aznstryker Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 wat vind jullie leuker??? -Rondschieten -Hoofdmissies -Zijmissies -politiejagen ... noem het maar op en geef jullie meningen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deetje1607 Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 Ik vind hoofdmissies in het algemeen wel leuk, maar toch zijn zijmissies leuker, omdat daar meer variatie in zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 De hoofdmissies zijn het leukst Daar draait het spel eigenlijk om. Verder doe ik de zij-missies natuurlijk ook op de 2e plaats . Eigenlijk hou ik dan weinig tijd over om nog te gaan klieren :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2007 Rondschieten, nadat ik de hoofd- en zijmissies heb gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Whiplash1212 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2007 Ik vindt de hoofdmissies leuk ik doe eigelijk nooit zij missies tenzij ik er toevallig eentje tegen kom en op dat moment toch niks beters te doen heb, en ik vindt het afentoe leuk om gwn iedereen ff neer te knallen of gwn lekker rond the rijden om de motor en n paar leuke stunts te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Gewoon wat rondknallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2007 Hoofdmissies zijn het leukste! Maar stunten is ook wel leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2007 politiejagen daar draait het spel tog om Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 - Hoofdmissies Want ik vind de missies in Lcs wel leuk ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2007 Hoofdmissies, daarvoor koop ik de GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Eerst hoofdmissies en zijmissies afmaken. Dan stunten. als ik de 100% heb gehaalt dan ga ik politie jagen. Nature hunts us to kill. (GTA VCS) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 De hoofdmissies en de zijmissies. Natuurlijk zijn de collectables ook leuk om te zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aeroplane Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 De Hoofdmissies Waarom maak je hier geen poll van ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 De politie opjagen, dan krijg je lekker hoge Criminal Rating. Handig hé? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2007 Ik vind de hoofdmissies. Daar zijn wel leuke filmpjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.