Jump to content

auto school

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik ben naar een autoschool gegaan dan ga ik naar binnen en dan staat er een mevrouw met een man te praten er is een blauw pijltje boven die vrouw ik kan ook nog een keer naar buiten gaan dan ben ik bij het terijn waar de les word gegeven maar ik heb alles geprobeert maar hoe kan ik beginnen met de les of hoe kan ik praten tegen die vrouw wat moet iik doen?? :{

alvast bedankt

Geplaatst:

Hey lorenzo gta, die vrouw die in de Driving School staat is één van jouw toekomstige vriendinnen, Michelle Cannes. Zei is een race monster en wil met jouw verkering, je moet jezelf er wel geschikt voor maken. Zo moet je bijvoorbeeld 50% sexappeal hebben. Al goed, in dat gebouw staat als het goed is ook een TV, in ieder geval daar staat ook een rode cirkel. Stap daarin om de Auto School missies te beginnen. Je kunt beginnen met de auto school nadat je gebeld bent door Jethro. Kortom als je dat nog neit gedaan hebt moet je wachten op een belletje, in de missies kun je gewoon de opdrachten volgen en dan komt het allemaal goed, mocht dat niet het geval wezen dan kan je altijd met vragen komen. :)

Geplaatst:

Dat meisje is een toekomstige vriendin ja. En ze wil alleen met dikke jongens uit :o.

Ik had de code dat je de fat balk helemaal vol had en toen wouw ze met me uit :puh:.

Wecked!

>>> Door Dutchy3010: Dit staat ook allemaal in de post hierboven. Voortaan alleen posten wanneer je een toevoeging hebt, svp. ;)<<<

Geplaatst:
waar is die auto school dan?

De autoschool bevind zich in Doherty, San Fierro. Hij gaat open nadat je de missie Deconstruction hebt gehaald, je zult dan een telefoontje krijgen. Op de radar verschijnt dan een S van school (SchoolMarker.gif). Hier kun je dan de rijschool oefeningen doen, voor meer informatie kun je hier kijken. Op deze pagina staan alle scholen aangegeven, kijk dan even in San Fierro voor de precies lokatie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...