Flokkert Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 (bewerkt) Waarschijnlijk niet, het beeld zal redelijk normaal zijn en de FPS zal gemiddeld zijn. welke Processor zou ik het beste kunnen hebben? Bewerkt: 6 februari 2010 door folkerthoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlupFlup Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Is een Nvidia GeForce G310 sterk genoeg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Is een Nvidia GeForce G310 sterk genoeg? Klik Hier Voor Meer Informatie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlupFlup Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Videokaart - NVIDIA GeForce 7900 - NVIDIA GeForce 8600 Probleem is dat ik niet weet of een G310 beter/slechter is.. Ik zou ook graag willen weten of een i3 processor goed genoeg is en met welke settings ik dan kan spelen, Moet namelijk nodig een nieuwe pc, ben een beetje aan het rondkijken en ik zou het niet verkeerd vinden als ik dan ook een beetje fatsoenlijk kan gamen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2010 welke Processor zou ik het beste kunnen hebben? Ik zei net dat de processor goed was, die kan het spel op hoge kwaliteit aan. De videokaart is hier de bottleneck, als je hiervoor een GTX 260 koopt zal het geen bottleneck meer zijn en kan je het spel op high aan. Pas hiervoor wel op dat je dan ook een goede voeding moet hebben, en dat die in je kast moet passen. Daarom raad ik je aan om dan ook een PC te laten samenstellen (je kan een samenstelling laten maken voor je in het Hardware forum, lees eerst wel de regels), want deze zijn zowat altijd goedkoper en beter dan de PC's die je koopt in de winkel. Probleem is dat ik niet weet of een G310 beter/slechter is.. Ik zou ook graag willen weten of een i3 processor goed genoeg is en met welke settings ik dan kan spelen, Moet namelijk nodig een nieuwe pc, ben een beetje aan het rondkijken en ik zou het niet verkeerd vinden als ik dan ook een beetje fatsoenlijk kan gamen.. De G310 is slechts een verbeterde G210, welke dan weer ongeveer gelijk staat aan een 9600GT. Die kan het spel op medium aan. De i3 processors zijn goed, maar niet super, een Quad Core is dan ook beter, maar ik denk dat GTA IV hierop wel kan draaien, maar niet veel hoger dan medium denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlupFlup Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2010 Probleem is dat ik niet weet of een G310 beter/slechter is.. Ik zou ook graag willen weten of een i3 processor goed genoeg is en met welke settings ik dan kan spelen, Moet namelijk nodig een nieuwe pc, ben een beetje aan het rondkijken en ik zou het niet verkeerd vinden als ik dan ook een beetje fatsoenlijk kan gamen.. De G310 is slechts een verbeterde G210, welke dan weer ongeveer gelijk staat aan een 9600GT. Die kan het spel op medium aan. De i3 processors zijn goed, maar niet super, een Quad Core is dan ook beter, maar ik denk dat GTA IV hierop wel kan draaien, maar niet veel hoger dan medium denk ik. Oke, thanks voor de info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2010 Kan ik op deze (pc's) Gta IV kunnen spelen? Vostro 430 Intel© Core i7-860 Processor (2.80GHz, 8MB Cache) Legitieme Windows® 7 Professional 4GB (2DIMM) 1067MHz Harde schijf 320GB (7200 rpm) SATA II ----------------------------------- Vostro 220 Intel® Core 2 Duo Processor E7500 (2.93GHz, 1066MHz, 3MB) Legitieme Windows® 7 Professional Geheugen 2GB (2x1024MB DDR2 800MHz) Harde schijf 160GB (7200 rpm) SATA II Gr, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2010 Oke, thanks voor de info Ik ben er dus achtergekomen dat de i3 processors eigenlijk maar dual core processors zijn, deze kunnen GTA IV zeker draaien, maar ik raad je persoonlijk een Quad Core aan. Vostro 430 Intel© Core i7-860 Processor (2.80GHz, 8MB Cache) Legitieme Windows® 7 Professional 4GB (2DIMM) 1067MHz Harde schijf 320GB (7200 rpm) SATA II Er staat geen videokaart bij, maar die processor is alleszins goed genoeg om GTA IV op very high te kunnen spelen. Maar ik ben er zo goed als zeker van dat die videokaart een grote bottleneck zal zijn en je maar zal toelaten om het spel op medium te laten spelen. Vostro 220 Intel® Core 2 Duo Processor E7500 (2.93GHz, 1066MHz, 3MB) Legitieme Windows® 7 Professional Geheugen 2GB (2x1024MB DDR2 800MHz) Harde schijf 160GB (7200 rpm) SATA II Alweer geen videokaart bij, maar ik kan al zeggen dat de processor goed is, maar niet goed genoeg voor GTA IV op de hoogste settings (maar misschien vind je medium ook al genoeg, want dat kan deze wel aan). Ik gok echter dat hierbij alweer een slechte videokaart zal zitten die je het spel slechts op low settings zal laten spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2010 Intel® Core i3-530 processor, 2.93 GHz, 4MB Cache Nvidia GeForce® GT 330 DirectX® 10 4GB DDR3 SD RAM 1 TB Harde Schijf Zou deze het wel aankunnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic30 Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 Check www.canurunit.com! 100% virus vrij en hij geeft je aan welk niveau jou computer heeft (bijvoorbeeld Minimum, Maximum) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 Intel® Core i3-530 processor, 2.93 GHz, 4MB CacheNvidia GeForce® GT 330 DirectX® 104GB DDR3 SD RAM1 TB Harde SchijfZou deze het wel aankunnen? Je kunt beter voor die Core i7 gaan, als je dan wel even vertelt wat voor videokaart daar in zit. Check www.canurunit.com!100% virus vrij en hij geeft je aan welk niveau jou computer heeft (bijvoorbeeld Minimum, Maximum) CanYouRunIt is onbetrouwbaar. Je kunt daar beter Flitskikker InfoTool voor gebruiken en die voortaan aanraden aan anderen. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Albert03 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 (bewerkt) Ik heb nu: Processor Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz Geheugen (RAM) 2,00 GB Grafisch NVIDIA GeForce 7300 LE Grafische weergave voor spellen 1023 MB totale hoeveelheid grafisch geheugen Primaire harde schijf 44GB beschikbaar (149GB totaal) Windows 7 Ultimate X64 Fabrikant MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD Model MS-7392 Totale hoeveelheid systeemgeheugen 2,00 GB RAM Type computer 64-bits besturingssysteem Aantal processorcores 2 Totale grootte van harde schijf/schijven 615 GB Schijfpartitie (C:) 44 GB beschikbaar (149 GB totaal) Mediastation (D:) Cd/Dvd Mediastation (E:) Cd/Dvd Schijfpartitie (F:) 398 GB beschikbaar (466 GB totaal) Type beeldschermadapter NVIDIA GeForce 7300 LE Totaal beschikbaar grafisch geheugen 1023 MB Toegewezen grafisch geheugen 256 MB Toegewezen systeemgeheugen 0 MB Gedeeld systeemgeheugen 767 MB Versie van beeldschermadapterstuurprogramma 8.16.11.9107 Resolutie van hoofdbeeldscherm 1680x1050 Resolutie van tweede beeldscherm 1280x960 DirectX-versie DirectX 9.0 of nieuwer Netwerkadapter Sitecom draadloze USB-netwerkadapter 300N WL-324 Netwerkadapter VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet1 Netwerkadapter VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet8 Raport samengesteld door: Windows Hulpprogramma's voor en informatie over prestaties Ik ben dus van plan om een nieuwe processor, en een nieuwe grafische kaart aan te schaffen. Ik heb nu nog geen GTA IV, maar dat koop ik zodra ik zeker weet dat mijn systeem het aan kan. Grafische kaart die ik van plan ben te gaan kopen. Processor die ik van plan ben te gaan kopen. Bewerkt: 15 februari 2010 door Albert03 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 met die 9400 gaat eht nog neit lukken hoor. Beter ga je trouwens over naar een nieuw moederbord, zoals het AM3 socket, dan ben je veel meer futureproof. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Albert03 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Ik denk dat het dan een heel duur grapje wordt, maar wat voor een grafische kaart zou ik dan moeten hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 minstens een 9600 of een ATI HD4770 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.