Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

Wat een reacties eigenlijk zeg...

* Moet minimaal 3.0 GHZ Dual core zijn, of 2.4 GHZ Quad Core.

** Waarschijnlijk net niet. Bepaalde types redden het wel op 350 MB ongeveer, terwijl er 512MB nodig is voor IV. Maar door het model kan het wel speelbaar zijn, misschien hoort deze bij die groep.

Waar haal jij dat nu weer vandaan? De minimale eisen zijn 1.8 GHZ Dual Core, geen 3.0. Zijn videokaart zit trouwens ook boven de aanbevolen eisen, en zeker boven de minimale. GT4 hoeft zich dus zeker geen zorgen te maken, je zal GTA IV kunnen spelen, alleen niet op maximale kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daarbij, het videogeheugen is ondergeschikt aan de GPU. Kijk liever hiernaar. De beste man kan GTA IV prima draaien. Ik heb het al meerdere keren aangegeven, GTA IV blaast veel te hoog van de toren wat betreft de specificaties, en het grappige is dat de meeste mensen er nog intrappen ook. Ik durft te wedden dat de PC van m'n zusje (PIV 3.4GHz, 7600GT 2GB ram, GTA IV prima zal draaien, zelfs op medium settings).

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook even een paar vraagjes...

1.hoeveel kost een goede videokaart ongeveer waar je IV meek kan spelen?

2.hoeveel kost een goede processor ongeveer waar je IV meek kan spelen

3.hoe kun je op je computer meer ram krijgen? moet je dat kopen of upgraden?

Link to comment
Delen op andere websites

1.hoeveel kost een goede videokaart ongeveer waar je IV meek kan spelen?

Een goede videokaart kan je al voor 50 euro krijgen, voor GTA IV heb je een nVideo 7900 of hoger nodig, dus raad ik je de 8600 GT aan, die je al voor zo'n 75 euro kan krijgen.

2.hoeveel kost een goede processor ongeveer waar je IV meek kan spelen

Als processor raad ik je een Dual Core (125 euro) of Quad Core (190 euro) aan.

3.hoe kun je op je computer meer ram krijgen? moet je dat kopen of upgraden?

Upgraden, gewoon door een RAM-chipje in je PC te stoppen. Werkgeheugen kost vandaag de dag niet zoveel meer. Voor 25 euro krijg je al snel 2 GB.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal, ik heb een vraagje

Ik wil graag gta IV gaan kopen, maar ik vraag me af of mijn pc het wel aan kan...

http://img266.imageshack.us/my.php?image=kanpcgtaaanbl2.jpg

hopelijk kunnen jullie dat hier aan zien, als jullie iets anders nodig hebben moeten jullie het maar zeggen.

(en gelijk zeggen hoe ik dat kan vinden, gaat om een pc met vista :tu: )

alvast allemaal bedankt! _O_

kan iemand mijn vraag beantwoorden? (door die na mij poste heeft niemand mijn vraag gelezen/beantwoord) :N

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal, ik heb een vraagje

Ik wil graag gta IV gaan kopen, maar ik vraag me af of mijn pc het wel aan kan...

http://img266.imageshack.us/my.php?image=kanpcgtaaanbl2.jpg

hopelijk kunnen jullie dat hier aan zien, als jullie iets anders nodig hebben moeten jullie het maar zeggen.

(en gelijk zeggen hoe ik dat kan vinden, gaat om een pc met vista :tu: )

alvast allemaal bedankt! _O_

kan iemand mijn vraag beantwoorden? (door die na mij poste heeft niemand mijn vraag gelezen/beantwoord) :N

Gezien je systeemspecificaties kan je GTA gewoon draaien. High of medium zal moeilijker worden, maar op low zal het zeker lukken. Een 7600GS is ruim voldoende. Veel mensen zeggen dat je minimaal een 8600 nodig hebt, terwijl deze nauwelijks sneller is (Benchmarks: @google).

Link to comment
Delen op andere websites

oh oke, dat is iig positief :tu:

Wat bedoel je met high/medium ? gewoon kwaliteit van het spel? en ziet het er op low nog goed uit?

gr Lars

Ja dat laatste zouk nou ook is willen weten.

Want op zich voldoet mijn pc helemaal aan de aanbevolen eisen (voor high quality dus).

Alleen mn RAM geheugen is 2GB i.p.v. 2,5GB. :duh:

K hoop dat ie tog goed draait op High. :koffie:

Weet iemand dat? :?

K had wel gehoord dat je het aantal auto's dat rondrijdt beijvoorbeel kan verminderen, maar dat wil ik niet.

Ik wil het spel vol kunne spele. :@

Dus k hoop dat de eisen idd iets overdreven zijn. :tu::Y:D:dans:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

oh oke, dat is iig positief :tu:

Wat bedoel je met high/medium ? gewoon kwaliteit van het spel? en ziet het er op low nog goed uit?

gr Lars

Met high/medium bedoel ik de grafische kwaliteiten. In hoeverre R* de parameters voor deze standen heeft ingesteld kan ik niet met zekerheid zeggen. Maar een parameter is bijvoorbeeld het zicht, in low zal het zicht bijvoorbeeld 100m met weinig details zijn, in medium 100m met redelijk veel details en in high 125m met uitzonderlijk veel details (bijvoorbeeld palmbomen waarvan je de bladeren afzonderlijk ziet bewegen). De kwaliteit zal meer dan redelijk zijn op low, daar kan je van op aan. Het ziet er alleen wat minder 'gelikt' uit. Bijvoorbeeld geen geheel ronde wielen, maar met wat hoekjes, geen kaarsrechte randen, maar wat rafeliger etc. De parameter die hierop van toepassing is, is het zogenaamde anti-aliassing.

Bewerkt: door Markant
Link to comment
Delen op andere websites

ik vraag me af

over een paar dagen komt GTA IV op de PC, kan iemand mij vertellen of ik hem aan kan

dit is mijn systeem:

processor: intel pentium 4 CPU 3.20 GHz

geheugen: 1024 MB Ram

videokaart: Radeon X700 pro 256 mb

besturingssysteem: Windows XP

alvast bedankt

Yantjeknoop.

alvast excuses als ik deze vraag niet in het goede forum heb gezet :$

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar Zegt Dat Je Minimum

Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz

Moet Hebben Ik Was Van Plan Deze Te Kopen:

Intel Core 2 Duo E5200 (Boxed) 2x 2,5 GHz 800 MHz 45 nm 2 x 2048 Kb € 99,95

Zou Die Goed Genoeg Zijn :? ???

-RecroMancer-

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar Zegt Dat Je Minimum

Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz

Moet Hebben Ik Was Van Plan Deze Te Kopen:

Intel Core 2 Duo E5200 (Boxed) 2x 2,5 GHz 800 MHz 45 nm 2 x 2048 Kb € 99,95

Zou Die Goed Genoeg Zijn :? ???

-RecroMancer-

Je hebt 2x 2,5 GHz dus dat moet voldoende zijn, dus dat moet lukken, maar om optimaal te kunnen genieten zou ik een Quad Core processor kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...