Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je GTA al aan de praat krijgt, kun je dat modden echt wel vergeten. Een beetje mooie auto voor GTA IV is toch weer zwaarder dan een standaard auto. Dus dan gaat de framerate helemaal omlaag tot een dia voorstelling.

Je zou voor 100 euro een leuke kaart kunnen kopen (HD4850) waarmee je dan op High kan spelen. Je processor en RAM zijn namelijk voldoende.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op het moment op zoek naar een nieuwe iMac, en ik heb er 2 op het oog:

#1: Processor: Core 2 Duo-2,4 GHz Geheugen: 4 GB Harddisk: 320 GB

#2: Processor: Core 2 Duo-2,8 GHz Geheugen: 2 GB Harddisk: 320 GB

Beide computers hebben een ATI 2600 Pro met 256 mb.

Ik denk eraan om voor nummer 2 te gaan, want die heeft een snellere processor, en daar doe ik dan nog 2 gb ram extra bij, zodat die ook 4 heeft.

Op welke zal hij dan beter draaien?

Link to comment
Delen op andere websites

Op allebei zal hij bagger draaien.

Waarom? Als ik naar de systeemeisen van Gta 4 kijk, zie dat alleen de videokaart minimaal is.

Maakt mij wat uit als het er niet uitziet als met zo'n belachelijke videokaart van 2 gb....

Zal iets als dit Gta 4 dan wel ergens tussen medium-high of anders kunnen draaien? :

Ati HD 4850 met 512 MB

Processor: Core 2 Duo - 2930 MHz RAM: 4 GB

Harddisk: 640 GB

Werkgeheugen : 4GB RAM DDR3

Bewerkt: door GT-Aap
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom? Als ik naar de systeemeisen van Gta 4 kijk, zie dat alleen de videokaart minimaal is.

Maakt mij wat uit als het er niet uitziet als met zo'n belachelijke videokaart van 2 gb....

Zal iets als dit Gta 4 dan wel ergens tussen medium-high of anders kunnen draaien? :

Ati HD 4850 met 512 MB

Processor: Core 2 Duo - 2930 MHz RAM: 4 GB

Harddisk: 640 GB

Werkgeheugen : 4GB RAM DDR3

Met dat systeem daar zal gta iv op medium draaien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom? Als ik naar de systeemeisen van Gta 4 kijk, zie dat alleen de videokaart minimaal is.

Maakt mij wat uit als het er niet uitziet als met zo'n belachelijke videokaart van 2 gb....

Zal iets als dit Gta 4 dan wel ergens tussen medium-high of anders kunnen draaien? :

Ati HD 4850 met 512 MB

Processor: Core 2 Duo - 2930 MHz RAM: 4 GB

Harddisk: 640 GB

Werkgeheugen : 4GB RAM DDR3

Met dat systeem daar zal gta iv op medium draaien. :)

IK begrijp er echt helemaal niks van!!! MEDIUM??? Met deze specs????

Dan begrijp ik echt niks van die systeemeisen!!!! Alles voldoet toch!! Waarom dan niet tussen medium en high in of op high?

Link to comment
Delen op andere websites

dat is logisch, hij zit tussen minimum en recommended in, dan lijkt mij het logisch dat je niet op high kan :duh:

Verder kloppen van die minimum vereisten ook weinig, je moet er ruim overheen zitten wil je het ene beetje kunnen spelen, verder als het een mac is is de kans enorm groot dat je het spel niet kunt spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is logisch, hij zit tussen minimum en recommended in, dan lijkt mij het logisch dat je niet op high kan :duh:

Verder kloppen van die minimum vereisten ook weinig, je moet er ruim overheen zitten wil je het ene beetje kunnen spelen, verder als het een mac is is de kans enorm groot dat je het spel niet kunt spelen.

Waarom denk je dat?

Link to comment
Delen op andere websites

dat denk ik niet, dat is een feit.

Als je met de minimum vereisten haalt kan je het spel met max 10fps spelen op low.

Het spel is niet gemaakt voor de mac, het heeft geen directx of .net framework dus kan het spel al niet draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

dat denk ik niet, dat is een feit.

Als je met de minimum vereisten haalt kan je het spel met max 10fps spelen op low.

Het spel is niet gemaakt voor de mac, het heeft geen directx of .net framework dus kan het spel al niet draaien.

Op de mac kun je Bootcampen, dat is een programma waarmee je een partitie maakt voor een ander systeem als Windows. Dus dan kun je gewoon Gta IV spelen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ow denk je dat? ten eerste neemt dat nog een hoop kracht weg omdat emuleren een hoop kracht kost, ten tweede vraag ik me af of die bootcamp .net framework 3.5 en directx heeft.

Ik snap sowieso al niet waarom je een mac zou nemen, ze zijn echt enorm overpriced, voor het geld wat je voor een normale mac betaalt kun je een monster van een pc kopen

Link to comment
Delen op andere websites

ow denk je dat? ten eerste neemt dat nog een hoop kracht weg omdat emuleren een hoop kracht kost, ten tweede vraag ik me af of die bootcamp .net framework 3.5 en directx heeft.

Ik snap sowieso al niet waarom je een mac zou nemen, ze zijn echt enorm overpriced, voor het geld wat je voor een normale mac betaalt kun je een monster van een pc kopen

Bootcampen= geen emulatie, gewoon programma om windows mee te installeren.

Je draait het niet vanuit Mac OSX.

Een mac= niet overpriced, het is het meest geavanceerde systeem ter wereld en er ziet gewoon topspul in.

En ik ga nooit meer een pc kopen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik noem 1500 euro voor een mac met hardware dat je voor 500 euro kunt kopen overpriced, en topspul is ook overdreven, een C2D is degelijk, geen topspul, een i7 is topspul, een PhenomII is topspul, maar een C2D niet, eveneens als de HD2600 of een 9500GT

Maar kennelijk wil je het niet geloven, koop het spel en ervaar het maar, je zult zien dat het niet werkt omdat het een emulatie is, het is niet echt windows, het word geemuleerd, dus nagemaakt zodat je de meeste toepassingen kunt draaien, echter valt gta4 niet onder deze meeste toepassingen omdat het veriesten nodig heeft die bootcamp/mac niet heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

ik noem 1500 euro voor een mac met hardware dat je voor 500 euro kunt kopen overpriced, en topspul is ook overdreven, een C2D is degelijk, geen topspul, een i7 is topspul, een PhenomII is topspul, maar een C2D niet, eveneens als de HD2600 of een 9500GT

Maar kennelijk wil je het niet geloven, koop het spel en ervaar het maar, je zult zien dat het niet werkt omdat het een emulatie is, het is niet echt windows, het word geemuleerd, dus nagemaakt zodat je de meeste toepassingen kunt draaien, echter valt gta4 niet onder deze meeste toepassingen omdat het veriesten nodig heeft die bootcamp/mac niet heeft.

Het is geen emuleren.

Het wordt niet nagemaakt, je draait gewoon de normale windows.

Die benut ook je volle systeemeisen, dus dat kan gewoon, wellicht niet op high maar op medium.

Nou ja ik vind IV er evengoed prachtig uitzien en dan is medium goed genoeg voor mij.

Begrijp me niet verkeerd hoor, vroeger gebruikte ik ook gewoon een pc. Toen ik voor de eerste keer mac gebruikte vond ik het gewoon veel beter werken dan windows. Dus toen ben ik overgestapt. Ik gebruik nu alleen nog windows om gta te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...