jeffbernaerts Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Ik heb gisteren gta 4 gekocht ik heb het spel geiinstaleerd en als ik het wil starten komt er een zwart scherm op mn pc en daarna komt er op FATAL ERROR is dat normaal ? IK KAN HET SPEL NIET SPELEN HELP ME!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Wat zijn je systeem specificaties? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nlzephyr Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Sorry hoor, maar dit moet ik even bumpen, ik wacht nu al heel lang op een reactie... PS: is deze (http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-1115527068) beter?? Die pc is wel goed genoeg Hoi, 't is een tijdje geleden maar ik heb toch nog een paar vraagjes... 1. Wat is handiger (beter): die PhenomII X4 965 of een Core i5 - 750? 2. Heeft een videokaart met GDDR5 veel effect op de performance van GTA?? (tov GDDR3 kaarten etc) 3. Maakt het uit of de interface van de videokaart 128bit of 256bit is? Alweer alvast bedankt BTW: bedoel je met 'die pc is wel goed genoeg' dat ik GTA op high kan draaien met 40+ frames, of is het zo'n 'medium' computertje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 je kunt ermee op high draaien. Wat ik wel adviseer is de 965 te vervangen voor de 955, het zijn allebei black editions en de 965 is niks meer dan een 200MHz hoger geclockte 955, wat je ook zelf kunt doen en de nodige euro's in de zak kunt houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nlzephyr Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 je kunt ermee op high draaien. Wat ik wel adviseer is de 965 te vervangen voor de 955, het zijn allebei black editions en de 965 is niks meer dan een 200MHz hoger geclockte 955, wat je ook zelf kunt doen en de nodige euro's in de zak kunt houden. Kan die dan zonder overklokken enzo ook GTA op high draaien (40+ frames)... ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Of je wacht nog een weekje tot de Phenom II X6 uitkomt, die vermoedelijk vergelijkbare prestaties zal hebben als de i7 860. Zeker in GTA IV aangezien het spel multi-threated is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nlzephyr Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Of je wacht nog een weekje tot de Phenom II X6 uitkomt, die vermoedelijk vergelijkbare prestaties zal hebben als de i7 860. Zeker in GTA IV aangezien het spel multi-threated is. U have to keep ze price in mind... Deze computer is al redelijk duur voor mijn doen, dus ik zal al zoveel mogelijk moeten bezuinigen. Ik koop de PC pas richting zomer (hoop ik) dus misschien zijn er dan alweer betere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flappie2006 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 Kan iemand mij misschien ook vertellen wat voor laptop handig is om te kopen als ik GTA 4 op goede kwaliteit wil spelen? Het hoeft nog niet zoals op de PS3 te zijn, maar nu kan ik het eigenlijk helemaal niet spelen. Ja, hij kan wel opstarten, maar kan alleen op 800x600 draaien en de kwaliteit is 10 keer niks, met allemaal hokjes, gewoon nog lelijker dan wanneer je GTA 3 op slechte kwaliteit draait. Als het kan, wil ik een laptop uit de prijsklasse 800-1000 euro. Als dat mogelijk is. Of als er nog een goedkopere variant is die het spel gemakkelijk aan kan, is dat natuurlijk ook altijd goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Gaat deze PC GTAIV draaien: CPU: Intel Pentium Dualcore GPU: HD4830 512/1GB RAM: 2GB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) Kan een Club 3D HD5770 - Grafische adapter - Radeon HD 5770 - PCI Express 2.1 x16 - 1 GB GDDR5 - Digitale Visuele (gekopieerd van Azerty) GTA IV op high aan? Bewerkt: 11 mei 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Gaat deze PC GTAIV draaien: CPU: Intel Pentium Dualcore GPU: HD4830 512/1GB RAM: 2GB Hangt er vanaf wat voor soort Intel Pentium Dualcore het is. Pentium D; no way José. C2D boven de 2.4 GHz zal wel gaan lukken, schat ik. @dji; ja, mits je CPU dit toelaat @Flappie; het is beter voor het geld om een desktop te kopen, omdat deze vaak beter hardware hebben dan een laptop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 =1&product[253352]=1&product[234345]=1&product[204549]=1&product[251552]=1"]Dit word het dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Gaat deze PC GTAIV draaien: CPU: Intel Pentium Dualcore GPU: HD4830 512/1GB RAM: 2GB Hangt er vanaf wat voor soort Intel Pentium Dualcore het is. Pentium D; no way José. C2D boven de 2.4 GHz zal wel gaan lukken, schat ik. @dji; ja, mits je CPU dit toelaat @Flappie; het is beter voor het geld om een desktop te kopen, omdat deze vaak beter hardware hebben dan een laptop. En een P4 ghz en de rest erbij? Ikt zei dat dat wel ging lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 @dji; dat zal er prachtig uitzien @Casss;ja, het is mogelijk, ja, er zijn filmpjes van, maar nee, het ziet er niet uit. Ik zou het niet eens durven met mijn twee P4 aan elkaar vastgeniette Pentium D. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 (bewerkt) Maar kan het ook goedkoper maar toch op High vloeiend kan draaien? Omdat ik al genoeg ruimte heb voor IV en dat geheugen dus eigenlijk wel weg kan. Bewerkt: 11 mei 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.