GTA Haas Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 yeah thanks No Problem! Reageren
Gijsso Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) Sinds dat de systeemeisen voor GTA IV voor de pc bekend zijn, wordt het forum overspoelt door vele topics met dezelfde vraag: 'Kan mijn PC GTA IV wel aan?'. Dus het leek mij handig om een eigen topic waar je de kracht van de computer kan plaatsen en iemand anders die beantwoord de vraag. Hier zijn voor de duidelijkheid nog 1 keer de systeemeisen voor GTA IV: Minimale systeemeisen:Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz Werkgeheugen: 1.5GB 16GB vrije hardeschijfruimte. Videokaart: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900 Aanbevolen systeemeisen: Besturingssysteem: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz Werkgeheugen: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista) 18 GB vrije hardeschijfruimte. Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870 En sorry als dit topic overbodig is, maar ik probeer het maar het beste van te maken. Bewerkt: 3 november 2008 door GTAGijsso Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Kan er hier iemand die systeemeisen op deze website hier plaatsen?: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Zodat ik zeker kan weten als mijn PC GTA IV wel of niet aan kan. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 (bewerkt) Kan er hier iemand die systeemeisen op deze website hier plaatsen?:http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Zodat ik zeker kan weten als mijn PC GTA IV wel of niet aan kan. Vergelijk jou PC gewoon met de bovenstaande genoemde eisen. Is je PC een Pentium 3, Pentium 4, of heb je een Intel Core 2 Duo? Heb je Vista, of XP servicepack 3? Heb je minimaal 16Gb vrije ruimte op je PC? Stel je zo die vragen eens, kun je zien of je PC het aan kan, als je al geen Intel Core 2 Duo hebt kun je hem sowieso niet draaien. Bewerkt: 3 november 2008 door 2fast{0} Reageren
FerryN Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Je videokaart staat er niet bij. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 ok en waar kan ik die vinden? Reageren
Tjerk Geplaatst: 4 november 2008 Rapport Geplaatst: 4 november 2008 ok en waar kan ik die vinden? Ga naar Start daarna naar Alle Programma's dan scroll je naar beneden naar Bureau Accesoires, en klik je op uitvoeren. Daar vul je DXDIAG in, als dat scherm geladen is, klik je op beeldscherm, en bij naam staat je Videokaart merk en nummer. Reageren
Grandu Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Hallo, Ik heb op sommige punten totaal geen verstand van computers. Ik zou graag in december GTA IV willen kopen voor op mijn pc maar ik heb een pc met onderstaande: Processor: AMD Athlon 64 Processor 3000+ 1.81 GHz Memory (RAM): 1,00 GB System type: 32-bit Operating System (heb nog geen vista voor 64 kunnen bemachtingen) Nu is mijn vraag of het mogelijk is om hiermee GTA IV te spelen. Misschien kan het RAM geheugen geven? En als ik mijn computer wél geschikt wil maken voor GTA IV, wat zou ik dan moeten doen en wat zullen hiervan dan ongeveer de kosten zijn Grandu Reageren
Dvt Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 (bewerkt) Kijk eens op CanYouRunIt en selecteer Grand Theft Auto IV. Mijn prognose is dat je GTA IV zeker niet kan spelen. Althans, zowieso niet op de hoogste settings. BTW, welke videokaart heb je? Bewerkt: 16 november 2008 door Dvt Reageren
jeromegtafan Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Kan indd. Maar ik had ook op 2 van die sites getest maar bij bijde komt er een verschillende uitslag uit. Wel positief want bij de ene kan ik alles op hoog en bij de andere kom ik in het midden bij minimum settings(waarschijnlijk omdat ik geen quad core heb) =P maja ik kan hem vast en ckr wel runnen. want crysis kan ik ook op hooste settins spelen, en daar geeft hij ook maximum in het midden aan (die test). Dus als je over de minimum heenkomt kan je hem denk ik wel op hoog runnen want ik had met crysis dezelfde uitslag als met gta iv terwijl ik crysis gwn op hoogste settings kan spelen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 november 2008 Rapport Geplaatst: 13 november 2008 Je hele pc kan het niet aan denk ik. Je processor is te weinig, slechts 1.8 GhZ van de benodigde Dual Core 2.2GhZ. Of zelfs meer. Je ram is veel ste weinig, dat moet zeker hoger dan 2 GB zijn. Zeker als je Vista hebt. Dat 32 of 64 bit maakt niet uit voor IV volgens mij. Ik denk ook dat je Video Kaart te weinig geeft. Meestal zie ik uit dit soort computers niet snel een kaart met meer dan 128 MB Video kaart. En je hebt minimaal toch 256 nodig dacht ik. Je zou warschijnlijk IV dus niet eens op minimaal kunnen draaien, tenzij je 100-200 euro wilt uitgeven om het wel te spelen, exclusief de kosten van het spel zelf. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Kan mijn PC GTA IV aan? Computer Fabrikant: System manufacturer Computermodel: System Product Name Computernaam: PERSO Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: ASUSTeK Computer INC. Model: P5LD2-X BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: BIOS Date: 05/18/07 10:09:55 Ver: 08.00.10 Processor Model: Intel® Core2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz Kloksnelheid: 2133 MHz Geheugen Grootte: 2047 MB RAM Harde schijf Bestandstype: NTFS Grootte: 298,09 GB Vrije ruimte: 185,81 GB Videokaart Model: NVIDIA GeForce 7300 GT Beeldprocessor: GeForce 7300 GT Geheugengrootte: 256 MB Drivers: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.7813 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Standaardbeeldscherm Schermresolutie: 1280x1024 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 60 Hz Geluidskaart Fabrikant: C-Media Model: CMI8738/C3DX PCI Audio Device DirectX Versie: 9.0c Besturingssysteem Naam: Microsoft Windows XP Home Edition Versie: 5.1.2600 Service Pack: Service Pack 3 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Hoogstwaarschijnlijk net niet. Je processor en werkgeheugen zijn ruim voldoende, maar je videokaart is niet zo goed. Daarvoor moet je minstens een nVidea GeForce 7900 hebben. De systeemeisen van GTA IV kan je hier vinden, mocht je nog eens willen vergelijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.