Dark_Zemy Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Kan ik het? Het is net een nieuwe computer van 1 dag oud, dus.. Ik denk zelf van wel;Stats: http://i453.photobucket.com/albums/qq255/D.../Systemsaap.jpg Ai, je hebt een heel zwakke processor, low budget laptop waarschijnlijk? Je processor kan het normaal niet aan, maar je kan altijd proberen, misschien eens overdrive gaan met die processor. Open eens het tabblad "Beeldscherm". Ik denk dat je videokaart ook niet al te veel gaat hebben... Het is een gewone computer hoor. Reageren
dirk-psv-fanaatje Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Zou iemand kunnen kijken of onze pc geschikt is voor GTA 4? Ik denk zelf van wel maar wil graag zekerheid. De PC is ong. 1 maand oud. Bij voorbaat dank. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Maar kan ik het ehct niet spelen. Reageren
mathiasmati1234 Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 (bewerkt) met mijn pc kan ik em blijkbaar niet spelen, via die ene site crappy pc. Bewerkt: 1 december 2008 door mathiasmati1234 Reageren
Utopia Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Maar kan ik het ehct niet spelen.Ik vraag je om een screenshot te nemen van het tabblad beeldscherm... Reageren
GTA-PSV Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Ik heb op canyourunit.com gekeken en de minimumsysteemeisen haalde hij goed. Maar bij de aanbevolen systeemeisen was mijn videokaart iets te zwak. Denken jullie dat ik het spel wel op medium of high kan spelen? Of zal het op low zijn? Microsoft XP Professional Versie 2002 Service Pack 3 Inter Core 2 Duo CPU e6750 @ 2.66 Ghz Kloksnelheid 2.67 Ghz / 3,24 Gb RAM NVIDIA Geforce 8600 GTS 256 Mb 300 Gb opslagruimte 64 Bits Btw: ik heb hem gistere bij intertoys gebesteld dus krijg hem als het goed is deze week binnen. Reageren
Utopia Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Je processor zou ook problemen moeten geven, minstens quad-core nodig eigenlijk om recommended aan te kunnen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Zou iemand kunnen kijken of onze pc geschikt is voor GTA 4?Ik denk zelf van wel maar wil graag zekerheid. De PC is ong. 1 maand oud. Bij voorbaat dank. Alles zit boven de minimale systeemeisen bij jou, dus op low zal je het zeker kunnen spelen, met een klein beetje geluk zelfs medium. Ik heb op canyourunit.com gekeken en de minimumsysteemeisen haalde hij goed. Maar bij de aanbevolen systeemeisen was mijn videokaart iets te zwak. Denken jullie dat ik het spel wel op medium of high kan spelen? Of zal het op low zijn?Microsoft XP Professional Versie 2002 Service Pack 3 Inter Core 2 Duo CPU e6750 @ 2.66 Ghz Kloksnelheid 2.67 Ghz / 3,24 Gb RAM NVIDIA Geforce 8600 GTS 256 Mb 300 Gb opslagruimte 64 Bits Btw: ik heb hem gistere bij intertoys gebesteld dus krijg hem als het goed is deze week binnen. Jij zal het zeker op low kunnen spelen, en ook met wat geluk op medium. Je kloksnelheid van je duo processor zit namelijk wat hoger dan de minimale eisen, je videokaart is bijna zo goed als de aanbevolen eisen, en je werkgeheugen zit er ook mooi boven. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Ok ik wil morgen GTA IV kopen en kijken of hij het doet want mijn videokaart is zoals Hanneswasco al zei te laag. Als ik deze videokaart: http://www.alternate.be/html/builder/prodd...;source2=needed Wil kopen kan dat dan gewoon of moet dat een speciale zijn voor je pc etc. EDIT: of is deze beter? http://www.alternate.be/html/productDetail...ml?artno=JAXVJA Computer Fabrikant: Winfast Computermodel: AWRDACPI Computernaam: JORT Systeemtype: X64 (64-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Winfast Model: K8T890M2AA BIOS Fabrikant: Phoenix Technologies, LTD BIOS Model: Phoenix - Award BIOS v6.00PG Processor Model: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3600+ Kloksnelheid: 2000 MHz Geheugen Grootte: 2046 MB RAM Harde schijf Bestandstype: CDFS Grootte: 232,88 GB Vrije ruimte: 140,09 GB Videokaart Model: NVIDIA GeForce 7600 GS (Microsoft Corporation - WDDM) Beeldprocessor: GeForce 7600 GS Geheugengrootte: 512 MB Drivers: nvd3dum,nvd3dumx.dll, versie 7.15.10.9746 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1280x1024 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 60 Hz Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek AC'97 Audio for VIA ® Audio Controller DirectX Versie: 10.1 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium Versie: 6.0.6001 Service Pack: Service Pack 1 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Bewerkt: 2 december 2008 door Little Jacob Reageren
druppie Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 hee als het spel opstart krijg ik een melding : dat de geluidskaart stuk is wat voor geluidskaart heb ik nodig Gr Paul Reageren
2fast{0} Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 heeals het spel opstart krijg ik een melding : dat de geluidskaart stuk is wat voor geluidskaart heb ik nodig Gr Paul Zoek maar uit: http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_n...p;scrwidth=1024 Reageren
david Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) denken jullie dat deze laptop gta 4 zal kunnen draaien? low, medium, high? Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe laptop en deze viel bij mij in de smaak: Productbeschrijving: Acer Aspire LX.AVB0X.135 - Core 2 Duo P7350 2 GHz - 16" TFT Platformtechnologie: Intel Centrino 2 Systeemtype: Notebook Processor: Intel Core 2 Duo P7350 / 2 GHz ( Dual-Core ) Cachegeheugen: 3 MB - L2 CacheRAM4 GB (geïnstalleerd) / 4 GB (max.) - DDR2 SDRAM ( 2 x 2 GB )Kaartlezer: 5 in 1 Harde schijf: 320 GB - Serial ATA-150 - 5400 tpm Optische opslag: DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM / BD-ROM - geïntegreerd Display: 16" TFT 1366 x 768 ( WXGA ) - 24-bit (16,7 miljoen kleuren) - CineCrystal Graphics controller: NVIDIA GeForce 9600M GS - 512 MB Technologie van geheugentoewijzing: TurboCache voor 1280MB Alvast bedankt voor de moeite! Bewerkt: 5 december 2008 door david Reageren
GTA-Don Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Misschien dat je in problemen komt met je processor maar je ram geheugen en video kaart mogen geen problemen opleveren Reageren
IronShark Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 hallo allemaal ik heb net gta 4 geinstaleerd, ik dacht dat mijn computer het wel aankon. maar als ik hem speel is hij erg traag. misschien komt dit doordat mijn pc het toch niet aankan. dit zijn mijn specificaties: Processor: Intel Pentium 2.66 GHz (2 CPUs) RAM geheugen: 2048 MB Videokaart: NVIDIA GeForce 8400 GS Wisselbestand: 582 MB gebruikt, 2846 MB beschikbaar DirectX-versie: DirectX 9.0 weet iemand waarom hij zo langzaam is. en misschien weet ook iemand hoe ik mijn computer dan sneller kan maken, zodat ik gta 4 wel goed kan spelen. heel graag antwoord Reageren
IronShark Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 ooh ja, ik heb en Windows XP met Service Pack 3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.