Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

221

• Hanneswasco

130

• TaartJJ~!

104

• Djmaddox

93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Nee, je processor en je geheugen zitten beide (ver) onder de minimale vereisten. En minimaal betekend alles op low met 15 FPS. Jij haalt er ~5, met mazzel.

Ik snap t niet meer

Ik heb 3.06GHz Intel R Pentium r 4cpu

En ik moet: 1.8GHz Intel Core 2 Duo, 2.4GHz AMD Athlon X2 64 or equivalent

Met GHz kom ik er ver overheen. dus ik snap het probleem niet met mijn processor. Ik heb er geen verstand van maar ik wil graag zekerheid.

Geplaatst:

ja, de technologie van de P4 is stokoud, de technologie van de C2D is veel nieuwer, een 1.6GHz Core2D kan de snelste P4 gemakkelijk aan.

Geplaatst:
ja, de technologie van de P4 is stokoud, de technologie van de C2D is veel nieuwer, een 1.6GHz Core2D kan de snelste P4 gemakkelijk aan.

Graag betere uitleg _O_

Geplaatst:

wat is er nou neit duidelijk aan dat de technologie van de Pentium 4 te oud is?

Een Core 2 Duo van 1.6GHz raast hem gapend voorbij, wat is daar niet duidelijk aan?

Geplaatst:

Zie het als een snelweg. De Pentium IV heeft 1 baan waar data doorheen gaat. terwijl een Core 2 Duo 2 rijstroken heeft, zo kan data sneller bij zijn eindbestemming komen.

Geplaatst:

ik kan zo raden welke videokaart beter is, maar zijn er veel verscillen in snelheid?

ati 3870 DDR3 of de 3870 DDR4

iemand idee?

wil wel goed kunnen spelen

Geplaatst:

Mijn GTA IV (pc) laggd als ik aan het spelen ben (meestal als ik auto rijd) alle settings op low gezet is het nog steeds :duh:

wat is er fout ?? hier volgen mijn specs ! mijn pc heeft trouwens wel een 32 bits systeem op de hoes van gta staat iets met 64 bits ?

processor : Intel® Core 2Quad CPU Q6600 @2.40 GHz

geheugen : 2045 MB RAM

harde schijf groote : 232,88 GB

vrije ruimte : 158,53 GB

videokaart : VGA Asus ATI EAH3450/HTP 512 MB DDR2 PCI-E

directX : versie 10,1

besturingssysteem : Microsoft Windows Vista Home Basic

: versie 6.0.6001

: service pack 1

ALVAST bedankt en ik hoop dat jullie snel reageren zodat ik GTA weer goed kan spelen ^^

Geplaatst:

@ r.deroos: De DDR4 versie is sneller, er gaat daar om een snellere geheugenbus.

@GTA-Henkie: Je hebt een snelle Core 2 Quad in combinatie met een HD3450, dat is een videokaart die helemaal niets waard is. Je PC verdient een upgrade qua videokaart, en dat is noodzakelijk om GTA IV goed te kunnen spelen.

Geplaatst: (bewerkt)

ok ik zal een nieuwe processor moeten kopen en een video kaart. hoeveel kost een goede processor ongeveer?

Bedankt allemaal!

Bewerkt: door klimgorilla
Geplaatst:
ok ik zal een nieuwe processor moeten kopen en een video kaart. hoeveel kost een goede processor ongeveer?

Bedankt allemaal!

Dat is niet het enige, je moet ook een nieuw moederbord en voeding hebben, als je geen DDR2 geheugen hebt ook nog geheugen.

Geplaatst:

Bedankt allemaal!

Dat is niet het enige, je moet ook een nieuw moederbord en voeding hebben, als je geen DDR2 geheugen hebt ook nog geheugen.

wow ik ga maar voor de Xbox 360 heb ik gelijk leuke console

• 2 weken later...
Geplaatst:

hallo ik heb vandaag gta 4 gekocht maar hij werkt nie kutzooi

kan iemand mij helpe of is het gewoon onmogelijk met windows xp

hij geeft hele tijd d3d error direx 9 video card reqiwierd

Geplaatst:

nou wat lijkt je dan logisch? 'directx 9 video card required', dan lijkt het mij duidelijk dat je geen videokaart hebt die direct x 9 ondersteund. Heb je uberhaupt naar de specs gekeken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...