Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Met een Quad core en 9600GT haal je al een mooi aantal FPS hoor. En op high (dus niet extra high of highest) kan je ook wel met een Quad + 9800GT. En GTS250 is ook mogelijk op high. Wil je echt op highest kunnen spelen, dan is een GTX260 een mooie kaart (uit eigen ervaring). Dus een GTX260 is heus geen vereiste om op medium te spelen hoor Wesley, met minder gaat ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier hetzelfde systeem als die van taartje, maar dan een quad core voor 11 euro meer. Maar waar staat dat hij een nieuwe PC wilt aanschaffen? :7
hallo,

ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen om gta 4 erop te kunnen spelen. :D

ik heb er een op t oog, maar is die ook goed genoeg voor gta 4?

Processor: Intel Q8200 core 2 quad processor 2.33 GHz

geheugen: 4096 MB

harde schijf: 640 GB

videokaart: ATI Radeon HD4250 512 MB

windows-versie: Microsoft Windows XP Home Edition SP 3

als ie niet goed is, wat raden jullie dan aan?

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

kan je GTA 4 ook op 64 bit windows vista spelen?

Ja dat kan je zeker. :Y

prima, geweldig!!!!! :tu: dankjewel! _O_

o ja, heeft dat überhaupt invloed op t spel? vloeiender of langzamer of zo? of heeft dat er niks mee te maken?

met welke ATI videokaart kan je de "NVIDIA GeForce 9600GT PCI-express videokaart 512mb" vergelijken?

en met welke Nvidia videokaart kan je de "ATI Radeon 4350 512 MB" vergelijken?

srry dat ik dit allemaal vraag maar ik ben nogal onervaren en ik probeer zoveel mogelijk over dit soort dingen te weten te komen zodat ik weet wat ik moet kopen (o.a. voor GTA IV), maar ook gewoon omdat ik het leuk vind.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

met welke ATI videokaart kan je de "NVIDIA GeForce 9600GT PCI-express videokaart 512mb" vergelijken?

en met welke Nvidia videokaart kan je de "ATI Radeon 4350 512 MB" vergelijken?

srry dat ik dit allemaal vraag maar ik ben nogal onervaren en ik probeer zoveel mogelijk over dit soort dingen te weten te komen zodat ik weet wat ik moet kopen (o.a. voor GTA IV), maar ook gewoon omdat ik het leuk vind.

Ik heb dit al een tijdje gepost.

Als je het volgende bestelt word bij jou een super systeem afgeleverd, die GTA IV en andere games super zal draaien!

KLIK

En de 9600GT is te vergelijken met een HD4670 en de HD4350 is iets sterker dan de 9400GT.

Link to comment
Delen op andere websites

met welke ATI videokaart kan je de "NVIDIA GeForce 9600GT PCI-express videokaart 512mb" vergelijken?

en met welke Nvidia videokaart kan je de "ATI Radeon 4350 512 MB" vergelijken?

srry dat ik dit allemaal vraag maar ik ben nogal onervaren en ik probeer zoveel mogelijk over dit soort dingen te weten te komen zodat ik weet wat ik moet kopen (o.a. voor GTA IV), maar ook gewoon omdat ik het leuk vind.

Ik heb dit al een tijdje gepost.

Als je het volgende bestelt word bij jou een super systeem afgeleverd, die GTA IV en andere games super zal draaien!

KLIK

En de 9600GT is te vergelijken met een HD4670 en de HD4350 is iets sterker dan de 9400GT.

SUPER :D egt helemaal te gek!!!!

dankjewel :tu:

ik ben eruit wat mij betreft (al heb ik nu wel een Intel Core 2 QUAD voor 6 euro minder dan jij hem had gevonden op alternate). :Y bedankt allemaal!

P.S. is die voeding bij die link van je echt nodig?

Bewerkt: door brankestein136313061993
Link to comment
Delen op andere websites

met welke ATI videokaart kan je de \"NVIDIA GeForce 9600GT PCI-express videokaart 512mb\" vergelijken?

en met welke Nvidia videokaart kan je de \"ATI Radeon 4350 512 MB\" vergelijken?

srry dat ik dit allemaal vraag maar ik ben nogal onervaren en ik probeer zoveel mogelijk over dit soort dingen te weten te komen zodat ik weet wat ik moet kopen (o.a. voor GTA IV), maar ook gewoon omdat ik het leuk vind.

Ik heb dit al een tijdje gepost.

Als je het volgende bestelt word bij jou een super systeem afgeleverd, die GTA IV en andere games super zal draaien!

KLIK

En de 9600GT is te vergelijken met een HD4670 en de HD4350 is iets sterker dan de 9400GT.

SUPER :D egt helemaal te gek!!!!

dankjewel :tu:

ik ben eruit wat mij betreft (al heb ik nu wel een Intel Core 2 QUAD voor 6 euro minder dan jij hem had gevonden op alternate). :Y bedankt allemaal!

P.S. is die voeding bij die link van je echt nodig?

Ligt eraan, je moet een goede voeding hebben voor deze setup, maar als je al een 500W voeding hebt is het niet nodig.

Trouwens dit is geen Alternate maar Azerty.

EDIT: Die Core 2 Quad kan je hier ook inzetten.

Klik

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...