Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

die is ruim voldoende, daarmee kan je het echt op high spelen, zolang je maar genoeg geheugen hebt en een goede vga.

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

221

• Hanneswasco

130

• TaartJJ~!

104

• Djmaddox

93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hey, ik heb deze week net een nieuwe pc aangeschaf en ik vroeg me af op ik gta 4 hier ook mee kan spelen.

Intel core2duo e7300

Nvidia 9400 GT

3gb werkgeheugen

ik hoor het graag :7

Geplaatst:
Die van mij of van dikkeblab?

Die van jou is ruiim voldoende, wesley heeft het over dikkeblabs videokaart.

Geplaatst:
NVIDIA GeForce 9200 GS

Intel Pentium Dual Core 2 GHz

3 GB werkgeheugen

Kan hij GTA 4 aan?

Nee, videokaart en processor zijn te zwak.

Geplaatst:
NVIDIA GeForce 9200 GS

3 GB werkgeheugen

Kan hij GTA 4 aan?

Dat is echt niet waar hoor. Met die systeemeisen kan je GTA IV zeker aan, al zal je de resolutie heel laag moeten zetten en de andere settings ook. Maar je zal er echt wel door komen.

Geplaatst:
NVIDIA GeForce 9200 GS

3 GB werkgeheugen

Kan hij GTA 4 aan?

Dat is echt niet waar hoor. Met die systeemeisen kan je GTA IV zeker aan, al zal je de resolutie heel laag moeten zetten en de andere settings ook. Maar je zal er echt wel door komen.

Nee, de 9200GS komt niet boven het minimum uit, en de processor is een dual core, geen core 2 duo.

Geplaatst:

Ik heb een Mobile Intel 945 Express Chipset Family videokaart, Genuine Intel CPU T2130 1,86 Ghz proccessor en 2 gb RAM

ga da hiermee lukke misschien? :cya:

Geplaatst:
Ik heb een Mobile Intel 945 Express Chipset Family videokaart, Genuine Intel CPU T2130 1,86 Ghz proccessor en 2 gb RAM

ga da hiermee lukke misschien? :cya:

Zeker niet, de intel kaart chip kan het spel niet eens opstarten.

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

ik heb sinds vandaag GTA4, alleen als ik het spel speel verdwijnen soms de wegen / gebouwen! ik kan het spel tevens alleen op een lage resolutie spelen. Mijn systeem is:

processor: intel core 2 duo cpu 2.66Ghz

RAM: 2 gig

video: geforce 8500GT

systeem: vista service pack 1

weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan verhelpen? of welke onderdelen ik moet vervangen.

greetz! :D

Bewerkt: door callon
Geplaatst:

Je kunt proberen de NVIDIA drivers te downloaden, deze zullen waarschijnlijk het probleem met de verdwijnende wegen en gebouwen verhelpen. Deze drivers kun je hier vinden.

Tevens is de videokaart aan de lage kant, dus die zou je kunnen upgraden wil het spel op betere resolutie/kwaliteit kunnen spelen.

Geplaatst:
Je kunt proberen de NVIDIA drivers te downloaden, deze zullen waarschijnlijk het probleem met de verdwijnende wegen en gebouwen verhelpen. Deze drivers kun je hier vinden.

Tevens is de videokaart aan de lage kant, dus die zou je kunnen upgraden wil het spel op betere resolutie/kwaliteit kunnen spelen.

oke bedankt! het probleem van de verdwijnende wegen en gebouwen is opgelost ;) alleen de lage resolutie / lage FPS is er nog steeds. Dus het beste is nu om de videokaart te vervangen zodat de fps stijgt? de processor en RAM zijn in orde?

grtz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...