Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

hallo hee! een triple core komt ver boven het minimum uit, de 4650 ook en dan zeg jij dat hij niet lekker gaat draaien?

Wat heb je dan wel niet nodig?

Ik heb een dual core amd x2 5600+ en een HD2600XT en die van mij draait toch ook goed op medium

Als je van framerates van 20 houdt, ja.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had een iets zwakkere versie van dezelfde videokaart (HD2600PRO) en kwam in combinatie met een 2,2Ghz AMD Athlon 64 X2 4200+ nauwelijks boven de 20FPS uit. Op low, wel te verstaan.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Echt serieus, wat voor een pc moet je dan wel niet hebben om op hihg te kunnen draaien?

Ik hoop dat ik hiermee wel GTA IV kan spelen?

Processor: AMD Phenom X3 8450 2.1ghz

Videokaart: ATI Radeon HD 4650 1gb

Geheugen intern: 4gb

Harde schijf: 500gb

HvR

Deze pc kan makkelijk op medium met hoge resoluties op 30+ fps

@Galiorix, jouw pc komt niet met dit in de buurt dus dat is een vergelijking van niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt GTA IV met die processor op High aan hoor. De videokaart is misschien niet de beste, maar dat moet opzich lukken.

Dus als je op low/mid moet draaien ligt het aan je VGA, en niet aan je processor.

En als ik nu geen HD4650 neem maar een HD4670?

Link to comment
Delen op andere websites

het zou iets helpen, maar iet veel. Als je echt goed wil dan kan ik een 4650x2 of 4670x2 adviseren, deze kaarten zijn de snelste van het moment, maar wel prijzig.

Je bedoelt waarschijnlijk de HD 4850X2 en 4870x2. Een 4650X2 bestaat volgens mij niet eens. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Oye, ik wil GTA 4 gaan kopen, alleen ik heb een NVDIA GeForce 7600 GT. Is dat goed genoeg? (Graag geen links naar sites ofzo, maar gewoon antwoord)

De minimum vereiste is een 7900, met een 7600GT zul je het spel net kunnen opstarten.

Link to comment
Delen op andere websites

Oye, ik wil GTA 4 gaan kopen, alleen ik heb een NVDIA GeForce 7600 GT. Is dat goed genoeg? (Graag geen links naar sites ofzo, maar gewoon antwoord)

De minimum vereiste is een 7900, met een 7600GT zul je het spel net kunnen opstarten.

Dus je kan er niet mee spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Oye, ik wil GTA 4 gaan kopen, alleen ik heb een NVDIA GeForce 7600 GT. Is dat goed genoeg? (Graag geen links naar sites ofzo, maar gewoon antwoord)

De minimum vereiste is een 7900, met een 7600GT zul je het spel net kunnen opstarten.

Dus je kan er niet mee spelen?

Als je er van houd dat het beeld 2x ververst in een seconde, en lekker hapert dan kun je het spelen.

Maar even serieus, nee met die kaart ga je het niet redden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...