Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

Ik had het idee dat mijn PC IV wel moet kunnen draaien, maar als ik dit forum zo eens doorlees lijkt het wel alsof niemand het kan spelen :7

Wie kan mij dus vertellen of IV soepel draait? Maakt niet uit of het low is, als hij maar draait ben ik blij.

AMD Athlon X2 64 5000+, 2.6 Ghz

2 GB ram

8800GTS 340 ram

XP/Vista, maakt niet uit. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

heb toch nog een vraagje :)

Ik wil binnenkort een nieuwe processor kopen (moederbord heeft ff geen belang)

Wat denken jullie dat beter loopt?

Een E8400/E8500 of een Q6600?

(zou wel leuk zijn als er mensen zijn die dit hebben ook reageren.)

Het zou mijn keuze vergemakkelijken.

(ik wacht zo en zo nog totdat ze de engine hebben aangepast.)

ik raadt je E8400/8500 aan, maakt trouwens nietzoveel uit kwa kloksnelheid, dus gewoon beste prijs/kwaliteit van die 2 pakken.

Q6600 is al redelijk verouderd, tis wel een overklok beest, maar als je dit toch niet gaat doen zou ik gewoon die duocore pakken die standaard ook een stuk sneller draait als die Q6600, FSB snelheid etc.

Ik had het idee dat mijn PC IV wel moet kunnen draaien, maar als ik dit forum zo eens doorlees lijkt het wel alsof niemand het kan spelen :7

Wie kan mij dus vertellen of IV soepel draait? Maakt niet uit of het low is, als hij maar draait ben ik blij.

AMD Athlon X2 64 5000+, 2.6 Ghz

2 GB ram

8800GTS 340 ram

XP/Vista, maakt niet uit. ^_^

tja dat ligt er gewoon aan op wat voor resolutie jij van plan bent te gaan spelen he, op 800x600 haal je natuurlijk high ;)

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Voor degenen die van plan zijn een desktop of laptop aan te schaffen voor gtaIV. Hier is een waarschuwing: koop géén laptop. Niet voor te gamen in ieder geval. Die fout heb ik gemaakt. laptops zijn nu eenmaal niet echt bedoelt voor te gamen. mijn laptop, die nog geen jaar oud is (zie pagina 26 voor specs) wordt ongelooflijk snel héél warm. en dan bedoel ik rond de zestig a zeventig graden.

Mij kan je niet wijsmaken dat dit een normale temperatuur is. Niet alleen dat, maar zelfs de zwaarste laptop zal volgens mijn ervaring, altijd minder goede prestaties leveren dan een desktop.

Denk er wel aan dat dit mijn mening en ervaring is, en dat andere mensen misschien juist het omgekeerde denken. nuja, kwou dit gewoon kwijt. Ik ga in de toekomst mij een nieuwe desktop aanschaffen, en die zal mij zeer waarschijnlijk niet zo teleurstellen als mijn laptop gedaan heeft. (Toen ik die kocht was mijn laptop, een van de krachtigte op de markt, nu een jaar later... )

Kenny

Edit:

(Trouwens, kan je een laptop upgraden? (kan niet op de naam komen. Je maakt dan bepaalde veranderingen om de processor enz sneller te dwingen/maken?)

Bewerkt: door kingdark
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet slim om een laptop te gaan overklokken, door de beperkte ruimte zit er slechts een klein koelertje in die je ook niet kan vervangen. Zelfs als een laptop niet overklokt is word hij vaak nog erg warm.

En veel van de laptop fabrikanten hebben de moederborden van de laptops beveiligd zodat je niet kan overklokken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik wilde misschien GTA4 kopen, en weet niet of deze goed draait.

Heeft iemand een vergelijkbaar systeem die mij dat kan vertellen?

Amd X2 5200+ @ 2.6Ghz

4Gb ram ddr2 667Mhz cas latency 5

Msi 8600GT-OC (fabriek overklockte editie) 256Mb

160Gb hardeschijf 5400Rpm (waarvan 50Gb vrij)

Windows vista home premium 64Bit

19'' TFT scherm met als hoogste resolutie 1440x900 (hoeft niet perse deze resolutie te hebben)

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan om een nieuwe pc aan te schaffen:

AMD Athlon 64 E2650e 1.60 Ghz

geheugen 1024 MB (uitbreidbaar tot 2048 MB)

harddisk 160 GB

Nvidia GeForce 6150

Windows XP Home

Kan deze computer GTA IV aan??

Nieuwe PC?

De hardware in deze PC is al zwaar verouderd.

Hiermee kun je GTA IV niet draaien.

Zou het niet doen als ik jou was, en nog iets anders; AMD Athlon 64 E2650e? Intel + AMD samengevoegd? :-(

Hallo,

Ik wilde misschien GTA4 kopen, en weet niet of deze goed draait.

Heeft iemand een vergelijkbaar systeem die mij dat kan vertellen?

Amd X2 5200+ @ 2.6Ghz

4Gb ram ddr2 667Mhz cas latency 5

Msi 8600GT-OC (fabriek overklockte editie) 256Mb

160Gb hardeschijf 5400Rpm (waarvan 50Gb vrij)

Windows vista home premium 64Bit

19'' TFT scherm met als hoogste resolutie 1440x900 (hoeft niet perse deze resolutie te hebben)

Alvast bedankt!

Ik zou het niet proberen, de processor is in principe snel genoeg, maar het RAM geheugen heeft daarintegen een lage kloksnelheid.

De NVIDIA 8600 GT is een al sterk verouderde kaart die door het spel niet goed word ondersteund, en daarbij komt ook nog dat het slechts 256 MB videogeheugen heeft.

Bewerkt: door RyanEnC
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan om een nieuwe pc aan te schaffen:

AMD Athlon 64 E2650e 1.60 Ghz

geheugen 1024 MB (uitbreidbaar tot 2048 MB)

harddisk 160 GB

Nvidia GeForce 6150

Windows XP Home

Kan deze computer GTA IV aan??

Nieuwe PC?

De hardware in deze PC is al zwaar verouderd.

Hiermee kun je GTA IV niet draaien.

Zou het niet doen als ik jou was, en nog iets anders; AMD Athlon 64 E2650e? Intel + AMD samengevoegd? :-(

Hallo,

Ik wilde misschien GTA4 kopen, en weet niet of deze goed draait.

Heeft iemand een vergelijkbaar systeem die mij dat kan vertellen?

Amd X2 5200+ @ 2.6Ghz

4Gb ram ddr2 667Mhz cas latency 5

Msi 8600GT-OC (fabriek overklockte editie) 256Mb

160Gb hardeschijf 5400Rpm (waarvan 50Gb vrij)

Windows vista home premium 64Bit

19'' TFT scherm met als hoogste resolutie 1440x900 (hoeft niet perse deze resolutie te hebben)

Alvast bedankt!

Ik zou het niet proberen, de processor is in principe snel genoeg, maar het RAM geheugen heeft daarintegen een lage kloksnelheid.

De NVIDIA 8600 GT is een al sterk verouderde kaart die door het spel niet goed word ondersteund, en daarbij komt ook nog dat het slechts 256 MB videogeheugen heeft.

zo sterk verouderd is de nvidia 8600 GT nu ook weer niet, denk je dat de 9400/9500 veel beter is? nee :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...