Jump to content

minibike?

Recommended Posts

Geplaatst:

hye menzezz ik had laats een filmpje gezien waar iemand op minibikes reed weet iemand een code of iets anders of ik aan een minibike kan komen???

Geplaatst:

Dit is waarschijnlijk een mod ofzo, die de PCJ verandert naar een Mini Bike ofzo. Ik herrinerde me vaag dat iemand op dit forum zo'n mod aan het maken was.

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je een filmpje gezien waarbij iemand een "mod" geïnstalleerd heeft.

Een zogenoemde "Carmod" kun je downloaden op o.a Gtagaming.com, Gtainside.com en gtagames.nl

Je kunt ze in je game zetten met "dit" programmatje. Als je niet weet hoe dit programmatje werkt kun je dit lezen.

Ook kun je de mod installer gebruiken. Dit is een eenvoudige en handige tool. Maar installeerd niet 'alle' auto's.

Succes,

Pennywise The Clown

Geplaatst:

hey sorry maar wil iemand het effe heel goed uit leggen want ik ben bang dat ik iets verkeerds ga downloaden ik hbe al een keer een multiplayer gedownload maar toen flipte me hele comp dankje wel als iemand het uitlegd:P

sorry dat ik zo lastig ben ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Het installeren van die minibike is niet zo moeilijk. Er zijn een aantal minibike mods, dit zijn er al een paar:

- >mini crossmotor<

- >gewone minibike<

Je download ze eerst naar een willekeurige map. Daarna volg je >deze handleiding<. Daar wordt stap voor stap uitgelegd hoe je makkelijk en snel een mod installeert. Veel succes!

Zo lastig ben je niet hoor, vragen staat vrij. ;)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

sorry maar ik heb op deze site gekeken hoe je moet instaleren enzo ik heb dat programma ook maar dan moet je het uitpakken zegmaar maar als ik dat bij alle bestanden heb gedaan gebeurt er niks en op de plek waar ik hem hep opgeslagen heb ik het wel maar dan moet ik het weer opnieuw uitpakken en dan lukt het weer niet ik snap het niet..... :cry:

nu ben ik wel een zeurpiet :Y

Geplaatst:

Je download gewoon het bestand. Daarna moet je het uitpakken. Uitpakken doe je met WinRar, dat kun je >hier< gratis en legaal downloaden. Download WinRar, installeer het daarna. Nu kun je het bestand van de minibike wel uitpakken. Klik met de rechtermuisknop op het bestand, en dan op 'Extract files'. Nu zijn de bestanden uitgepakt en kun je gewoon de handleiding volgen waarvan ik eerder de link heb gepost.

Geplaatst:
Je download gewoon het bestand. Daarna moet je het uitpakken. Uitpakken doe je met WinRar, dat kun je >hier< gratis en legaal downloaden. Download WinRar, installeer het daarna. Nu kun je het bestand van de minibike wel uitpakken. Klik met de rechtermuisknop op het bestand, en dan op 'Extract files'. Nu zijn de bestanden uitgepakt en kun je gewoon de handleiding volgen waarvan ik eerder de link heb gepost.

maar je kan toch ook gewoon dubbel klik op het bestand doen? want als ik dat doe dan is ie effe besig 2 sec om uittepakken maar dan kan ik hem nergens opslaan ofzo

srr mar het lukt zegmaar niet

Geplaatst:

Het uitpakken is vrij simpel hoor. Je slaat het .rar bestand op en dan klik je rechts op het bestand. Dan zeg je 'Uitpakken'/'Extract'. Uitpakken in de Nederlandse versie, Extract in de Engelse. Nu is het bestand uitgepakt in de (nieuwe) map, en kun je ze met die handleiding die Flying Dutchman al aangaf installeren in SA.

Wat jij doet is dubbelklikken en dan 'open' je het .rar bestand. Dat kan je ook doen, maar dan moet je naar 'Opdrachten' gaan. Als je dat hebt gedaan dan moet je weer zeggen 'Uitpakken'/'Extract'.

Meer vragen? Stel ze gerust...

VWO-er

Geplaatst:

het lukt helemaal niet!!! echt stom!!! weet iemand mischien een filmpje waar je kan zien hoe diegene het doet??????? plaeseee

wel heel erg bedankt voor diegene die het uitleggen _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...