Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?


dylijn

Recommended Posts

  • Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    221

  • Hanneswasco

    130

  • TaartJJ~!

    104

  • Djmaddox

    93

Top Posters In This Topic

Posted Images

nou daar be je blij mee, je gta4 ziet er uit als een blokken doos, kun je het net zo goed als nu houden, het gewoon niet spelen :duh:

Nah, speel op 1024 x 768 (mijn hoogste beeldschermresolutie) en doet het goed ;)

nou waarom zet je dan 800x600 in je post?

alsof alles low/uit en die resolutie het mooier maakt :7

Link to comment
Delen op andere websites

nou daar be je blij mee, je gta4 ziet er uit als een blokken doos, kun je het net zo goed als nu houden, het gewoon niet spelen :duh:

Nah, speel op 1024 x 768 (mijn hoogste beeldschermresolutie) en doet het goed ;)

nou waarom zet je dan 800x600 in je post?

alsof alles low/uit en die resolutie het mooier maakt :7

Omdat ik daar uiteraard de meeste fps mee haal, maar vind 25 fps goed genoeg :puh:

Op 1024 x 768 en reflections on :D

Link to comment
Delen op andere websites

gozer, ik draai op 1280x1024 met texture nogwattes op highest en resolution on, haal dezelfde fps als jij en het is nog spuuglelijk dus ik snap niet warom je er blij mee bent.

hmm, raar ;S

Bij mij is gewoon alles helder etc. Heb je misschien een groter beeld dan de resolutie waar je op speeld. wat bij mij niet het geval is :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Videokaart: Asus Geforce GTX260 896MB DDR3 Klik

Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 2.66Ghz 4MB Klik

Voeding: Sweex Power Supply 650 Watt Low Noise 3 jr garantie Klik

Harddisk: Western Digital SATA 1.0TB 7200rpm 64MB Green power Klik

Geluidskaart: Creative X-FI Xtreme Gamer Klik

Bestuuringsysteem: Windows 7 Service Pack 1

Bewerkt: door folkerthoog
Link to comment
Delen op andere websites

Met die PC kun je GTA IV op hooge instellingen draaien. En dat zonder haperingen e.d. Het is een goede PC.

Voor de fijnproevers: Service Pack 1 voor Windows 7 komt pas in de herfst uit. Die PC loopt dus wel erg op de zaken vooruit.

Link to comment
Delen op andere websites

weinig raars aan hoor, gta4 is gewoon een lelijkj spel, ga dirt2 maar eens spelen dan begrijp je wel wat ik bedoel.

Persoonlijk vind ik het wel een mooi spel, maar als je het met de spellen van eind 2009 en begin 2010 gaat vergelijken is het al weer verouderd daar ben ik het wel met je eens ^^

Link to comment
Delen op andere websites

weinig raars aan hoor, gta4 is gewoon een lelijkj spel, ga dirt2 maar eens spelen dan begrijp je wel wat ik bedoel.

Persoonlijk vind ik het wel een mooi spel, maar als je het met de spellen van eind 2009 en begin 2010 gaat vergelijken is het al weer verouderd daar ben ik het wel met je eens ^^

Zelfs als je wat verder terug kijkt is GTA IV nog lelijk. Fallout 3, bijvoorbeeld (2008 geloof ik) is nog mooier dan GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt om een low profile kaart.

Kijk 's aan.

http://dollarshops.eu/product/Sparkle/SX98...B%20PCI-E%202.0

Sorry voor de intens late reactie... :bonk: Ben nu weer aan het gta4en geslagen en werd weer geconfronteerd met mn slechte videokaart. Is de kaart die je in je link noemt nog steeds de goede keuze (voor een slimline pc)? Ik zie dat hij vrij dik is. ik heb 2 slots boven elkaar vrij, gaat dat passen?

Thanks again!

Bewerkt: door 652cc
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou alleen een andere voeding nemen, van een goed (A) merk als coolermaster of corsair.

sweex voeding staat er om bekend dat deze niet goed is, beter dure voeding dan goedkope onbetrouwbare voeding, waarvan het niet gegarandeerd is dat deze goed voor je pc is...

Bewerkt: door brad
Link to comment
Delen op andere websites

weinig raars aan hoor, gta4 is gewoon een lelijkj spel, ga dirt2 maar eens spelen dan begrijp je wel wat ik bedoel.

Persoonlijk vind ik het wel een mooi spel, maar als je het met de spellen van eind 2009 en begin 2010 gaat vergelijken is het al weer verouderd daar ben ik het wel met je eens ^^

Zelfs als je wat verder terug kijkt is GTA IV nog lelijk. Fallout 3, bijvoorbeeld (2008 geloof ik) is nog mooier dan GTA IV.

Ik vind fallout 3 niet mooi :7 (maar dat is MIJN mening niks tegen jullie mening in :tu: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...