Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het gaat om een GS, niet om de GT. Misschien dat je daarmee in de war bent. Want een 8400GS is niet wan je noemt snel... Zal niet echt veel FPS opleveren. misschien dat het met schaduw en refelctie uit nog wel boven de 15 te krijgen is.

@ hierboven: heb je misschien nog een benchmark van die kaart. Ik ben echt benieuwd hoe hoog je hem hebt gekregen. Serieus, geen grapje. Ook geen sarcame. Ben gewoon geïnteresseerd.

@ hieronder:

Ik denk 256 of 512MB shared.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, mijn vraag is is mijn pc wel goedgenoeg voor gta iv. Ik heb het zelf al uitgezocht maar hij wilt niet werken. Er staat namelijk een error. Helaas weet ik die niet meer omdat ik heb terug gebracht heb.

Pc info. Systeem:Besturings systeem: Microsoft Windows XP home edition 5.1 build 2600.

Processor Intel® Pentium® 4cpu 3.06GHz

Geheugen: 1016mb RAM

DirectX-versie 9.0c

Beeldscherm: RADEON x700 SE

Geheugen: 512mb

Als ik nog meer moet informeren over mijn pc moet je het zeggen.

Ik hoop op snelle hulp!!!

>>> Door Hanneswasco: Topic samengevoegd met Systeemeisen<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, mijn vraag is is mijn pc wel goedgenoeg voor gta iv. Ik heb het zelf al uitgezocht maar hij wilt niet werken. Er staat namelijk een error. Helaas weet ik die niet meer omdat ik heb terug gebracht heb.

Pc info. Systeem:Besturings systeem: Microsoft Windows XP home edition 5.1 build 2600.

Processor Intel® Pentium® 4cpu 3.06GHz

Geheugen: 1016mb RAM

DirectX-versie 9.0c

Beeldscherm: RADEON x700 SE

Geheugen: 512mb

Als ik nog meer moet informeren over mijn pc moet je het zeggen.

Ik hoop op snelle hulp!!!

welke video kaart heb je ??

(degene die onder beeldscherm staat?:S)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo

ik zit met een probleem: mijn buurjongen zat op marktplaats, en zag een ''mooie pc''

er was al €30 op geboden, maar hij bood meteen €500.

hij wil gta iv ermee spelen, ik zeg alleen: dat kan niet.

hij wil het van professionals horen, en omdat hij geen internet heeft (heb je ook nodig voor iv), moest ik het aan de

professionals van gtaforum vragen. komtie:

intel pentium 2, 667mhz

16mb ob videokaart

128mb geheugen

antwoord svp, ik wil van dat gezeur af!

groetjes

p.s. zie dit niet als iets idioots, deze vraag wordt er -zo snel er antwoord is- af gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Met zo'n PC kan je GTA IV nooit draaien. De processor, videokaart en werkgeheugen is gewoon te oud en je mag al blij zijn als je daarmee GTA Vice City kan spelen. :7

Topic samengevoegd met Systeemeisen.

ehh, ik beloofde m eraf te halen, maar kan dat eigenlijk wel?

buurjongetje zit nu naast me, te janken..... :schater:

eigenlijk zielig, maar kan dat bericht worden weggegooit?

>>> Door Hanneswasco: Berichten verwijderen doen we hier niet, maar dat is toch niet erg? :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, mijn vraag is is mijn pc wel goedgenoeg voor gta iv. Ik heb het zelf al uitgezocht maar hij wilt niet werken. Er staat namelijk een error. Helaas weet ik die niet meer omdat ik heb terug gebracht heb.

Pc info. Systeem:Besturings systeem: Microsoft Windows XP home edition 5.1 build 2600.

Processor Intel® Pentium® 4cpu 3.06GHz

Geheugen: 1016mb RAM

DirectX-versie 9.0c

Beeldscherm: RADEON x700 SE

Geheugen: 512mb

Als ik nog meer moet informeren over mijn pc moet je het zeggen.

Ik hoop op snelle hulp!!!

>>> Door Hanneswasco: Topic samengevoegd met Systeemeisen<<<

x700 is een noob kaartje, Ik had hem toevallig liggen van een paar jaar terug en aan mn vriend gegeven die nu COD4 met dat kaartje op de lowste van de lowste settings speelt. Dus dat kaartje is gewoon knudde.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, mijn vraag is is mijn pc wel goedgenoeg voor gta iv. Ik heb het zelf al uitgezocht maar hij wilt niet werken. Er staat namelijk een error. Helaas weet ik die niet meer omdat ik heb terug gebracht heb.

Pc info. Systeem:Besturings systeem: Microsoft Windows XP home edition 5.1 build 2600.

Processor Intel® Pentium® 4cpu 3.06GHz

Geheugen: 1016mb RAM

DirectX-versie 9.0c

Beeldscherm: RADEON x700 SE

Geheugen: 512mb

Als ik nog meer moet informeren over mijn pc moet je het zeggen.

Ik hoop op snelle hulp!!!

welke video kaart heb je ??

(degene die onder beeldscherm staat?:S)

Dit is de videokaart RADEON x700 SE ( die stond er ook al maar perongeluk bij beeldscherm

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, mijn vraag is is mijn pc wel goedgenoeg voor gta iv. Ik heb het zelf al uitgezocht maar hij wilt niet werken. Er staat namelijk een error. Helaas weet ik die niet meer omdat ik heb terug gebracht heb.

Pc info. Systeem:Besturings systeem: Microsoft Windows XP home edition 5.1 build 2600.

Processor Intel® Pentium® 4cpu 3.06GHz

Geheugen: 1016mb RAM

DirectX-versie 9.0c

Beeldscherm: RADEON x700 SE

Geheugen: 512mb

Als ik nog meer moet informeren over mijn pc moet je het zeggen.

Ik hoop op snelle hulp!!!

>>> Door Hanneswasco: Topic samengevoegd met Systeemeisen<<<

x700 is een noob kaartje, Ik had hem toevallig liggen van een paar jaar terug en aan mn vriend gegeven die nu COD4 met dat kaartje op de lowste van de lowste settings speelt. Dus dat kaartje is gewoon knudde.

Dus jij wilt zeggen dat ik een betere videokaart koopt dat ik hem dan kan runnen

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je processor en je geheugen zitten beide (ver) onder de minimale vereisten. En minimaal betekend alles op low met 15 FPS. Jij haalt er ~5, met mazzel.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...