Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

@ Mikos: Dat hang af van je voeding. Hoeveel Watt levert jouw voeding? En hoeveel Amperé op de 12v rail?

Dat durf ik nog niet te zeggen, heb het apparaat nog maar net binnen ^_^ Nu heb ik, lezend door dit topic, begrepen dat CanYouRunIt.com vaak gebruikt wordt voor de analyse van de computer. Volgen CYRI zou ik met deze genoemde specificaties ruim moeten voldoen.

Nu heb ik ook begrepen dat CYRI niet altijd even accuraat is, en stel ik jouw kennis van videokaarten zeer op prijs, Sprunk, maar het is dus echt zo dat ik met mijn huidige videokaart niet zou voldoen aan de eis (CYRI zegt namelijk van wel:

Video Card
Minimum: 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+ PASS
You Have: GeForce GT 220
Features: Minimum attributes of your Video Card
	Required 	You Have
Video RAM 	256 MB 	3.7 GB
3D 	Yes 	Yes
Hardware T&L 	Yes 	Yes
Pixel Shader version 	3.0 	4.0
Vertex Shader version 	3.0 	4.0 

)?

Zou ik toch wel erg jammer vinden, maar dan zoek ik daar dan wel weer een alternatief voor. Ik had het idee dat ik toch een goede videokaart had uitgekozen ;) Valt dus tegen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Mikos: Canyourunit is niet betrouwbaar, zeker niet kwa grasfische kaarten. Ik denk dat je op low kan spelen, maar hoger helaas niet. Je videokaart voldoet wel aan de videokaart eisen, zoals Pixel Shader 3.0, en genoeg geheugen, maar de kaart is niet snel genoeg.

@ Reinbertino: Je kunt op low/medium settings spelen. (afhankelijk van de beeldschermresolutie waarop je wilt spelen.)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Mikos: Canyourunit is niet betrouwbaar, zeker niet kwa grasfische kaarten. Ik denk dat je op low kan spelen, maar hoger helaas niet. Je videokaart voldoet wel aan de videokaart eisen, zoals Pixel Shader 3.0, en genoeg geheugen, maar de kaart is niet snel genoeg.

@ Reinbertino: Je kunt op low/medium settings spelen. (afhankelijk van de beeldschermresolutie waarop je wilt spelen.)

ok. Kan het nog helpen als ik van 2GB naar 4GB geheugen ga?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, 2 GB is meer dan genoeg. Het punt is dat je, wil je GTA IV op high kunnen draaien, je toch een een super snelle Triple core of snelle Quad Core nodig hebt. Jij hebt een Dual Core. GTA IV draait daarop gewoon goed, maar helaas niet op High. Ook je videokaart kan het spel niet op high draaien, omdat je daarvoor 1 GB videogeheugen nodig hebt. Daarom kun je het spel alleen op medium spelen.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

ik koop overmorgen deze pc :

Opslagcapaciteit in GB: 1500

Processor nummer: 620 ATHLON II X4

Aantal processoren: 4

Kloksnelheid in MHz: 2600

Geïntegreerde video kaart: Nee

Merk video kaart: ATI

Type video kaart: RADEON HD4650

Video kaart geheugen in MB: 1024

DVD brander: Blu-Ray speler

Wireless LAN: Ja

Bluetooth: Nee

Afstandsbediening: Nee

TV uitgang: Ja

Vingerafdruk lezer: Nee

Geïntegreerde TV kaart: Nee

Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium

Type: Tower PC

kan die gta IV goed draaien?:)

gr

Link to comment
Delen op andere websites

ik koop overmorgen deze pc :

Opslagcapaciteit in GB: 1500

Processor nummer: 620 ATHLON II X4

Aantal processoren: 4

Kloksnelheid in MHz: 2600

Geïntegreerde video kaart: Nee

Merk video kaart: ATI

Type video kaart: RADEON HD4650

Video kaart geheugen in MB: 1024

DVD brander: Blu-Ray speler

Wireless LAN: Ja

Bluetooth: Nee

Afstandsbediening: Nee

TV uitgang: Ja

Vingerafdruk lezer: Nee

Geïntegreerde TV kaart: Nee

Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium

Type: Tower PC

kan die gta IV goed draaien? :)

gr

Dit zal denk ik wel lopen op low met 15-25FPS. Wat dus niet goed is.

EDIT: Videokaart geheugen niet gezien.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

videokaart geheugen staat er goed lezen:P

en mijn vraag er zit een DVD brander: Blu-Ray speler ,

kan ik dan wel dvdr er ook in afspelen?

De Blu-ray drives zijn voor zover ik weet allemaal combo drives, dus die slikken ook normale DVDtjes en CDtjes.

Link to comment
Delen op andere websites

videokaart geheugen staat er goed lezen:P

en mijn vraag er zit een DVD brander: Blu-Ray speler ,

kan ik dan wel dvdr er ook in afspelen?

De Blu-ray drives zijn voor zover ik weet allemaal combo drives, dus die slikken ook normale DVDtjes en CDtjes.

oke dankjewel.

maar , me ergste zorg:P

KAN IK GTA IV SPELEN?!?:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het wel spelen, maar de videokaart is niet echt krachtig. Het is meer een multimedia kaart, gewoon voor normale gebruikers die hoogstens een HD filmpje kijken met hun Blu-ray drive. Als het mogelijk is, zou een nieuwe grafische kaart geen overbodige luxe zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het wel spelen, maar de videokaart is niet echt krachtig. Het is meer een multimedia kaart, gewoon voor normale gebruikers die hoogstens een HD filmpje kijken met hun Blu-ray drive. Als het mogelijk is, zou een nieuwe grafische kaart geen overbodige luxe zijn.

hey

ok , nee ik hou deze videokaart , hoe zien de screens er dan in-game uit? slecht of goed?

of zoiets?

2lo4yes.jpg

of kan iemand een screen erop zette hoe mijn gta IV er dan ongeveer uit ziet??

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon slecht, door het gemis van anti alliasing, wil je het er goed uit laten zien moet je zorgen dat de resolutie hoog staat, doe je dat niet dan zie je die hoekjes duidelijk en dat doet gewoon pijn aan je ogen, vooral in gta4, daarin lijkt het erger te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon slecht, door het gemis van anti alliasing, wil je het er goed uit laten zien moet je zorgen dat de resolutie hoog staat, doe je dat niet dan zie je die hoekjes duidelijk en dat doet gewoon pijn aan je ogen, vooral in gta4, daarin lijkt het erger te zijn.

resolutie hoog staat ... hoe doe ik dat?

en ziet het er dan wel goed uit?:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...