WarGamer599 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) Ja idd. De minimum eis is dual-core 1,8 Ghz. Dus als je Dual-core 2,5 Ghx heb dan zit j dr boven. Maar aanbevolen is qaudcore 2,4 Ghz (die hebik zelf ook). Das natuurlijk veel beter en drmee kan j ook hoogste kwaliteit spelen. Mits al j andere pc componenten ook voldoen aan de eisen natuurlijk. Bewerkt: 29 november 2008 door WarGamer599 Reageren
recromancer Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 (bewerkt) CPU Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz You Have: Intel® Celeron® CPU 3.06GHz CPU Speed Minimum: 1.8 GHz You Have: 3.06 GHz PASS System RAM Minimum: 1 GB for Windows XP / 1.5 GB for Windows Vista) You Have: 1023 MB PASS Operating System Minimum: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 You Have: Microsoft Windows XP Professional (Build Service Pack 32600) PASS Video Card Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+ You Have: ATI Radeon HD 3850 (ATI display adapter AGP (0x9505)) PASS Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 256 MB , You have - 1.0 GB Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 3.0 Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 3.0 Video Card Driver Version (DirectX) Your driver version number is: 10 .00.-00 Sound Card Minimum: Yes You Have: Realtek AC97 Audio PASS Sound Card Driver Version Your driver version number is: 5.10 Free Disk Space Minimum: 16 GB You Have: 27.5 GB PASS Dus dat zijn mijn Resultaten, Alleen m'n Processor moet vervangen worden, en me video kaart is 1Gb dus zou ik het op "Medium Resolution" Kunnen spelen/?? -RecroMancer- Zouden De Visuele Dingen zijn: Low Medium High Extra Of Ultra High ??? Bewerkt: 29 november 2008 door Dutchy3010 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 je hebt helemaal geen nieuwe proccesor nodig jo....met deze kan je denk ik med spelen Reageren
recromancer Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 je hebt helemaal geen nieuwe proccesor nodig jo....met deze kan je denk ik med spelen Misschien heb je wel Gelijk want me Cpu Speed is 3,6 en moet 1,8 zijn voor dual, maarik probeer eerst met deze processor en lukt het niet -> is die nieuwe kopen -RecroMancer- Reageren
yantjeknoop Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Bezoek anders deze site, dan kan je er sneller achter komen dan iemand je specs te laten zien. ik zal eens even kijken Reageren
Galiorix Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Hoeft niet hoor, Rullez. Ik heb het antwoord al: Nee, jou computer kan GTA IV niet aan. Je videokaart, je processor en je RAM geheugen zijn onder de maat, dus dat wordt echt helemaal niks. Reageren
PSPfreaky Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 RAM kan net (1GB is het minimum) Maar dan nog is de rest niet goed Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 RAM kan net (1GB is het minimum)Maar dan nog is de rest niet goed Minimum is 2.5 gig ram dus zowiezo hij is neit goed Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 RAM kan net (1GB is het minimum)Maar dan nog is de rest niet goed Minimum is 2.5 gig ram dus zowiezo hij is neit goed Minimum is 1,5 GB, check je bronnen. Reageren
the_dan Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) dacht dat mijn laptop veel had met 1 gb :s maar nee dus Bewerkt: 30 november 2008 door the_dan Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Kan ik het? Het is net een nieuwe computer van 1 dag oud, dus.. Ik denk zelf van wel; Stats: Reageren
thezodiac Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Even een vraag. Ik heb een ati 3850 en dual core 3ghz en twee gig ram. Ik gebruik XP sp3. Mijn processor is dus twee maal zo snel als minimum maar heeft twee maal zo weinig cores als recommended. Zal deze combinatie het spel een beetje lekker kunnen draaien? En welk van deze drie onderdelen zouden jullie upgraden? Bewerkt: 1 december 2008 door thezodiac Reageren
recromancer Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 :S Waarom is mijn Topic in deze Verplaatst XD En Het Minimum Ram Geheugen is "1Gb Ram" Staat Op De RockStar Website! -RecroMancer- Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 :S Waarom is mijn Topic in deze Verplaatst XDEn Het Minimum Ram Geheugen is "1Gb Ram" Staat Op De RockStar Website! -RecroMancer- Sorry mijn bericht was dus niet aangekomen. Ik had hem even samengevoegd, omdat er al redelijk veel van dit soort topics zijn. In het hardware forum van CT (computer talk) staat trouwens ook een topic waar je kunt vragen of je pc geschikt is. Dat vind je hier. Reageren
Utopia Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) Kan ik het? Het is net een nieuwe computer van 1 dag oud, dus.. Ik denk zelf van wel;Stats: http://i453.photobucket.com/albums/qq255/D.../Systemsaap.jpg Ai, je hebt een heel zwakke processor, low budget laptop waarschijnlijk? Je processor kan het normaal niet aan, maar je kan altijd proberen, misschien eens overdrive gaan met die processor. Open eens het tabblad "Beeldscherm". Ik denk dat je videokaart ook niet al te veel gaat hebben... Bewerkt: 1 december 2008 door Utopia Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.