Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

Je processor wordt het niet.

Waarom niet als ik mag vragen? Pentium D is toch ook met twee CPU's? Of heeft het andere redenen dat mijn processor niet voldoet?

de snelheden waarop ze draaien zijn heel sloom en de cache is weinig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

idd een dual core, maar pentium D kun je vergelijken als je 2 celeron's in je PC hebt, die hebben gewoon pebaalde instructies niet.

Oke, dan zit er niets anders op dan een Playstation 3 aan te schaffen... :7

Toch bedankt voor de snelle reacties!

Link to comment
Delen op andere websites

Je processor wordt het niet.

Waarom niet als ik mag vragen? Pentium D is toch ook met twee CPU's? Of heeft het andere redenen dat mijn processor niet voldoet?

de snelheden waarop ze draaien zijn heel sloom en de cache is weinig.

Daar wil ik dan nog wel even op terug komen: Als ik een processor heb met 3GHz, is de snelheid waarop hij draait toch niet sloom?

Link to comment
Delen op andere websites

Je processor wordt het niet.

Waarom niet als ik mag vragen? Pentium D is toch ook met twee CPU's? Of heeft het andere redenen dat mijn processor niet voldoet?

de snelheden waarop ze draaien zijn heel sloom en de cache is weinig.

Daar wil ik dan nog wel even op terug komen: Als ik een processor heb met 3GHz, is de snelheid waarop hij draait toch niet sloom?

lol, wilde ik net ook zeggen, maar cache is idd lager en hebben bepaalde instructies niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je processor wordt het niet.

Waarom niet als ik mag vragen? Pentium D is toch ook met twee CPU's? Of heeft het andere redenen dat mijn processor niet voldoet?

de snelheden waarop ze draaien zijn heel sloom en de cache is weinig.

Daar wil ik dan nog wel even op terug komen: Als ik een processor heb met 3GHz, is de snelheid waarop hij draait toch niet sloom?

lol, wilde ik net ook zeggen, maar cache is idd lager en hebben bepaalde instructies niet.

Tja het is moeilijk om allemaal uit te leggen, maar neem het maar van me aan dat er meer achter een processor zit dan alleen het aantal ghz, zoals xidesign al zegt, bijvoorbeeld de FSB en de cache. Zo werk je ook nog met andere multipliers en ga zo maar door.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Heeey gasten!

Sinds ik gta heb ben ik er achter gekomen dat mn processor de zwakke plek is van mijn systeem:p

Tijd voor een upgrade dus....

Maar... Mensen met ervering & tips voor een goede keuze?

Ik wil het liefst AMD, zal wel een x4 worden..

Mijn gigabyte moederbord ondersteunt am2+ processors wel, maarrrr:

Note) If you install AMD AM2+ CPU on AM2 motherbord, the system bus speed will downgrade from HT3.0(5200MHz) to HT1.0(2000 MT/s) spec; however, the frequency of AM2+ CPU will not be impacted.

Wat voor effect heeft dit eigenlijk???

Als het effect niet echt er toe doet hou ik mn oude gigabyte moederbordje, heeft een negatief effect dan word het een nieuwe mamaplank..

Oke, wie helpt?!

Groetjes,

Sander

Link to comment
Delen op andere websites

nee, maar je moet weten wat voor cpu's hij ondersteund, straks zit je er met een die niet eens erop wil draaien.

http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherb...?ProductID=2554

Uit deze lijst blijkt dat volgens mij alle AM2+ cpu's ondersteunt worden.

Ik ga verder speuren naar wat eigenlijk het effect is!

Hopenlijk weet iemand anders hier er wat over...

Link to comment
Delen op andere websites

Alle phenoms X3 en Athlon X2's worden ondersteund, dus GEEN phenom x4

Volgens de gegevens van Gigabyte ondersteund het moederbord op enkele na alle X4 processors ook.

Voorbeeld:

AMD Phenom X4 9750 2400Mhz 512KBx4 2MB Agena 65nm B3 125W 3600 F6, dit is er 1 van de vele uit de lijst!

Ik ben er trouwens ook achter hoe het zit met de functie van de systeembus, het is de toevoer van het moederbord naar de processor.

Als deze snelheid lager is als de bus snelheid van de processor zal je deze dus niet effectief en volledig kunnen gebruiken.

Het voobeeld van de 9750 met een bus snelheid van 3600 MT/s heeft weinig nut omdat de toevoer gelimiteerd is op 2000 MT/s.

Dus dat word zoiezo dan een nieuwe mamaplank en processor!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

Waar kan ik mijn BIOS updaten? En hoe moet dat?

Welke gegevens heb je nodig en waar kan ik die vinden?

Ik ben echt al super veel sites afgegaan maar kom steeds uit op free scan for bios drivers met Bios Agent Plus. Schiet dus niet op.

Greetz

naamloosuf1.jpg

w727.png

naamloos2zr2.jpg

w552.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...