Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik zou graag GTA 4 op high willen spelen, is daar een Intel core 2 quad processor voldoende voor, of moet je toch echt een Intel Core I7 (of hoger) nemen. Maar dat heeft weer het nadeel dat je een duur moederbord nodig hebt, met DDR3 geheugen..

Wat voor videokaart is geschikt? Een Geforce GTS 250 of toch een zwaardere?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou graag GTA 4 op high willen spelen, is daar een Intel core 2 quad processor voldoende voor, of moet je toch echt een Intel Core I7 (of hoger) nemen. Maar dat heeft weer het nadeel dat je een duur moederbord nodig hebt, met DDR3 geheugen..

Wat voor videokaart is geschikt? Een Geforce GTS 250 of toch een zwaardere?

Menig Core 2 Quad is voldoende voor GTA, maak je daar maar geen zorgen om. De GTS 250 is in principe wel een goede kaart, maar om GTA IV op high te kunnen spelen heb je toch wel een krachtigere kaart nodig, bijvoorbeeld de 4890 van ATi.

Link to comment
Delen op andere websites

dan wordt het denk ik toch een GTX 260, is gelijk een heel goede kaart. Betaal je wel wat meer voor maar dan heb je ook wat ;)

Ik zit alleen een beetje met de voeding, is 500 w voldoende? Volgens de eisen van gforce wel, maar is het erg problematisch als het maar 500 w is? (precies het minimum)

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind die videokaart wel een leuk kaartje, zeker als je het nu moet doen met een crappy intel kaart, ik kan lego starwars niet eens spelen zonder pixel shader en dat soort shizzle te emuleren en het is erg blokkerig.

ben blij dat gta vc werkt,

overpriced hebben jullie wel gelijk in het gaat allemaal om het merk als je het apple logotje eraf haalt dan gaat die prijs wel dalen, net zoals merkkleding

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt aan de rest van de hardware, maar ik denk dat je met 500 watt niet zo gauw in de problemen komt met een Core 2 Quad en een GTX260.

Er is wel genoeg om de videokaart draaiende te houden, maar tijdens het spelen van GTA wordt de videokaart heel intensief gebruikt, wordt het stroomverbruik ook meer. Is er geen risico op overbelasting? (met alle gevolgen van dien) Voeding is nu 500 w

Verdere belangrijke hardware wordt waarschijnlijk:

I Core I7 920 processor

1 TB harde schijf

MSI X58 Pro-E DDR3 MoBo

3x2gb DDR3 geheugen

Is er niet een website of progje waarmee je de totale voeding kan uitrekenen? of wordt het gewoon per onderdeel opzoeken?

Link to comment
Delen op andere websites

wat denken jullie, zou mijn nieuw laptopke gta4 aankunnen?

specsor.th.jpg

Het zal wel lukken, maar de processor zit onder de minimum vereisten dus het spel zal niet heel erg mooi lopen.

EDIT: Er staat dat de kloksnelheid van je CPU 800Mhz is, word hij niet heel erg warm?

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

wat denken jullie, zou mijn nieuw laptopke gta4 aankunnen?

specsor.th.jpg

Het zal wel lukken, maar de processor zit onder de minimum vereisten dus het spel zal niet heel erg mooi lopen.

EDIT: Er staat dat de kloksnelheid van je CPU 800Mhz is, word hij niet heel erg warm?

Hij staat waarschijnlijk op de energiebesparingsmodus.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je echt geen genoeg aan 500w, zou minstens een 600w voeding pakken.

500 watt zou in principe wel moeten lukken met een i7 systeem, pas als je met overclocken begint en bijvoorbeeld 2 videokaarten in SLi of CFX hebt staan moet je je zorgen gaan maken... Maar ik zou gewoon voor 600 watt gaan, daarmee kan je nog heel lang vooruit.

Link to comment
Delen op andere websites

wesley wat kan jij toch zeuren over dat het niet werkt

weet je wel wat bootcamp is? vast niet

Boot Camp is geen virtualisatieprogramma, wat het mogelijk zou maken de Windows en Mac OS X besturingssystemen tegelijkertijd te draaien. In plaats daarvan moet de computer opnieuw worden opgestart om een ander besturingssysteem te kiezen.

net zoals vista en xp naast elkaar (dus niet tegelijkertijd)

en dat met rechten slaat ook nergens op want je moet zelf voor een windows-cdtje zorgen

GT-Aap is hier dus de verstandigste en denkt loop naar de maan ik heb gelijk (en ik ook xD)

sorry maar dat moest ik ff kwijt :puh:

overigens, laten we het eens proberen, met boot camp, ik zal wel een filmpje maken daar houd ik me aan

en ga lekker naar iemand met een (intel) mac dan zal je het zien

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Link to comment
Delen op andere websites

nah,ik vind die dingen shit!

tja dat is jouw mening, daar kunnen we niks aan doen,

maar toch vind iedereen (behalve jij en vast nog een hoop anderen) mijn laptop mooi en geweldig

idd het is duur, en de specs zijn dan niet zo hoog maar een mac is geen game-machine

daarvoor heb je een "gewone" pc met windows voor nodig

@galiorix, misschien duur maar kijk een wat je ervoor terug krijgt,

laten we de imac er even bij nemen, wat zullen we doen, het basismodel? oke

* 2,66-GHz Intel Core 2 Duo

* 2 GB 1066 MHz DDR3 ram-geheugen

* 320-GB harde schijf sata

* 8x dubbellaags SuperDrive (8x duallayer dvd rewriter)

* NVIDIA GeForce 9400M (leuk grafisch kaartje

* een leuk muisje (géén 1knops muis, dat hebben ze allang niet meer) (kost los: €45,22)

* toetsenbordje (kost los 45 euries)

* mooi 20 inch scherm

* webcam

* speakers

* bluetooth en wifi

en en meer weet ik niet echt uit me hoofd (specs he geen voordelen)

nou toch maar een voordeeltje dan: alles in 1 kleine behuizing ( in het scherm) op je bureau, (webcam speakers alles)

je hebt alleen een snoer van je toetsenbord naar je mac (die van je muis gaat in je toetsenbord)

en 1 stekkertje naar het stopcontact, mooi he.

en dat kost?

€ 1.099,00

ga voor die prijs (of minder) een windows pc uitzoeken met de zelfde/vergelijkbare/hogere specs (met scherm speakers ed)

wel doen he? k wil het graag van je weten

Zo?

Hij is een paar tientjes duurder.

maar wel een Core I7 ^_^

Had ik liever dat dan die Mac om eerlijk te zijn

post-114977-1252099900_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft kan je dan toch beter een goed moederbord nemen in plaats van zo'n budget kreng en ook wat duurder en sneller geheugen, een betere voeding, een betere kast, een beter schijfstation en een beter besturingssyteem. Dit is echt über budget i7, voor zover een i7 systeem budget kan zijn natuurlijk.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...