jamesb0nd Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 moet je goud halen om het spel 100% te hebben bij driving, bike, fly enz. sholen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Ja waarschijnlijk wel ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 (bewerkt) Het zal denk wel moeten maar ik merkte niet meer % toen ik alle scholen goud had :bah: :gtasign: :gtasign: Bewerkt: 25 november 2004 door De Gta Master Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jamesb0nd Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 is het nu wel of niet :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Nee je hoeft niet alles goud te hebben, maar je moet ze wel hebben gehaald. Maar ik wil wel alles goud, krijg je extra's... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 is het nu wel of niet :S ik denk van nie maar het kan wel zijn moet je ff soeke naar een 100% checklist van GTA SA op google ofzow :rolleyes: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.