Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey,

op mijn eigen pc met Geforce 8400 draait Gta4 maar net aan, en soms ook net niet,

nu heb ik een andere computer staan met:

Core 2 Duo 2,53 Ghz

3GB RAM

680 GB

Nvidia Gforce 9500GT 512 MB

Lees overal dat de 9500 aardig te vergelijken is met de 8600 dus is lijkt mij in orde toch??

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

op mijn eigen pc met Geforce 8400 draait Gta4 maar net aan, en soms ook net niet,

nu heb ik een andere computer staan met:

Core 2 Duo 2,53 Ghz

3GB RAM

680 GB

Nvidia Gforce 9500GT 512 MB

Lees overal dat de 9500 aardig te vergelijken is met de 8600 dus is lijkt mij in orde toch??

Jawel, de 9500GT zou GTA IV moeten kunnen draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik vraag het ook maar voordat ik em koop, ik heb namelijk een laptop en die zijn over het algemeen minder goed qau hardware.

cpu: intel dual core t7500 2.2 ghz

3gb werkgeheugen

videokaart: nvidia geforce 8600M GT (512 mb dacht ik)

En xp pro sp3.

Groet

Niemand....??

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik vraag het ook maar voordat ik em koop, ik heb namelijk een laptop en die zijn over het algemeen minder goed qau hardware.

cpu: intel dual core t7500 2.2 ghz

3gb werkgeheugen

videokaart: nvidia geforce 8600M GT (512 mb dacht ik)

En xp pro sp3.

Groet

Dit zou inderdaad voldoende moeten zijn, alleen zul je dan wel op low of medium settings moeten spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel gekocht, alleen werkt het niet helemaal soepel. Mijn vraag is wat ik moet aanschaffen om ervoor te zorgen dat mijn pc het wel doet?

Ik heb dit:

Windows Vista Home Premium 32 bits Service Pack 1

AMD Athlon X2 64 2,3 Ghz

ATI Radeon HD 2400 PRO (372 MB geheugen)

1 GB RAM Geheugen

Schermresolutie 1152 x 864

DirectX 10.0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel gekocht, alleen werkt het niet helemaal soepel. Mijn vraag is wat ik moet aanschaffen om ervoor te zorgen dat mijn pc het wel doet?

Ik heb dit:

Je werkgeheugen (RAM) is zeker veel te weinig koop nog een Gigabytje of 2 erbij (kan je snel voor een goedkope prijs vinden) en eventueel ook je videokaart, al zal je het daarmee wel kunnen draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Hya all :D

Ik zou GTA IV wel willen kopen, maar enkel als ik zeker ben dat ik het kan spelen op laagste kwaliteit, zonder erge lag of dingen die laat spawnen..

ik heb:

Intel Core 2 CPU @ 2.44 ghz

Nvidia 7300 GT 512 mb

1 gig ram

xp home sp 3

nu weet ik van canyourunit wel al dat ik een halve gig te weinig ram heb, en dat m'n videokaart 'm niet trekt.

Maar ik mag van m'n ouders de pc niet opensmijten om er ram bij te steken, en een nieuwe videokaart wil ik niet kopen.. Die heeft namelijk alles dat 'ie moet hebben, enkel het nummer van de serie is niet goed :7 het is minimum een 7800/900 dat je moest hebben dacht ik, maar bon..

dus: zou ik hiermee GTA IV op laagste kwaliteit bij alles doenbaar kunnen spelen (met de Nvidia update en GTA IV patch...)?

alvast bedankt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel gekocht, alleen werkt het niet helemaal soepel. Mijn vraag is wat ik moet aanschaffen om ervoor te zorgen dat mijn pc het wel doet?

Ik heb dit:

Je werkgeheugen (RAM) is zeker veel te weinig koop nog een Gigabytje of 2 erbij (kan je snel voor een goedkope prijs vinden) en eventueel ook je videokaart, al zal je het daarmee wel kunnen draaien.

Okee heel erg bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hya all :D

Ik zou GTA IV wel willen kopen, maar enkel als ik zeker ben dat ik het kan spelen op laagste kwaliteit, zonder erge lag of dingen die laat spawnen..

ik heb:

Intel Core 2 CPU @ 2.44 ghz

Nvidia 7300 GT 512 mb

1 gig ram

xp home sp 3

nu weet ik van canyourunit wel al dat ik een halve gig te weinig ram heb, en dat m'n videokaart 'm niet trekt.

Maar ik mag van m'n ouders de pc niet opensmijten om er ram bij te steken, en een nieuwe videokaart wil ik niet kopen.. Die heeft namelijk alles dat 'ie moet hebben, enkel het nummer van de serie is niet goed :7 het is minimum een 7800/900 dat je moest hebben dacht ik, maar bon..

dus: zou ik hiermee GTA IV op laagste kwaliteit bij alles doenbaar kunnen spelen (met de Nvidia update en GTA IV patch...)?

alvast bedankt :D

Het geheugen van de videokaart is wel goed maar de frequentie waarop het geklokt wordt niet. :N Je zult toch echt moeten overwegen extra hardware aan te schaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je daarmee bedoelt dat m'n processor niet genoeg GhZ heeft, die voldoet wel aan de minimum systeemeisen.

m'n zorgen zijn enkel de videokaart en het ram-geheugen. Ik wil gewoon GTA IV op ultra low kunnen spelen zonder lag of trage spawndingen..

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je daarmee bedoelt dat m'n processor niet genoeg GhZ heeft, die voldoet wel aan de minimum systeemeisen.

m'n zorgen zijn enkel de videokaart en het ram-geheugen. Ik wil gewoon GTA IV op ultra low kunnen spelen zonder lag of trage spawndingen..

:cya:

Het geheugen van je videokaart alleen bepaald niet of het een goed kaart is, het gaat ook om de snelheid waarin het geheugen werkt en daaraan voldoet de jouwe niet. Bovendien kom je nog een halve GB aan RAM te kort.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik wel. Op canyourunit kan je kijken of je pc aan de minimum specs voldoet, en daar staat dat ik qua videokaart en ram niet voldoe.

maar m'n vraag is niet wat ik te weinig kom, maar of ik toch misschien GTA IV zou kunnen draaien, op ultra low settings met niets van andere processen lopend enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...