z0nnebril Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 na nog eens goed te hebben gegeken staat er toch echt GeForce GT 230 op de doos... wat is dit dan voor videokaart? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 na nog eens goed te hebben gegeken staat er toch echt GeForce GT 230 op de doos...wat is dit dan voor videokaart? Het is ongeveer hetzelfde als de 9600 GT, dus je zal GTA IV op medium kunnen spelen. Reageren
z0nnebril Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 na nog eens goed te hebben gegeken staat er toch echt GeForce GT 230 op de doos...wat is dit dan voor videokaart? Het is ongeveer hetzelfde als de 9600 GT, dus je zal GTA IV op medium kunnen spelen. okee, mooi zo maar ik had gta al geinstaleerd op mijn oude pc...en daar had ik ook al een Rockstar Cocial club account aangemaakt... is deze account gewoon onthouden of moet ik weer een nieuwe aanmaken? en kan dit wel, want je had ook zown hele licentie code die je niet meerdere keren kon gebruiken ofzow? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 na nog eens goed te hebben gegeken staat er toch echt GeForce GT 230 op de doos...wat is dit dan voor videokaart? Het is ongeveer hetzelfde als de 9600 GT, dus je zal GTA IV op medium kunnen spelen. okee, mooi zo maar ik had gta al geinstaleerd op mijn oude pc...en daar had ik ook al een Rockstar Cocial club account aangemaakt... is deze account gewoon onthouden of moet ik weer een nieuwe aanmaken? en kan dit wel, want je had ook zown hele licentie code die je niet meerdere keren kon gebruiken ofzow? Je moet gewoon weer met de social club account die je al hebt gemaakt inloggen. Reageren
z0nnebril Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 na nog eens goed te hebben gegeken staat er toch echt GeForce GT 230 op de doos...wat is dit dan voor videokaart? Het is ongeveer hetzelfde als de 9600 GT, dus je zal GTA IV op medium kunnen spelen. okee, mooi zo maar ik had gta al geinstaleerd op mijn oude pc...en daar had ik ook al een Rockstar Cocial club account aangemaakt... is deze account gewoon onthouden of moet ik weer een nieuwe aanmaken? en kan dit wel, want je had ook zown hele licentie code die je niet meerdere keren kon gebruiken ofzow? Je moet gewoon weer met de social club account die je al hebt gemaakt inloggen. okee, dank je...ga hem zo instaleren Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 He, ik heb ff een vraagje.. Een maat van mij heeft een laptop gekocht om er ook GTA4 erop te kunnen spelen. Tja, volgens de o-zo vertrouwde canyourunit site kon het. Naja, nu heeft ie het geinstalleerd enzo. Als ie het spel opstart laat het maar 3 foto's zien (Was toch hoe minder foto's hoe sneller de pc was? ) Naja specs: Intel Centrino Duo @ 2.6 GHZ 4 GB RAM en een 9200 M GT ofzoiets Het spel stotterd nu erg, niet te spelen zelfs. Maar is er niet een manier om het sneller te laten lopen of is het gewoon hopeloos? Mvg, Nick Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Wat wil je met een 9200 M GT. Dat is de langzaamste kaart die er bestaat uit de 9xxx serie van nVidia. Daar gaat 'ie met geen mogelijkheid op draaien. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Wat wil je met een 9200 M GT. Dat is de langzaamste kaart die er bestaat uit de 9xxx serie van nVidia. Daar gaat 'ie met geen mogelijkheid op draaien. Dacht het al, weer een bewijs dat die lelijke site voor geen **** klopt. Naja tnx. Edit: Andere videokaart zal ook geen optie zijn voor laptop? Bewerkt: 8 juni 2009 door nick_kerkwijk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Nee, dat ding klik je er voor zover ik weet niet even uit. Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Het enige wat je in een laptop kunt vervangen is het geheugen en de processor. En met de processor is het al moeilijk. Je kan niet zomaar even een GTX260 erin proppen. Bewerkt: 9 juni 2009 door Sprunk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Het enige wat je in een laptop kunt vervangen is het geheugen en de processor. En met de processor is het al moeilijk. Je kan niet zomaar even een GTX260 erin proppen. Hier kan je kiezen of je een GTX 260M of GTX 280M wilt in je laptop Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Die kun je niet in je bestaande laptop bouwen slimmerik. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Die kun je niet in je bestaande laptop bouwen slimmerik. Dat niet, maar je kunt hem wel in laten bouwen als je een laptop gaat kopen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Ja, en, dus? Ik heb toch niet gezegd dat er geen GTX260 kaarten zijn in een notebook? Ik heb alleen gezegd dat je de videokaart niet kunt vervangen met een nieuwe kaart. En ik gebruik daarbij als voorbeeld een GTX260. Dat jij dan komt met een GTX260 laptop is totaal niet relevant aan wat ik heb gezegd. Reageren
HipHopD0gg Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 mijn heeft 4GB VideoGeheugen is dat goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.