Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij mij werkt het spel ook nog niet echt lekker, veel stoteringen onder het auto rijden.

En crasht afentoe ook in de game.

Weet misschien 1 van jullie een oplossing?

- Alle drivers zijn inmiddels up to date.

post-104342-1229106150_thumb.jpg

Bewerkt: door Nickz
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt het spel ook nog niet echt lekker, veel stoteringen onder het auto rijden.

En crasht afentoe ook in de game.

Weet misschien 1 van jullie een oplossing?

- Alle drivers zijn inmiddels up to date.

Andere videokaart, bij mij komt ie ook zover (ATI HD3870) en bij recommanded is ie dan rood...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt het spel ook nog niet echt lekker, veel stoteringen onder het auto rijden.

En crasht afentoe ook in de game.

Weet misschien 1 van jullie een oplossing?

- Alle drivers zijn inmiddels up to date.

Andere videokaart, bij mij komt ie ook zover (ATI HD3870) en bij recommanded is ie dan rood...

Ik geloof niet echt dat het mijn video kaart is aangezien het een 1 GB onboard is.

En een 256 het minium is en ik alle andere spelletjes zo als fall out 3 op het allerhoogste kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt het spel ook nog niet echt lekker, veel stoteringen onder het auto rijden.

En crasht afentoe ook in de game.

Weet misschien 1 van jullie een oplossing?

- Alle drivers zijn inmiddels up to date.

De videokaart is goed, probeer wat aan de settings te doen en anders wachten op de patch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat veel mensen nog steeds CanYouRunIt vertrouwen.

Helaas is deze site alleen gebaseerd op de specificaties op papier en weerspiegelt het dus niet de ware prestaties van het spel.

Gelukkig zijn er genoeg mensen met hardware kennis hier die wel kunnen inschatten of het werkt op je p.c.

Voor de rest van de problemen moeten we allemaal wachten op de patch.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken er niet zo heel veel van maar volgens mij is dat meestal hetzelfde... Je kan gewoon passen, meestal als het past is het goed

Als ik dat probeer en ze passen zal het spel dan op zijn laagst en het doen als ik zeg 2 GB RAM erin stop. Of zal ik dan tijdens autorijden krijgen dat hij blijft hangen enz??

Link to comment
Delen op andere websites

Juw, ik ben vanplan me GTA iv binnen enkele dagen aan te schaffen maar ik ben niet helemaal zeker of het spel wel goed kan draaien op mijn systeem. Voor de duidelijkheid ik heb geen behoefte om het spel op full specs te spelen, lage specs zijn voor mij ook goed zolang der maar geen lagg opzit.

post-71865-1229192299_thumb.jpg

volgens canyourunit moet het spel werken maar ik vertrouw hun gegevens niet echt.

thx

Bewerkt: door bigdiel
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...