The Brasco Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2010 Ik hoop dat je wel begrijpt dat het aantal Gigabytes dat je pc/laptop heeft geen verschil maakt bij het spelen van een spel. Verder is gamen op een laptop niet aan te raden, helemaal niet met een zwaar spel als GTA 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlupFlup Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2010 Oke sorry dan, Heb dr namelijk weinigg verstand van:D Maar ff ter bevestiging, zal ik het hiermee helemaal niet kunnen draaien, of op zeer lage settings of wat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2010 Impossible, de videokaart is op de pc al niet goed geneog voor low, laat staan op een laptop. Daarbij, de processor is ook niet goed geneog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellemuis Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 misschien is dit makkelijker voor veel mensen, http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ dan druk je ind die lijst grand theft auto IV in en kijkt dat ding automatisch of je pc het aan kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 kunnen wij net zo goed bij iedereen zeggen dat het wel werkt, is hetzelfde. Die tool is idd echt geweldig, dan weet je dat het precies andersom is. nu ff serieus, die tool is waardeloos, een P4 van 2.5GHz haalt de eisen, een 8100 haalt de eisen, terwijl die vel slechter zijn dan de minimale vereisten, geweldige tool hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellemuis Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 ik was er inderdaad ook al achter dat het niet helemaal klopt maar het komt wel in de richting, mijn pc failed op mw2, maar daar merk ik niks van tijdens het spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2010 Draait Gta 4 ook op windows 7? stuur me ff een pb! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2010 Draait Gta 4 ook op windows 7? stuur me ff een pb! Ja dat doet ie. Geen PB nodig daarvoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Ondersteunt GTA IV eigenlijk Crossfire? Ik ga waarschijnlijk een tweede kaart kopen en daarom wou ik dat toch al weten. Mvg, BV_1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Welke systeemeisen heb ik nodig om gta iv op windows 7 te spelen? De systeemeisen van windows xp of de systeemeisen van windows vista Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Welke systeemeisen heb ik nodig om gta iv op windows 7 te spelen? De systeemeisen van windows xp of de systeemeisen van windows vista Er zit echt geen verschil in die 2 hoor, het zou alleen handig zijn al heb je met Vista 1GB RAM meer omdat Vista meer RAM gebruikt dan XP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 (bewerkt) Hoi, Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen en ik wou ff weten of windows 7 dit kan draaien met gta IV Processor: 2.4 GHz Intel Core 2 Quad Geheugen: 3GB Windows 7 Harde schijf: 20GB vrije ruimte Videokaart: 512 MB NVIDIA GeForce 8600 Geluidskaart: DirectX 9-compatibele stereo-geluidskaart Besturing: Toetsenbord & muis Besturingssysteem: Windows 7 Service Pack 1 Bewerkt: 6 februari 2010 door folkerthoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Hoi, Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen en ik wou ff weten of windows 7 dit kan draaien met gta IV Processor: 2.4 GHz Intel Core 2 Quad Geheugen: 3GB Windows 7 Harde schijf: 20GB vrije ruimte Videokaart: 512 MB NVIDIA GeForce 8600 Geluidskaart: DirectX 9-compatibele stereo-geluidskaart Besturing: Toetsenbord & muis Besturingssysteem: Windows 7 Service Pack 1 De Processor is goed om het spel op high aan te kunnen, maar de videokaart is hier een grote bottleneck die je maar tot low-medium zal laten gaan. Ik raad je dus aan om zelf een PC samen te stellen, want als je in de winkel een PC koopt zit er 9/10 keer een (zeer) slechte videokaart in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Hoi, Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen en ik wou ff weten of windows 7 dit kan draaien met gta IV Processor: 2.4 GHz Intel Core 2 Quad Geheugen: 3GB Windows 7 Harde schijf: 20GB vrije ruimte Videokaart: 512 MB NVIDIA GeForce 8600 Geluidskaart: DirectX 9-compatibele stereo-geluidskaart Besturing: Toetsenbord & muis Besturingssysteem: Windows 7 Service Pack 1 De Processor is goed om het spel op high aan te kunnen, maar de videokaart is hier een grote bottleneck die je maar tot low-medium zal laten gaan. Ik raad je dus aan om zelf een PC samen te stellen, want als je in de winkel een PC koopt zit er 9/10 keer een (zeer) slechte videokaart in. Oké maar dat maakt me niet zo veel uit, happerd hij dan ook en heb ik dan ook nog vaag beeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Waarschijnlijk niet, het beeld zal redelijk normaal zijn en de FPS zal gemiddeld zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.