wesley123 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2009 in de graphics menu en dan is het wel te doen ja, danh be je het ergste gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikos Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 (bewerkt) @ Mikos: Dat hang af van je voeding. Hoeveel Watt levert jouw voeding? En hoeveel Amperé op de 12v rail? @Sprunk: Valt hier op een simpele manier achter te komen (bijvoorbeeld door middel van een programma) of moet ik daarvoor echt de computer opentrekken? Bvd! Bewerkt: 1 oktober 2009 door Mikos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 De computer openen is de enige mannier om daar achter te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikos Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik heb je een PB gestuurd, Sprunk, misschien dat dat een hoop lachen voor de rest van het forum scheelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2009 Nee hoor, dat lachen valt wel mee. Je hebt een 360Watt voeding met deze specs: Input: 100 - 127 V / 15 A Output: +12 VA /15A +12VB /16A Max power: +5V /16A Max power: 360 W +3.3V / 17A Nou weet ik niet of hier nog een leuke kaart bij kan, maar persoonlijk denk ik niet dat je een betere kaart erin kan zetten. Misschien dat iemand die wat meer over voedingen weet kan zeggen welke kaart je kan nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shiseido Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Acer M5201 Blu-Ray Opslagcapaciteit in GB: 1500 Merk processor: AMD Processor: ATHLON II X4 Intern geheugen: 6144 Opslagcapaciteit in GB: 1500 Processor nummer: 620 ATHLON II X4 Merk video kaart: ATI Type video kaart: RADEON HD4650 Video kaart geheugen in MB: 1024 Gaat dit op Medium lukken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Dat zal denk ik Low-Medium worden. Het ligt eraan op welke resolutie je wilt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shiseido Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Dat zal denk ik Low-Medium worden. Het ligt eraan op welke resolutie je wilt spelen. Gewoon , Resolutie gewoon goed. Zodat ik gewoon GTA IV goed kan spelen. Gr. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Dat zal denk ik Low-Medium worden. Het ligt eraan op welke resolutie je wilt spelen. Gewoon , Resolutie gewoon goed. Zodat ik gewoon GTA IV goed kan spelen. Gr. Ja ik kan niet ruiken hoe groot jou monitor is vriend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shiseido Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Dat zal denk ik Low-Medium worden. Het ligt eraan op welke resolutie je wilt spelen. Gewoon , Resolutie gewoon goed. Zodat ik gewoon GTA IV goed kan spelen. Gr. Ja ik kan niet ruiken hoe groot jou monitor is vriend. Acer X233HBD 23" DVI aansluiting: Ja Luidsprekers: Nee HD ready: Ja Helderheid (cd/m²): 300 Contrast ratio: 40000 Resolutie in pixels (breedte): 1920 Resolutie in pixels (hoogte): 1080 Kijkhoek in graden: 160 Geïntegreerde camera: Nee Geïntegreerde microfoon: Nee USB: Nee Verstelbaar beeldscherm: Ja Signaal invoer: D-Sub 15 Poles + DVI-D Dot / Pixel Pitch in mm: 0.27 Touchscreen: Nee Verticale frequentie in Hz: 75 Horizontale frequentie in KHz: 80 TCO stralingsnorm: TCO 03 MPR stralingsnorm: Nee Type schermopbouw: LCD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 dat gaat niet super worden, je zult hem niet op hoge resoluties kunnen draaien dus het spel is enorm blokkerig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shiseido Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 dat gaat niet super worden, je zult hem niet op hoge resoluties kunnen draaien dus het spel is enorm blokkerig. Het is maar wat jij onder "blokkerig" verstaat , enige screens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 dat gaat niet super worden, je zult hem niet op hoge resoluties kunnen draaien dus het spel is enorm blokkerig. Het is maar wat jij onder "blokkerig" verstaat , enige screens? Haperingen. Het spel loopt niet vloeiend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shiseido Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 dat gaat niet super worden, je zult hem niet op hoge resoluties kunnen draaien dus het spel is enorm blokkerig. Het is maar wat jij onder "blokkerig" verstaat , enige screens? Haperingen. Het spel loopt niet vloeiend. Is daar iets aan te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Je hardware updaten (Processor, Grafische kaart), een nieuwe PC kopen of alles op het laagst mogelijk zetten en hopen dat je dan een goede framerate hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.