Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Maddox; denk je dat?

De Processor is ver onder het minimum, de videokaart ook, je kunt hem simpleweg neit draaien.

Dat zeg jij over mijn pc ook, die draaide pas zelfs 28fps...

Houd jij je muil maar, mijn oma geeft nog beter advies.

Jij verdient het echt om gewoon afgekat te worden, je lult alleen maar onzin en je advies zuigt echt heftig.

Geef eens een reden waarom hij het wel zou moeten doen, een 8100 voldoet neit aan de eisen, sterker nog, hij komt er neit eens in de buurt van.

Ook is het ironisch dat jij met ene systeem dat neit eens in de buurt van het minimum komt er 28fps uitperst, en ik met mijn pc, die er ruim aan voldoet er moeite mee heb om boven de 20 te komen.

Is dat niet heel erg raar?

Dus houd aub je bek dicht als je neit weet waar je het over hebt

Link to comment
Delen op andere websites

ik begrijp best dat jullie me niet willen geloven, maar het is echt waar.

hier even de benchmark:

Statistics

Average FPS: 25.94

Duration: 37.34 sec

CPU Usage: 94%

System memory usage: 90%

Video memory usage: 97%

Graphics Settings

Video Mode: 800x600(56 Hz)

Texture Quality: Low

Render Quality: Medium

View Distance: 1

Detail Distance: 1

Bewerkt: door r.deroos
Link to comment
Delen op andere websites

ik begrijp best dat jullie me niet willen geloven, maar het is echt waar.

hier even de benchmark:

Statistics

Average FPS: 25.94

Duration: 37.34 sec

CPU Usage: 94%

System memory usage: 90%

Video memory usage: 97%

Graphics Settings

Video Mode: 800x6oo(56 Hz)

Texture Quality: Low

Render Quality: Medium

View Distance: 001

Detail Distance: 001

jij bent echt chronisch stoned ofzo, je lult echt bullshit.

Link to comment
Delen op andere websites

Honkbal95[NL]: Ik heb ongeveer dezelfde specs, net iets beter, en ik haal in de stad ongeveer 13 FPS. Alle instellingen staan dan op Low of Off. Ik haal alleen fatsoenlijke FPS bij het strand of in het savehouse.

Als je dit spelen fijn vindt, ga hem dan vooral kopen, maar ik raad toch aan een nieuwe pc te kopen.

r.deroos: Mijn X1650 is nog beter dan een 8100 GT, dus ik geloof er niets van. "800x6oo" duidt ook al aan dat je benchmark vals is, aangezien 600 niet met "o"'s wordt geschreven, er een spatie staat tussen de getallen en de "x" en tussen de resolutie en de verversingssnelheid. View- en Detail Distance wordt ook niet met voorloopnullen geschreven. En waar zijn de Hardware Settings? Juist...

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

ik begrijp best dat jullie me niet willen geloven, maar het is echt waar.

hier even de benchmark:

Statistics

Average FPS: 25.94

Duration: 37.34 sec

CPU Usage: 94%

System memory usage: 90%

Video memory usage: 97%

Graphics Settings

Video Mode: 800x600(56 Hz)

Texture Quality: Low

Render Quality: Medium

View Distance: 1

Detail Distance: 1

zo beter dan? ik kon m niet kopieren dus moest ik t overschrijven.... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Maddox; denk je dat?

De Processor is ver onder het minimum, de videokaart ook, je kunt hem simpleweg neit draaien.

Dat zeg jij over mijn pc ook, die draaide pas zelfs 28fps...

Houd jij je muil maar, mijn oma geeft nog beter advies.

Jij verdient het echt om gewoon afgekat te worden, je lult alleen maar onzin en je advies zuigt echt heftig.

Geef eens een reden waarom hij het wel zou moeten doen, een 8100 voldoet neit aan de eisen, sterker nog, hij komt er neit eens in de buurt van.

Ook is het ironisch dat jij met ene systeem dat neit eens in de buurt van het minimum komt er 28fps uitperst, en ik met mijn pc, die er ruim aan voldoet er moeite mee heb om boven de 20 te komen.

Is dat niet heel erg raar?

Dus houd aub je bek dicht als je neit weet waar je het over hebt

Eerst en vooral gelieve een beetje op je woorden te letten, je zal niets veranderen door agressief te worden... Daarnaast moet je natuurlijk ook rekening houden dat een benchmark altijd een veel betere framerate weergeeft dan dat je eigenlijk hebt. Zo krijg ik soms in een benchmark gemiddeld 37 FPS, maar is dat in werkelijkheid slechts 23 FPS. :S

Link to comment
Delen op andere websites

@Maddox; denk je dat?

De Processor is ver onder het minimum, de videokaart ook, je kunt hem simpleweg neit draaien.

Dat zeg jij over mijn pc ook, die draaide pas zelfs 28fps...

Houd jij je muil maar, mijn oma geeft nog beter advies.

Jij verdient het echt om gewoon afgekat te worden, je lult alleen maar onzin en je advies zuigt echt heftig.

Geef eens een reden waarom hij het wel zou moeten doen, een 8100 voldoet neit aan de eisen, sterker nog, hij komt er neit eens in de buurt van.

Ook is het ironisch dat jij met ene systeem dat neit eens in de buurt van het minimum komt er 28fps uitperst, en ik met mijn pc, die er ruim aan voldoet er moeite mee heb om boven de 20 te komen.

Is dat niet heel erg raar?

Dus houd aub je bek dicht als je neit weet waar je het over hebt

Eerst en vooral gelieve een beetje op je woorden te letten, je zal niets veranderen door agressief te worden... Daarnaast moet je natuurlijk ook rekening houden dat een benchmark altijd een veel betere framerate weergeeft dan dat je eigenlijk hebt. Zo krijg ik soms in een benchmark gemiddeld 37 FPS, maar is dat in werkelijkheid slechts 23 FPS. :S

Het lost niks op, maar aan de andere kant wordt er ook weinig aan gedaan Hanneswanco, bedoel zon slecht advies moet eigenlijk gewoon verwijderd worden, want mensen die er geen of weinig verstand van hebben geloven toch alles wat je zegt, en als ze dan zichzelf opvrolijken met het idee gta IV te kunnen draaien met de specificaties die bijvoorbeeld genoemd worden door r.deroos en dan later erachter komen als ze net al hun geld hebben uitgegeven aan desbetreffende pc/laptop en dan nog met hetzelfde probleem zitten, is dat niet echt leuk.

Enigste wat hier zowat gedaan wordt is weer de mensen waarschuwingen geven omdat ze zich dood ergeren aan dit soort slechte adviezen, dit deed ik in het verleden ook, en zoals ik al zei het enigste wat veranderd wordt is mensen die er wat van zeggen, die krijgen juist de waarschuwingen, omdat die slecht beargumenteerde adviezen gewoon steeds maar weer toegelaten worden.

Link to comment
Delen op andere websites

zo beter dan? ik kon m niet kopieren dus moest ik t overschrijven.... :duh:

Goeie Grut. Dat jij de aan knop van je PC weet te vinden is mij compleet een raadsel. :7

Als je de benchmark echt had gedraaid, had je aan het einde een melding gehad dat de benchmark is opgeslagen op de HDD (Harde schijf, ik zet het er maar even bij). Volgens mij heb je gewoon een benchmark ergens vandaan "geplukt" en hem dusdanig, en tevens foutief bewerkt, zodat het lijkt alsof jij nu op een 8100 videokaart speelt. Wat nogal onmogelijk is. Dat is hetzelfde als tegen je moeder zeggen dat je als jongen zwanger bent, dat kan namelijk ook niet. :N

Ik wil trouwens ook wel even mijn grafische kaart uit mijn PC trekken en GTA IV porberen te draaien op mijn 8200 onboard videokaart. Ik vrees alleen dat ik niet veel verder ga komen dan alleen het gele en blauwe Rockstar logo. En als ik verder kom zal het een behoorlijk feest zijn op 800x600. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat ik hem aankan, maar ik wil graag weten op welk niveau.

Western Digital Caviar Black 1TB

AMD Phenom X4 Quad-Core 9950 2.6GHz Black Edition

Kingston Valueram DDR3 3x 2GB 1066Mhz

Silentmaxx ST-11 Midi Black

Asus M4A78 PRO

XFX HD4870 XXX 1GB DDR5

Plextor PX-860A

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...