Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

Laptops zijn niet echt geschikt om GTA IV op te spelen.

Het model videokaart moet genoeg zijn, maar met het het video geheugen zit je niet goed.

Als je een Alienware hebt wel... moet je wel $3000 voor over hebben:P

Dat bedoel ik dus :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb even gekeken bij een site of mijn PC het wel aan kan, maar ik krijg dit als antwoord

gtaivtx0.th.jpg

Spreekt voor zich he, nieuwe videokaart en je CPU speed is niet goed.

Als je in het veld recommanded kijkt zie je wat je moet hebben.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Wanneer je geen nVidia of ATI kaart hebt, heb je geen schijn van kans. Je zult echt een nieuwe kaart moeten kopen wil je IV kunnen spelen. :Y

geen ATi of nvidia is gewoon onboard, dan kan je geeneens gta IV opstarten.

tevens moet je de eisen niet zo serieus nemen, verwacht niet dat als je wat boven de minimale eisen zit, je gta IV ook daadwerkelijk een beetje fatsoenlijk kan spelen, zelfs met de aanbevolen eisen kom je nog geeneens zo heel erg ver..

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Laptops zijn niet echt geschikt om GTA IV op te spelen.

Het model videokaart moet genoeg zijn, maar met het het video geheugen zit je niet goed.

thx

256mb was toch genoeg om gta iv te spelen? Of werkt hij dan wel maar met lage fps fzo?

Bewerkt: door bigdiel
Link to comment
Delen op andere websites

Laptops zijn niet echt geschikt om GTA IV op te spelen.

Het model videokaart moet genoeg zijn, maar met het het video geheugen zit je niet goed.

thx

256mb was toch genoeg om gta iv te spelen? Of werkt hij dan wel maar met lage fps fzo?

heb je dan nog andere soort video kaarten dan ATI en nividea?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA gelijk bij de release gekocht. Ben inmiddels ook al behoorlijk ver in het spel, maar speel tot nu toe met alles op het laagste, met in het begin wel eens de 2de optie op medium en een draw distance van 30 en de volgende 2 getallen op ongeveer 25 en de laatste op 4 geloof ik. Nu staan de 4 getallen op het laagste wat ze kunnen staan en voor de rest ook alles op low en laagste resolutie. Kan het nu wel zonder haperen spelen enzo.

Ik heb de patch van R* geïnstalleerd, alleen die van NVIDIA (GeForce Driver 180.84 (Vista)) krijg ik niet geïnstalleerd, dan krijg ik de volgende foutmelding:

"Setup detected that the operating system in use is not Windows Vista [32-bit]. This setup program and its associated drivers are designed to run only on Windows Vista [32-bit]. The installation will be terminated."

Terwijl ik toch echt een Legale Windows Vista Home Premium 32 bit (Mét Service pack 1) op me laptop heb.

De gegevens van m'n laptop zijn:

CORE 2 DUO T7700 2.40GHz

Memory Dual Channel 4.0GB (2x2048) 667 MHz DDR2 SDRAM

320GB 5400RPM Serial ATA Dual Hard Drive (2X160GB)

NVIDIA® GeForce Go 8600M GT with 256MB DDR2 dedicated graphic memory

Dit zijn de gegevens van m'n videokaart die ik van het NVIDIA configuratiescherm afhaal:

Videokaart: GeForce 8600M GT

Forceware-versie: 175.97

Totaal beschikbaar grafisch geheugen: 1790 MB

Toegewezen videogeheugen: 256 MB

Videogeheugen systeem: 0 MB

Gedeeld systeemgeheugen: 1534 MB

Video BIOS-versie: 60.84.50.00.01

IRQ: 16

Bus: PCI Express 16

Ik denk zelf dat ik met de beschikbare hardware wel minstens op medium zou moeten kunnen spelen en dat het er voor de rest grafisch ook wel heel wat beter uit kan zien.

Ik zou ook graag willen vragen aan iemand die er verstand van heeft of ik die 1790 MB "beschikbaar grafisch geheugen" ook daadwerkelijk aan kan spreken? Want ik denk dat ie dan ook wel een stuk beter kan draaien, al is het maar een gedeelte van die 1790 MB....

alvast bedankt.

*Edit: bijgevoegd print screen van "Can You RUN It?" system requirements lab

post-30072-1229454696_thumb.jpg

Bewerkt: door NiPer
Link to comment
Delen op andere websites

kan mij videokaart het aan?

de mijne is NIVIDIA GeForce 7650 GS

De minimale systeemeisen zijn nVidea GeForce 7900, dus waarschijnlijk zal jouw videokaart het óf niet aan kunnen, óf heel slecht beeld weergeven.

is het dan verstandig om hem te kopen of te dwonloaden??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...