Jump to content

The Game ft. Red Cafe - City Edition

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had al een keer deze Design gepost maar ik heb er nu Red Cafe achter gezet en met zijn logo!!

thegameftredcafecityedisg2.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Rates, Comments and TIPS

Geplaatst: (bewerkt)

lauw hoor.

Saang :puh:

Voor de text krijg je een 9 (mooie effect mang)

Renders krijg je een 8 (kijk die hoofd van The Game xD )

dan kom ik volgensmij uit op een 8,5 ;)

kutgw

OFFTOPIC :

Je weet toch dat plaatje van The Patatohead.

Daar lijktie nu precies op xD

patatoeheadsc3.gif

Bewerkt: door BigT
Geplaatst:
lauw hoor.

Saang :puh:

Voor de text krijg je een 9 (mooie effect mang)

Renders krijg je een 8 (kijk die hoofd van The Game xD )

dan kom ik volgensmij uit op een 8,5 ;)

kutgw

Die hoofd van The Game hoort zo, ik heb hem zelf niet uitgeknipt!

Bedankt voor de RATE en COMMENT

Geplaatst:
Die hoofd van The Game hoort zo, ik heb hem zelf niet uitgeknipt!

Renders hoeven ook niet altijd perfect te zijn..

----

Text ziet er iig erg vet uit! Heb je er een tut van ofzo? De City Edition text vind ik daarintegen nogal lelijk.. Heb je 'm wel op 'smooth' staan ofzo? De achtergrond is goed gekozen, maar dat hij blauw is is niet zo mooi, het komt mooi uit bij de render van Doja, maar niet bij die van Red Cafe.. Dit is wel een van je betere designs. Een 7.5/10 :bier:

Geplaatst:

-. Text ziet er iig erg vet uit! Heb je er een tut van ofzo?

-. De City Edition text vind ik daarintegen nogal lelijk.. Heb je 'm wel op 'smooth' staan ofzo?

Dankje voor je COMMENT en RATE DaddyPimp!!

-. Ik heb dat helemaal zelf gedaan niet met een TuT, Je hebt tekst smugde hem een beetje gooit er spatter overheen en sleep de orginele render er weer boven!!

-. Ja ik vond dat ook best wel moeilijk die City Edition.. Hij staat volgens mij niet op Smooth

Geplaatst:

Ik heb denk ik al een gelijkaardige cover van je gezien, Room. Maar daar gaat het nu niet over. Ik zie dat je 2 renders hebt gebruikt. Het is alleen jammer hoe je ze hebt gezet, een beetje ongelijk. Je ziet duidelijk dat Red Cafe als het ware tussen de border en The Game is gepropt. Het ijzige effect om Game's vingers is wel geslaagd en het past bij de kleur van de achtergrond. De lens flares bij de bling bling zijn ook wel leuk. Probeer er voor te zorgen dat allebei je renders gelijk over je cover zijn verdeeld. Nu over naar je tekst. Bij de tekst The Game is je spatter effect goed gelukt. Bij Red Café is het wat minder gelukt, waarschijnlijk omdat er 2 kleuren in de tekst zitten. Ik zou allebei de teksten meet blauw maken, dat zou beter passen denk ik. De tekst City Edition vind ik ook wel vet, alleen is het jammer dat hij zo pixelachtig is. Verder zou ik ook de border veranderen, bovenaan is je border eigenlijk verkl**t.

70%

Geplaatst:
Ik heb denk ik al een gelijkaardige cover van je gezien, Room. Maar daar gaat het nu niet over. Ik zie dat je 2 renders hebt gebruikt. Het is alleen jammer hoe je ze hebt gezet, een beetje ongelijk. Je ziet duidelijk dat Red Cafe als het ware tussen de border en The Game is gepropt. Het ijzige effect om Game's vingers is wel geslaagd en het past bij de kleur van de achtergrond. De lens flares bij de bling bling zijn ook wel leuk. Probeer er voor te zorgen dat allebei je renders gelijk over je cover zijn verdeeld. Nu over naar je tekst. Bij de tekst The Game is je spatter effect goed gelukt. Bij Red Café is het wat minder gelukt, waarschijnlijk omdat er 2 kleuren in de tekst zitten. Ik zou allebei de teksten meet blauw maken, dat zou beter passen denk ik. De tekst City Edition vind ik ook wel vet, alleen is het jammer dat hij zo pixelachtig is. Verder zou ik ook de border veranderen, bovenaan is je border eigenlijk verkl**t.

70%

Oke, Bedankt voor jou RATE en COMMENT en TIP!! Ik zal er de volgende keer aan denken ik denk dat ik V2 ervan ook nog ga maken!! Het kan wel kloppen dat je dit soort al eerder van mij gezien hebt, want dat was zonder Red Cafe!!

Maar verder bedankt voor je uitbreide comment!!

Geplaatst:

Jezus King, hij is echt vet man! Heel verschillende kleuren, maar op de een of andere manier pas het toch goed bij elkaar. Jammer van Red Cafe, hij lijkt zoals LoW al zegt er een beetje tussengepropt. Maar verder erg mooi.

Geplaatst:

opzich mooi plaatje, vind alleen de border en die ?red city? niet zo passend, border is nogal aan de mindere kant en door red city word het plaatje toch iets te druk

7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...