TaartJJ~! Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Hallo, een vriend van mij heeft een Pentium D computer en wil GTA IV kopen Heb totaal geen verstand van Pentium D processors Welnu, zijn systeem specs zijn: Pentium D 930 @ 3,0 GHz 3 GB DDR2 RAM nVidia 9500 GT 512 MB (MSI) Windows Vista Ultimate 32-bit Alvast bedankt ! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Hallo, een vriend van mij heeft een Pentium D computer en wil GTA IV kopenHeb totaal geen verstand van Pentium D processors Welnu, zijn systeem specs zijn: Pentium D 930 @ 3,0 GHz 3 GB DDR2 RAM nVidia 9500 GT 512 MB (MSI) Windows Vista Ultimate 32-bit Alvast bedankt ! Yep, helemaal goed. Reageren
Texie Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Op mijn systeem draait het helaas niet atm Welke instellingen ik ook instel, het loopt goed, echter ik heb maar 2 meter zicht... Zwarte / donkere vlakken in het scherm. Rijdt verrekte lastig. Systeem: AMD Athlon 64 bit 3500+ 2GB DDR Geforce NX7800 GTX 256 genoeg HDD (2,5Tb ofzo) Windows XP Iemand een idee wat het spel nekt? Ik twijfel of het de grafische kaart is, of de samenhang tussen grafisch en processor. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Je videokaart is het uiterste minimum, daarom doet hij het dus wel maar maar heel slecht. Overweeg een nieuwe videokaart te halen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Op mijn systeem draait het helaas niet atm Welke instellingen ik ook instel, het loopt goed, echter ik heb maar 2 meter zicht... Zwarte / donkere vlakken in het scherm. Rijdt verrekte lastig. Systeem: AMD Athlon 64 bit 3500+ 2GB DDR Geforce NX7800 GTX 256 genoeg HDD (2,5Tb ofzo) Windows XP Iemand een idee wat het spel nekt? Ik twijfel of het de grafische kaart is, of de samenhang tussen grafisch en processor. Denk toch grafische kaart en de processor, tevens is je geheugen ook best oud, wat geeneens DDR2 is zoals je zelf aangeeft. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Iemand een idee wat het spel nekt? Ik twijfel of het de grafische kaart is, of de samenhang tussen grafisch en processor. Je processor is inderdaad veel te sloom, en je videokaart is ook zeer slecht. Beide zijn zeker aangeraden om te vervangen. Reageren
Texie Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Iemand een idee wat het spel nekt? Ik twijfel of het de grafische kaart is, of de samenhang tussen grafisch en processor. Je processor is inderdaad veel te sloom, en je videokaart is ook zeer slecht. Beide zijn zeker aangeraden om te vervangen. Aii, dat wordt dus nog een kostbaar grapje... Geheugen is overigens wel DDR2, sorry voor het foutje. Leuk om te horen dat een videokaart zeer slecht is, kostte 700 euri ofzo (maarja dat weten we bij gaming pc's). Stel, ik bouw een nieuwe processor en grafische kaart in. Wie kan me een goeie suggestie doen voor wat ik moet hebben/kopen. Ik heb al even rondgekeken, maar ik ben een beetje te lang uit die wereld om meteen te zien wat ik nodig heb. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Nou, Proccesor zou je kunnen kiezen AMD Athlon X2 64 5000+ 2.6 Ghz En grafische kaart EN9600GT MAGIC 512 MB De kaart kost iets van een 170 € ong en de processor is ook niet zo duur Gratzz Reageren
Texie Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Nou,Proccesor zou je kunnen kiezen AMD Athlon X2 64 5000+ 2.6 Ghz En grafische kaart EN9600GT MAGIC 512 MB De kaart kost iets van een 170 € ong en de processor is ook niet zo duur Gratzz Ah thnx, hartelijk bedankt !! Wordt even een systeemupgrade doen volgende week dan Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Die proccesor is namelijk gemaakt voor gaming daarom is ie goedkoper Je moet niet kiezen wat ik net zei hoor Je kan ook even kijken op www.alternate.nl Daar kun je ook even zoeken of je iets vind dat je beter ligt EDIT: 500 Posts ! Gratzz Bewerkt: 12 december 2008 door GTAFreak007 Reageren
david Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) zou er mij iemand iets kunnen vertellen over de intel i7?? bij de dell pc's zijn er desktops die deze bevatten, ze kosten rond de 1000 euro en ze hebben een grafische kaart van 256mb. maar er zijn ook dell pc rond de 800-900 euro die quadcores bevatten en een grafische kaart van 512mb. wat zouden jullie aanraden? Grtz Bewerkt: 12 december 2008 door david Reageren
Clemenza Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 He ik ben nieuw op het forum en wil graag GTA IV aanschaffen dus ik dacht beter eerst vragen of het wel kan op deze computer. Mijn spec zijn: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz 511 MB RAM NVIDIA GeForce FX 5200 Microsoft Windows XP Home Edition Alvast bedankt voor de reactie, Clemenza Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 He ik ben nieuw op het forum en wil graag GTA IV aanschaffen dus ik dacht beter eerst vragen of het wel kan op deze computer.Mijn spec zijn: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz 511 MB RAM NVIDIA GeForce FX 5200 Microsoft Windows XP Home Edition Alvast bedankt voor de reactie, Clemenza Heb je twee processors ofzo? Nouja, je PC kan het zeker niet aan want je hebt veel te weinig RAM-geheugen en een videokaart uit de oudheid. Reageren
david Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 ram en videokaart zijn 'te slecht' denk ik. ik ben geen expert dus best nog bevestiging van iemand anders. Reageren
Clemenza Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ja ik heb inderdaad twee processors kan ik ram uit een andere computer plukken en die op deze er bij zetten?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.