nlzephyr Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2010 medium is wel te adviseren ja, probeer de resolutie ook 1 stapje omhoog te gooien, dat verbetert het al aanzienelijk De textures staan nu op medium, werkt prima. Zodra ik de resolutie omhoog gooi gaat de FPS omlaag. Denken jullie dat deze bak het aan kan: http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_13/OFF01.SHTML Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Op medium, waarschijnlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Ik denk dat je uit mag gaan van een resolutie van 1920*1080, texture medium en de rest op high. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Ik denk dat je uit mag gaan van een resolutie van 1920*1080, texture medium en de rest op high. sure, met die pc. die resolutie is sowieso bijna onmogelijk om te doen, en met die pc al helemaal niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nlzephyr Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Maar denken jullie dat het 't waard is om die computer te kopen? Ik kan trouwens niet online omdat ik er steeds afgegooid wordt met de reden dat mijn computer te traag is. Ligt dat aan internet, de framerate of iets anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Als je de videokaart (en waarschijnlijk dan ook de voeding) vervangt, dan wel. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nlzephyr Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) Als je de videokaart (en waarschijnlijk dan ook de voeding) vervangt, dan wel. Mvg, Flitskikker Is die ATI kaart niet goed? Laat maar zitten, de review van ZDnet geeft aan dat die computer gewoon bagger is. Terug bij af. EDIT: hoe zal deze (hierr) setup GTA draaien? EDIT2: laatste vraag: ik kan me herinneren dat ik vroeger een soort van 'blur' had, dat als ik snel bewoog het scherm blurde. Heb ik dingen gezien die niet bestaan ofzo? Ik kan het nergens terugvinden in het menu. Gewoon definition uitzetten. Bewerkt: 6 april 2010 door nlzephyr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nlzephyr Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Sorry hoor, maar dit moet ik even bumpen, ik wacht nu al heel lang op een reactie... PS: is deze (http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-1115527068) beter?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lambort Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 ik heb gta 4 geinstaleerd maar als ik het spel wil starten doet hij niets. heb al een acc op social club en bij games voor windos live wat moet ik doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Sorry hoor, maar dit moet ik even bumpen, ik wacht nu al heel lang op een reactie... PS: is deze (http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-1115527068) beter?? Die pc is wel goed genoeg ik heb gta 4 geinstaleerd maar als ik het spel wil starten doet hij niets. heb al een acc op social club en bij games voor windos live wat moet ik doen. Meer info? Foutmelding? Mogen we je specs ook zien? Heb je hem legaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Sorry hoor, maar dit moet ik even bumpen, ik wacht nu al heel lang op een reactie... PS: is deze (http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-1115527068) beter?? Ja, maar als je een budget opgeeft kunnen wij een betere pc samenstellen. Die processor is in verhouding namelijk veel krachtiger dan die videokaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pitbul Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 dit snap ik niet helemaal: Het gaat vooral om het dikgedrukte zinnetje. Waarom is een 9500gt slechter dan een 8600? Adviesniveau: Grand Theft Auto IV - Recommended | Onderdeel | Huidig | Eis | Voldoet ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- X | Processor | Intel Core 2 Duo Processor | Intel Core 2 Quad Processor | NEE X | Kloksnelheid (MHz) | 2667 (4667) | 2400 (5160) | NEE V | Geheugen (MB) | 3070 | 2048 | JA V | Totale hardeschijfruimte (GB) | 232,83 | | JA V | Vrije hardeschijfruimte (GB) | 35,22 | 16 | JA V | Vrije hardeschijfruimte op systeemschijf C: (GB) | 35,22 | 1 | JA X | Videokaart | NVIDIA GeForce 9500 GT | NVIDIA GeForce 8600 | NEE V | Videogeheugen (MB) | 512 | 512 | JA V | Horizontale beeldschermresolutie (pixels) | 1280 | 800 | JA V | Verticale beeldschermresolutie (pixels) | 1024 | 600 | JA V | Bitsdiepte | 32 | 32 | JA V | Vernieuwingsfrequentie (Hz) | 75 | 56 | JA V | DirectX | 11.0 | 9.0c | JA V | Besturingssysteem | Windows 7 Ultimate | Windows XP | JA V | Service Pack | Geen | | JA Advies: - De processor is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord. - De videokaart is verouderd of te zwak. Koop een nieuwe videokaart. - De processor heeft een te lage kloksnelheid. Koop een nieuwe processor die compatibel is met de huidige socket en moederbord. Let erop dat, als je nieuwe of nieuwere hardware installeert, dat je ook meer stroomverbruik krijgt. Het is dus mogelijk dat je ook een nieuwe voeding nodig hebt. Er zijn geen programma's om het vermogen van je voeding te detecteren, dus je zult zelf de kast moeten openmaken en kijken hoeveel vermogen (Watt) je voeding levert. Voor gaming of het gebruik van zware programma's heb je minimaal 500 á 600 Watt nodig. ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.0.0.133) http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool En als ik dus wel een nieuwe videokaart koop welke zal ik dan doen? prijs moet wel onder 100 euro zijn. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2010 de 9500 is neit slechter, het is dezelfde kaart. Een goede kaart is mss wel de 4850 of hoger of de GTS250, die zijn onder de honderd euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Hoe gaat gta draaien op deze laptop? Ja ik weet dat een laptop slecht is blabla. Ik vraag alweer een nieuwe omdat me vorige die ik wou gaan kopen niet meer leverbaar is en dat de doorslag heeft gegeven om me budget te verlagen van 1300 naar 800. 1300 is me eigenlijk te veel voor zoiets. Is er trouwens niet ergens een site waar je hardware kan invoeren en dat hij dat checkt, zoiets als canyourunit maar dan met custom hardware. Bewerkt: 18 april 2010 door Kryziek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Hoe gaat gta draaien op deze laptop? Ja ik weet dat een laptop slecht is blabla. Ik vraag alweer een nieuwe omdat me vorige die ik wou gaan kopen niet meer leverbaar is en dat de doorslag heeft gegeven om me budget te verlagen van 1300 naar 800. 1300 is me eigenlijk te veel voor zoiets. Is er trouwens niet ergens een site waar je hardware kan invoeren en dat hij dat checkt, zoiets als canyourunit maar dan met custom hardware. Low waarschijnlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.