Jezz'l Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Kan iemand mij 100% garanderen vooraleer ik mijn net gekochte GTA IV uit het plastiekje kan halen of mijn gloednieuwe laptop van vandaag dit spel aan kan? Bij SRTest voldoet alles aan de minimumvereisten, alleen bij de videokaart zegt ie dat het hiermee niet kan: Video Card Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+ You Have: Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family (Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family) Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 256 MB , You have - 1.2 GB Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 Onder het toetsenbord van m'n laptop staat: "Graphic: INTEL Int. GMA 4500 Gfx" Volgens iemand die ik ken, zegt hij dat het normaal gezien nog moet kunnen, wellicht niet op de hoogste resolutie. Wie kan mij meer duidelijkheid geven? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 De kaarten van Intel zijn niet ontworpen om zware games mee te spelen. Aangezien het ook nog een 256 MB kaartje is zou ik het er niet op wagen. De meeste nVidia en ATi kaarten hebben al problemen met het spel. Reageren
Limbolander Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 De kaarten van Intel zijn niet ontworpen om zware games mee te spelen. Aangezien het ook nog een 256 MB kaartje is zou ik het er niet op wagen. De meeste nVidia en ATi kaarten hebben al problemen met het spel. is geeneens een kaart, tis onboard VGA Reageren
Jezz'l Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Nochtans krijg ik dit als ik de SRTest doe: Dusja, minimum 256 MB video ram en ik heb er 1,2GB. Zou het hierop lukken? Alvast bedankt voor de hulp! Reageren
sveni0 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Bij mij hapert het spel wel eens, zal dat hier aan liggen? CPU Minimum: Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz You Have: 2 processors running - Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz FAIL: Sorry, your CPU does not meet this minimum requirement. It may be time to purchase a more powerful computer to make your life easier. Click the 'We Recommend' button to discover how you can. Graag een reactie Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 @Jezz'l, de grafische adapter in jouw PC is niet sterk genoeg. Bij Can You Run It geven ze een fout videogeheugen aan. Je kan proberen het spel te gaan spelen maar ik raad het heel sterk af!! @ Sveni0 Het ligt inderdaad aan je CPU. je hebt een single core Pentium 4 (er zit dus maar 1 kern in je processor). deze processor is niet snel genoeg voor het spel. Het kan trouwens ook aan je grafische kaart liggen, zou je die nog even willen vermelden? Reageren
david Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 kheb gisteren van de mama gehoord dat ik enkel een laptop mag kopen en geen ps3. daarom zou ik even willen weten of deze 2 laptops geschikt zijn voor gta4. Alvast bedankt. Aspire 7730G-734G32BN Legitieme Windows Vista® Home Premium, Intel® Core™2 Duo processor Penryn 7350 (2.0GHz/FSB:1066MHz/3MB L2 cache), Works™ 8.5 + Office™ Home & Student 2007 Trial (60 days), 17" TFT WXGA+ CrystalBrite, 4GB DDR II RAM (2x 2GB), 320GB HDD (1x 320GB) (5400rpm), Blu-ray read (DVD Dual Layer write), 6-cell Li-ion, 56K modem, Gigabit & Wireless LAN 802.11N, NVIDIA® GeForce® 9600M-GS 512MB/1280MB TC, HDMI, 0.3MP CrystalEye, 5-in-1 card reader, Gemstone M Black design, 2 years warranty, AZB HP HDX18-1050EB Processor, besturingssysteem en geheugen Processor/type Intel® Centrino® 2 processortechnologie Intel® Core™2 Duo Processor P8400 2,26 GHz , Level 2 cache, 3 MB Geïnstalleerd besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium met Service Pack 1 (64-bits) Standaard geheugen 4096 MB Maximum geheugen Ondersteunt tot 8 GB DDR2-geheugen Systeemeigenschappen Weergaveresolutie 1920 x 1080p Naam grafisch subsysteem NVIDIA GeForce 9600M GT Video RAM Totaal tot 2302 MB videogeheugen beschikbaar, waarvan 512 MB gereserveerd Reageren
kingdark Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik zit ook met een groot probleem. Ik was al een tijdje aan het uitkijken naar de nieuwe gtaIV, en na can you run it (www.systemrequirementslab.com) te checken, dacht ik dat ik zeker een vlotte speel ervaring zou hebben. Ik heb precies what ze van de recommended specs vragen. en dan bedoel ik ook exact dat: CPU Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz You Have: 2 processors running - Intel® Core2 Duo CPU T7700 @ 2.40GHz Hier heb ik dus exact hetzelfde (hier zegt die dus fail) Dan heb ik -- CPU Speed Recommended: 2.4 GHz You Have: 2.39 GHz Dan zegt die dat ik pass. Dus zit ik er maar juistjes onder. Dacht dat dit niet veel ging uitdoen. Ik gebruik vista, dus dat is zowizo pass Men grafische kaart is iets, wat ik niet kan snappen. de kaart zou ZWAAR genoeg moeten zijn. Video Card Recommended: 512MB NVIDIA 8600+ / 512MB ATI 3870+ You Have: NVIDIA GeForce 8600M GS (GeForce 8600M GS) FAIL: Sorry, your video card does not meet this recommended requirement. Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 512 MB , You have - 1.7 GB Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0 overal zit ik erboven.Ik HEB wat ze vragen. Ik heb al alerlei combinaties gebrobeerd, van alles op min tot alles op max! niks helpt Mijn vrraag is: wat is er aan mijn pc dat te licht is? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 @ Kingdark, je processor is een Core 2 Duo 2,4 GHz, recommended is Core 2 Quad Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 @ Kingdark, je processor is een Core 2 Duo 2,4 GHz, recommended is Core 2 Quad Dat wil niet zeggen dat dualcore niet goed genoeg is. De meeste spellen ondersteunen geeneens meer als 2 cores, weet niet of gta IV hier onder valt. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik ben van plan om gta iv te kopen, alleen weet ik niet of m'n pc het wel aankan. Hierover maak ik me zorgen: Processor: Intel® Pentium® Dual CPU E2160 @ 1.80GHz Grafisch: 286 MB totale hoeveelheid grafisch geheugen Ram geheugen: 2,00 GB Weet iemand of dit wel goed genoeg is? Reageren
david Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 ik ben geen kenner, maar ik denk dat je processersnelheid (1.8 Ghz) iets te traag is, waardoor je enkel op zeer low zal kunnen spelen. nog een vraagje: is de nieuwe intel i7 eigenlijk beter als de quad-core om gta4 te kunnen spelen? Reageren
WouteR6 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Ik heb het volgende systeem: Processor: Pentium4 2.4GHz (socket 478) Intern geheugen: 1.5GB Videokaart: GF7800GS (256mb) Windows XP sp3 DirectX10 Uiteraard draait het hier bagger op, ik verbaasde me erover dat het uberhaubt draaide. Heeft iemand nog ideen om deze Comedore 64 ietwat op te voeren? Is er uberhaubt wel een core2duo processor te koop voor socket 478? alvast bedankt BTW: Ik zit er over te denken om dit te kopen, is dit wat? ACER PREDATOR CRUSHER processor nummer Intel® Core™ 2 Quad RAM Soort tot 8 GB DDR2 SDRAM harde schijf cap. 1000 GB. type grafische kaart tot 3x Geforce 9800 GTX DVD brander ja tv uitgang ja systeem Windows® Vista® Home Premium of Vista® Ultimate kaartlezer ja firewire ja Wireless LAN ja geïnt. TV kaart ja aantal USB poorten 8 aantal processoren 4 afm. bxhxd: 19,0 x 43,0 x 49,0 Cm. afstandsbediening nein Intel Centrino Technologie nein merk chipset NVIDIA nForce 780i SLI MCP Bewerkt: 23 december 2008 door WouteR6 Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 ik ben geen kenner, maar ik denk dat je processersnelheid (1.8 Ghz) iets te traag is, waardoor je enkel op zeer low zal kunnen spelen.nog een vraagje: is de nieuwe intel i7 eigenlijk beter als de quad-core om gta4 te kunnen spelen? Dus kan ik het spel nu spelen? Dat het op low zou moeten staan had ik wel al door. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 nog een vraagje: is de nieuwe intel i7 eigenlijk beter als de quad-core om gta4 te kunnen spelen? Natuurlijk de i7 is in principe een Quad Core die word gezien als een Octo-Core. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.