Jump to content

Is GTA2 nog leuk?

GTA II  

166 leden hebben gestemd

1. 1. Vind je GTA II leuk???

• ja
      97
    • nee
      42
    • ik weet niet
      23

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het een grappig spel en speel het soms nog :D

Vooral met de vlammen werper mensen om ver leggen en de electro gun is ook wreed :tu:

Bewerkt: door Motley.Crue
  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 1974

13

• VforV

4

• Groot-Duimpje

4

• rjravi1

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb het spel nog steeds. Ik vind het super leuk. :)

Ik vind het ook grappig als je naar een radiozendertje luistert, en als je ver van de buurt bent dan luister je het een beetje vaag. Als je dichtbij het station rijdt hoor je het weer goed.

De electro gun vind ik ook best gaaf, en de scheet/boer geluiden vind ik ook hilarisch.

Geplaatst:

ik speel het heeeeeeeeeeeeeeel soms wel eens op men ps1 maar dan heb ik wel de tijd van mijn leven!

maar ik ben een betje old skool games freak ^_^

Geplaatst:
Alle mensen die zeggen van GTA 2 is dom, zijn dat gewoon zelf, Jullie hebben het waarschijnlijk nog nooit meegemaakt, in die tijd was het een revolutioner spel en Het is nog steeds mijn favoriete GTA ooit wat betreft plezier en speelbaarheid wat ik eraan heb gehad. Tuurlijk als je de 3d gta's al hebt gespeeld kan dit spel een beetje onderontwikkeld lijken, Maar dat komt omdat je zelf niet die tijd hebt meegemaakt met dit spel. Dus ik heb veel respect voor dit spel en heb het nog steeds in mijn collectie als een nostalgisch juweeltje _O_

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden, ik sluit me hier helemaal bij aan! :tu: Voor iedereen die hier leest en de game niet kent maar wel mee wil praten: Official R* Classics - downloads

Geplaatst:

Ik had hem vroeger; was toen leuk nu met GTA IV, GTA SA en al die nieuwe speel ik hem niet meer. Ik had even gedacht hem weer te downloaden maar soms heb je van die perioden dat je iets wil maar nu moet je er echt niet mee aankomen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gta2 is mijn eerste Gta die ik ooit had gespeeld.

Vond het toen een super game.. nu nog steeds :tu:

Vind het vooral leuk om de stad uit te moorden met Flametrowher.. dat geluid als die poppetjes in de fik staan ^_^

Verder is de game grappig en het verveeld niet bij mij.

Geplaatst:

GTA 2 was mijn eerste GTA ook ^_^ . Toen was ik 6 á 8 jaar :Y . En een vriend heeft hem nog steeds ik vind hem wel leuk heb hem nou op mijn laptop denk ik :$ .

Geplaatst:

GTA2: toen het uitkwam heb ik het eens een paar uurtjes bij een ander gespeeld, maar niet meer. Wel was ik enorm onder de indruk. Alle spellen die ik daarvoor speelde leken nog veel meer pixelachtig, zoals pacman,...

GTA3 is de eerste gta die ik echt heb uitgespeeld en is voor mij ook de echte pionier in het gta-genre. Vooral omdat het in 3D was.

Maar het basisprincipe: de vrijheid en de humor zijn idd geboren met GTA2. Een supergrappig spel.

Al mocht er idd meer een verhaal in gezeten hebben.

Tevens een grote troef is de multiplayer, wat eigenlijk in alle volgende GTA's had moeten ingewerkt zitten.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind GTA2 niet leuk.

het is topdown view en ik vind dat heel erg irritant kijken.

alsj e bijv. in een auto zit kun je niet snel als je hard rijd andere autos zien aankomen, wel gaat het dan omhoog enzo...

het is idd wel leuk voor één keertje, ooit.

ik zou er geen geld voor neertellen áls hij nog tekoop was, gelukkig is dat ook niet o.O

maargoed, ik vid hem dus niet leuk.

en BV, ik heb GTA III, VC, VCS én SA (bijna, kom niet voorbij laatste missies door domme terra) uitgespeelt (A)

die zijn wel cool, zijn 3D =D

Bewerkt: door Jasperke
Geplaatst:

Het ligt eraan hoe je het bekijkt. Qua graphics is gta II natuurlijk niks. Maar het is wel een heel verslavend spelletje,

dus daarom vind ik hem nog steeds leuk. Ik heb zelfs mijn oude ps1 er lang voor bewaard om hem nog te kunnen spelen. Ik heb die ps1 nu toch maar weg gedaan, maar ik kan hem nog steeds spelen op mijn pc. Ik vind hem nog steeds wel grappig.

Geplaatst:

GTA2 is zeker nog leuk. De mensen die GTA2 k*t vinden zijn waarschijnlijk de mensen van de GameCube/Xbox/PS2 generatie. Toen ik nog een kind was was dit spel net nieuw, en was het dé shit. Net zoals Super Mario Bros. 1, Sonic the Hedgehog 1, en Zelda 1, is dit spel tijdloos, en het blijft gewoon leuk, hoe vaak je het ook speelt.

Geplaatst:

Ik vind het spel ook nog steeds leuk. Al wordt het af en toe wel best saai, bijvoorbeeld als je een chaos in de stad maakt. Nu weet ik wel hoe je de politie kan afschudden etc.

En GTA2 is zeker saai als je het gaat vergelijken met GTA IV, maar dat zou je eigenlijk niet moeten doen, omdat dat best wel oneerlijk is. In 1999 konden ze natuurlijk geen spel maken dat zou kunnen concurreren met GTA IV.

Anyways, wat ik nu allemaal zit te lullen is eigenlijk een beetje vaag. :puh:

Geplaatst:

Vroeger helemaal verrot gespeelt op de PS1.

Ik zou 'm nu nog wel spelen maar bent te lui om me playstation weer helemaal van zolder af te halen tussen die dozen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...