Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

zo beter dan? ik kon m niet kopieren dus moest ik t overschrijven.... :duh:

Goeie Grut. Dat jij de aan knop van je PC weet te vinden is mij compleet een raadsel. :7

Als je de benchmark echt had gedraaid, had je aan het einde een melding gehad dat de benchmark is opgeslagen op de HDD (Harde schijf, ik zet het er maar even bij). Volgens mij heb je gewoon een benchmark ergens vandaan "geplukt" en hem dusdanig, en tevens foutief bewerkt, zodat het lijkt alsof jij nu op een 8100 videokaart speelt. Wat nogal onmogelijk is. Dat is hetzelfde als tegen je moeder zeggen dat je als jongen zwanger bent, dat kan namelijk ook niet. :N

Ik wil trouwens ook wel even mijn grafische kaart uit mijn PC trekken en GTA IV porberen te draaien op mijn 8200 onboard videokaart. Ik vrees alleen dat ik niet veel verder ga komen dan alleen het gele en blauwe Rockstar logo. En als ik verder kom zal het een behoorlijk feest zijn op 800x600. :dans:

Probeer dan alsjeblieft! dan kan je tenminste zeggen dat ie t doet. ik heb btw wel 512mb geheugen op de kaart zitten.

En een benchmark ergens vandaan plukken? BEN JE LEKKER? maar dit verhaaltje volgens jullie is straks wel afgelopen, als ik de kapotte 4650 terugkrijg. ZO.

EDIT:

ik moet er wel bij zeggen dat het er niet super uitziet, maar hij draait echt. het is onmogelijk, maar omdat hij dx 10 heeft en shader 4.0 doet ie t,denk ik.

EEN BETERE KAART IS DUS WEL AAN TE RADEN, MAAR NIET VERPLICHT OM TE SPELEN.

Bewerkt: door r.deroos
Link to comment
Delen op andere websites

never, maar heb je dan wel 512mb geheugen erop zitten?

EN NIET VALSSPELEN HE!

en alle schuifjes op low of op off.

resolutie op laagst etc.

en natuurlijk eerst de drivers verwijderen

en OOO wee, als je het expres verknalt. bij mij doet ie t, dus moet hij t bij jou ook doen!

Bewerkt: door r.deroos
Link to comment
Delen op andere websites

Ik loop wel eens te schelden op mijn 8800GTS, want hij is echt niet de snelste meer, maar O, wat ben ik blij dat ik die weer terug heb in mijn systeem. GTA IV starte tot mijn verbazing nog gewoon op ook op de 8200. Ik heb toen alles maar op low gezet, resolutie 800x600. Resultaat:

Statistics

Average FPS: 14.25

Duration: 37.11 sec

CPU Usage: 55%

System memory usage: 89%

Video memory usage: 91%

Graphics Settings

Video Mode: 800 x 600 (60 Hz)

Texture Quality: Low

Render Quality: Low

View Distance: 1

Detail Distance: 1

Hardware

Microsoft Windows 7 Ultimate

Microsoft Windows 7 Ultimate

Video Adapter: NVIDIA GeForce 8200

Video Driver version: 186.18

Audio Adapter: Speakers (High Definition Audio Device)

AMD Phenom II X3 720 Processor

File ID: Benchmark.cli

En in de benchmark scoor je altijd hoger dan als je zelf aan het spelen bent.

Moraal van het verhaal: Je lult. 28 FPS op een 8100. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

en nee, het is niet gelult.

heb je alle drivers gedownload? eerst de oude verwijderd? het videogeheugen olp 512mb gezet? etc

toch raar :cab:

bij mij doet ie t echt.

en die 28fps krijg ik op het strand, anders heb ik rond de 20fps.

soms start ie niet, en loopt ie met 12fps, anders dus met 20-25fps

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zo kan ik het natuurlijk ook. :cab:

Ik kan dus nu ook gewoon zeggen dat ik 40 FPS haal met een X1650, maar dat is dan wel in mijn safehouse. Gewoon in de stad daarintegen, hapert het spel als de gek.

Kom op nou.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

en nee, het is niet gelult.

heb je alle drivers gedownload? eerst de oude verwijderd? het videogeheugen olp 512mb gezet? etc

toch raar :cab:

bij mij doet ie t echt.

en die 28fps krijg ik op het strand, anders heb ik rond de 20fps.

soms start ie niet, en loopt ie met 12fps, anders dus met 20-25fps

Als je nu nog niet doorhebt dat video-geheugen geen bal uitmaakt op de prestaties van het spel (lees FPS), dan ben je niet zo slim met computers. De 8200, en dus helemaal de 8100 is veel te traag voor GTA IV. Op 800x600 met alles op low word nog geeneens 256 MB verbruikt, laat staan 512 MB. Al zet je het geheugen op 4 GB draait het spel nog super traag. Bij mij stond het geheugen op 256 MB. De juiste drivers waren geïnstalleerd en GTA IV draaide zeer slecht. Voor mijn gevoel had ik echt maar 5-10 FPS, en binnenshuis was het ook geen vloeiend pret festijn.

Dus draaien doet het spel wel, maar het is onspeelbaar sloom, het ziet er lelijk en blokkig uit, dus het plezier wat je eraan beleeft is 0. Maar ik denk dat er wel genoeg over gezegd is in dit topic, dus misschien kunnen we beter in een ander topic verder gaan als iemand nog wat te zeggen heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je GTA IV wel spelen met een nVidia Geforce 8400 videokaart? Desnoods op low settings?

Ja, indien je genoeg RAM geheugen hebt en een goede processor (Dual Core+) kan je hiermee GTA IV op low settings, met een lage FPS mee spelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je GTA IV wel spelen met een nVidia Geforce 8400 videokaart? Desnoods op low settings?

Ja, indien je genoeg RAM geheugen hebt en een goede processor (Dual Core+) kan je hiermee GTA IV op low settings, met een lage FPS mee spelen. ;)

2 GB RAM en Intel Pentium Dual Core E5300. Is dat 'goed' genoeg?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...