DenTheMen Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Ik heb een 100% checklist uitgeprint van San Andreas (Vraag aub ff niet om die checklist gebuik daarvoor gewoon ff search daar voor je in checklist en dan de topics ff doorlezen) Maar op die Checklist staat: ODD JOBS: Quarry Mission 1 WAT IS DAT??? Quarry Mission 2 WAT IS DAT??? Quarry Mission 3 WAT IS DAT??? Quarry Mission 4 WAT IS DAT??? Quarry Mission 5 WAT IS DAT??? Quarry Mission 6 WAT IS DAT??? Quarry Mission 7 WAT IS DAT??? Courier: Los Santos WAT IS DAT??? Courier: San Fierro WAT IS DAT??? Courier: Las Venturas WAT IS DAT??? Import/Export Board 1 Import/Expord Board 2 Import/Export Board 3 Valet Parking WAT IS DAT??? Achter alles wat waar WAT IS DAT??? staat wil ik graag weten wat het is en waar ik het kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ikm weet alleen dat je bij valet parking moet je auto's van mensen die naar het hotel gaan in de garge zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ok bedankt B) Weet iemand nu nog misschien de andere missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Ik heb een 100% checklist uitgeprint van San Andreas (Vraag aub ff niet om die checklist gebuik daarvoor gewoon ff search daar voor je in checklist en dan de topics ff doorlezen) Maar op die Checklist staat: ODD JOBS: Quarry Mission 1 WAT IS DAT??? Quarry Mission 2 WAT IS DAT??? Quarry Mission 3 WAT IS DAT??? Quarry Mission 4 WAT IS DAT??? Quarry Mission 5 WAT IS DAT??? Quarry Mission 6 WAT IS DAT??? Quarry Mission 7 WAT IS DAT??? Courier: Los Santos WAT IS DAT??? Courier: San Fierro WAT IS DAT??? Courier: Las Venturas WAT IS DAT??? Import/Export Board 1 Import/Expord Board 2 Import/Export Board 3 Valet Parking WAT IS DAT??? Achter alles wat waar WAT IS DAT??? staat wil ik graag weten wat het is en waar ik het kan vinden. Quarry missie, zijn missie op de bouwplaats in LV Courier missie daar word je vanzelf over opgebelt OF dat zijn de missie op de fiets (weet ik niet zeker) Valet Parking is bij het hotel op SF. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 en import/export board 1,2,3 is bij die grote kraan in easter basin...dat je auto's moet verzamelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik heb een keer zo'n courier missie gedaan Omdat ik veel bezig was met andere missies Maar moet je ze allemaal doen om 100% te halen en kun je ze als nog later gaan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.