wesley123 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 dat is eht probleem niet, maar wel het feit dat jij eigenwijs blijft doen. Bootcamp emuleert wel, waarom? je mag namelijk niet zomaar windows in je product stoppen, daar heb je rechten voor nodig, die apple niet heeft. Verder mist bootcamp zoals gezegt .net framework 3.5 en DirectX9c, zelfs al zou hij onder eerder genoemde reden wel kunnen draaien, dan kan hij dat niet door de laatste 2, deze zijn vereist om gta4 te kunnen draiien, als je deze niet hebt draait hij niet. Maar ja, je wilt het niet geloven dus koop het gewoon! dan kan je het ervaren dat hij niet werkt. Ik wens je alvast veel plezier met je dvd's die useless zijn en de mooie hoes en het boekje. Reageren
GT-Aap Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 dat is eht probleem niet, maar wel het feit dat jij eigenwijs blijft doen.Bootcamp emuleert wel, waarom? je mag namelijk niet zomaar windows in je product stoppen, daar heb je rechten voor nodig, die apple niet heeft. Verder mist bootcamp zoals gezegt .net framework 3.5 en DirectX9c, zelfs al zou hij onder eerder genoemde reden wel kunnen draaien, dan kan hij dat niet door de laatste 2, deze zijn vereist om gta4 te kunnen draiien, als je deze niet hebt draait hij niet. Maar ja, je wilt het niet geloven dus koop het gewoon! dan kan je het ervaren dat hij niet werkt. Ik wens je alvast veel plezier met je dvd's die useless zijn en de mooie hoes en het boekje. Oh hij heeft wel net framework 3.5 en DirectX9c hoor. Gewoon bij een windows installatie. Ook is de .net framework en directx meegeleverd op de schijf van gta iv. En, wat boeit het als je er de rechten niet voor hebt! En je mag me dan eigenwijs vinden, ik probeer je gewoon uit te leggen dat de redenen die jij geeft om gta 4 niet te kunnen spelen dus gewoon niet kloppen. Sorry als ik eigenwijs doe Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 nou, jij gelooft het dus niet, koop ht spel dan gewoon, hup doe het dan! jij blijft gewoon niet geloven dat het niet wilt, dus koop het spel dan gewoon, wat houdt je nu tegen? Zoals ik al zei is het gewoon een emulatie bootcamp, het is neit echt windows, want daar is geen rechten voor dus tegen de regels, dan kan je wel leuk zeggen 'boeien toch' maar daarvoor is zoiets als een rechtzaak. Je naam begint nu ook behoorlijk waarheid te krijgen... Reageren
GT-Aap Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 nou, jij gelooft het dus niet, koop ht spel dan gewoon, hup doe het dan!jij blijft gewoon niet geloven dat het niet wilt, dus koop het spel dan gewoon, wat houdt je nu tegen? Zoals ik al zei is het gewoon een emulatie bootcamp, het is neit echt windows, want daar is geen rechten voor dus tegen de regels, dan kan je wel leuk zeggen 'boeien toch' maar daarvoor is zoiets als een rechtzaak. Je naam begint nu ook behoorlijk waarheid te krijgen... Ok dan Reageren
H995 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Hee weet iemand mischien of er een computer is die GTA 4 aan kan, maar niet zo duur, rond de 450 eurie?? alvast badankt! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Hee weet iemand mischien of er een computer is die GTA 4 aan kan, maar niet zo duur, rond de 450 eurie??alvast badankt! Als je een nieuwe PC wilt moet je hier een topic aanmaken. Reageren
paolo Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 (bewerkt) wesley wat kan jij toch zeuren over dat het niet werkt weet je wel wat bootcamp is? vast niet Boot Camp is geen virtualisatieprogramma, wat het mogelijk zou maken de Windows en Mac OS X besturingssystemen tegelijkertijd te draaien. In plaats daarvan moet de computer opnieuw worden opgestart om een ander besturingssysteem te kiezen. net zoals vista en xp naast elkaar (dus niet tegelijkertijd) en dat met rechten slaat ook nergens op want je moet zelf voor een windows-cdtje zorgen GT-Aap is hier dus de verstandigste en denkt loop naar de maan ik heb gelijk (en ik ook xD) sorry maar dat moest ik ff kwijt overigens, laten we het eens proberen, met boot camp, ik zal wel een filmpje maken daar houd ik me aan en ga lekker naar iemand met een (intel) mac dan zal je het zien Bewerkt: 31 augustus 2009 door paolo Reageren
.Senne Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 'Gewoon' een dualboot van Mac en Windows dus. Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 wesley wat kan jij toch zeuren over dat het niet werktweet je wel wat bootcamp is? vast niet Boot Camp is geen virtualisatieprogramma, wat het mogelijk zou maken de Windows en Mac OS X besturingssystemen tegelijkertijd te draaien. In plaats daarvan moet de computer opnieuw worden opgestart om een ander besturingssysteem te kiezen. net zoals vista en xp naast elkaar (dus niet tegelijkertijd) en dat met rechten slaat ook nergens op want je moet zelf voor een windows-cdtje zorgen GT-Aap is hier dus de verstandigste en denkt loop naar de maan ik heb gelijk (en ik ook xD) sorry maar dat moest ik ff kwijt Ik heb zelf geen Mac enik weet er zelf meer van dan jij Bootcamp maakt Windows na, dus geemuleerd. Ga ook wat over rechten/copyright leren, Het Windows besturingsysteem is gecopyright, al zijn functies zijn gecopyright, dus je kunt er simpelweg neit gewoon windows in stoppen zonder copyrightschending, tenzij er toestemming is van de rechthebbende, microsoft dus, en denk je dat ze dat gaan geven aan hun vijand? nee, dus houd aub je muil dicht als je neit weet waar je over praat. Kom aub met goede argumenten voor je het gevecht aan wilt gaan, de vergelijking met het windows cdtje gaat ook geweldig op aangezien je een cdtje ook niet zomaar mag kopieren en doorspelen naar derden(kortom, anderen). Houd aub je mond of kom met goede argumenten en juiste feiten, want je ehbt absoluut niet gelijk, ik hbw hier behoorlijk verstand van zulke rechtgevingen en ook van software heb ik een hoop verstand, dus als je eht gevecht aan wilt gaan, kom maar op en breng dan wat goede argumenten en bewijzen mee! Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Wesly, ik vind je een aardige kerel, maar als je niet weet wat Bootcamp doet moet je daar natuurlijk geen shit over zeggen die niet klopt. Mac's zijn beveiligt zodat je er in principe niet zomaar Windows XP op kan zetten, maar Bootcamp herpartitioneerd je hardeschijf zodat je er wel Windows XP of Vista of whatever op kan installeren. Als je gewoon een originele Windows CD hebt, is dit volkomen legaal. Er wordt niks geëmuleerd en er wordt door Mac geen gebruik gemaakt van Windows' broncode ofzo, er wordt gewoon een versie van Windows op een Mac geïnstalleerd. Toch zijn Mac's enorm duur. Een systeem van 2000 euro heeft nog steeds een dual core processor en een GT150 (of iets in die trand, is verder niet belangrijk) videokaart. M.a.w. voor datzelfde geld kan je een compleet i7 systeem kopen met een goed moederbord en goed geheugen etc. Maar Mac's bieden wel iets wat normale PC's neit bieden: stijl (dit blijft een kwestie van smaak, maar dan nog). Zowel de Mac Books als de desktop versies hebben een prachtig design en zijn heel stijlvol. Reageren
jobator Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Wesly, ik vind je een aardige kerel, maar als je niet weet wat Bootcamp doet moet je daar natuurlijk geen shit over zeggen die niet klopt. Mac's zijn beveiligt zodat je er in principe niet zomaar Windows XP op kan zetten, maar Bootcamp herpartitioneerd je hardeschijf zodat je er wel Windows XP of Vista of whatever op kan installeren. Als je gewoon een originele Windows CD hebt, is dit volkomen legaal. Er wordt niks geëmuleerd en er wordt door Mac geen gebruik gemaakt van Windows' broncode ofzo, er wordt gewoon een versie van Windows op een Mac geïnstalleerd. Toch zijn Mac's enorm duur. Een systeem van 2000 euro heeft nog steeds een dual core processor en een GT150 (of iets in die trand, is verder niet belangrijk) videokaart. M.a.w. voor datzelfde geld kan je een compleet i7 systeem kopen met een goed moederbord en goed geheugen etc. Maar Mac's bieden wel iets wat normale PC's neit bieden: stijl (dit blijft een kwestie van smaak, maar dan nog). Zowel de Mac Books als de desktop versies hebben een prachtig design en zijn heel stijlvol. nah,ik vind die dingen shit! Reageren
paolo Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) nah,ik vind die dingen shit! tja dat is jouw mening, daar kunnen we niks aan doen, maar toch vind iedereen (behalve jij en vast nog een hoop anderen) mijn laptop mooi en geweldig idd het is duur, en de specs zijn dan niet zo hoog maar een mac is geen game-machine daarvoor heb je een "gewone" pc met windows voor nodig @galiorix, misschien duur maar kijk een wat je ervoor terug krijgt, laten we de imac er even bij nemen, wat zullen we doen, het basismodel? oke * 2,66-GHz Intel Core 2 Duo * 2 GB 1066 MHz DDR3 ram-geheugen * 320-GB harde schijf sata * 8x dubbellaags SuperDrive (8x duallayer dvd rewriter) * NVIDIA GeForce 9400M (leuk grafisch kaartje * een leuk muisje (géén 1knops muis, dat hebben ze allang niet meer) (kost los: €45,22) * toetsenbordje (kost los 45 euries) * mooi 20 inch scherm * webcam * speakers * bluetooth en wifi en en meer weet ik niet echt uit me hoofd (specs he geen voordelen) nou toch maar een voordeeltje dan: alles in 1 kleine behuizing ( in het scherm) op je bureau, (webcam speakers alles) je hebt alleen een snoer van je toetsenbord naar je mac (die van je muis gaat in je toetsenbord) en 1 stekkertje naar het stopcontact, mooi he. en dat kost? € 1.099,00 ga voor die prijs (of minder) een windows pc uitzoeken met de zelfde/vergelijkbare/hogere specs (met scherm speakers ed) wel doen he? k wil het graag van je weten Bewerkt: 2 september 2009 door paolo Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Man, voor 1099 heb je een compleet Core i7 systeem, met HD4870, leuk mobo, mooi 20" scherm, en ook een leuk keyboard en muisje erbij. En dan heb je tenminste niet zo'n klote OS. Mac = overpriced. Een 9400M is helemaal geen "leuk kaartje". Je kan daar ook maar nét SA op draaien, maar meer ook niet. Bovendien is 2 GB ook niet helemaal je-van-het. Nee, geef mij maar een PC. Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) het word ons wel erg makkelijk gemaakt http://www.alternate.nl/html/myAlternate/s...ad&id=53322 weet niet zeker of de cart werkt, maar hier heb ik neit eens op de prijs vna producten gelet, het kan dus veel goedkoper nog, je hebt een betere processor en al meer geheugen, als ik nou ff een goedkopere vista erin doe dan kan je voor dat geld ene videokaart kopen en is hij op alle punten beter dan die mac Dan ben ik de harde schijf, speakers enzo vergeten, nou dan doe je de blu ray weg en dat er voor in de plaats, dan ben je goedkoper uit, als ik nou ook de moeite zou doen om naar de prijs vna producten te kijken en wat nodig is kan ik wel onder de 700 euro komen. Nu begrijp ik al die mensen die ene mac kut vinden nog meer, overpricede meuk. Bewerkt: 2 september 2009 door wesley123 Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Man, voor 1099 heb je een compleet Core i7 systeem, met HD4870, leuk mobo, mooi 20" scherm, en ook een leuk keyboard en muisje erbij. En dan heb je tenminste niet zo'n klote OS.Mac = overpriced. Een 9400M is helemaal geen "leuk kaartje". Je kan daar ook maar nét SA op draaien, maar meer ook niet. Bovendien is 2 GB ook niet helemaal je-van-het. Nee, geef mij maar een PC. Ik vraag me nog steeds af of je al in de gaten hebt dat je op een Mac überhaupt geen GTA San Andreas kan draaien en het dus compleet irrelevant is.. Verder heb je wel gelijk, ik ben ff een killer systeem aan het samenstellen. Een i7 systeem zal niet lukken. Ik wordt nu al gedwongen zo'n budget moederbord van 150 euro te nemen, goedkoop en langzamer geheugen, een budget kast en verder een hardescijf van Western Digital van maar 320 gig en ik kom met 1.046,- euro nog een Bluetooth module en WiFi tekort. Bewerkt: 2 september 2009 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.