Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar kan het ook goedkoper maar toch op High vloeiend kan draaien? Omdat ik al genoeg ruimte heb voor IV en dat geheugen dus eigenlijk wel weg kan.

Geheugen is iets anders dan harddisk ruimte.

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

221

• Hanneswasco

130

• TaartJJ~!

104

• Djmaddox

93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb dus geen enkel verstand van hardware. Maar kan het goedkoper voor ongeveer hetzelfde systeem.

Geplaatst:

Erm, aangezien je niet helemaal weet wat je aan het doen bent, met dit systeem heb je nog geen kast (waardoor je hem niet aan kunt doen), je hebt geen harde schijf (waar je GTA en andere rommel op moet doen), geen Windows (dus doet het nog steeds geen kloot als je hem aan zou zetten), geen DVD Drive zodat je GTA IV, zelfs Windows niet eens kan installeren.

Het is handiger als je een apart topic aanmaakt in de hardware sectie van Computer-Talk, en het lijstje wat daar in een gestickyde post staat even voor gebruikt.

Geplaatst:

Een nieuwe kast kopen...

Als je er kast een beetje groot uitziet, dan weet je dat het een ATX kast is. Al zijn OEM kasten (acer) meestal µATx

Geplaatst:

Dit is mijn systeem:

http://easy-upload.nl/f/6I5dFkWb

Wat moet ik upgraden zodat ik GTA: IV kan spelen? (wss veel best oud ding deze computer :puh:)

Het liefst een linkje naar de dingen (dan ben ik erg dankbaar :D) want anders snap ik er niet zoveel van :puh:

Alvast bedankt!

Hiphop

Geplaatst:

Hij doet het alweer..

Vanmorgen kreeg ik gewoon wit.

Maar met alleen dat kunnen we niet zo heel veel.

Maar ik denk dat je een hele nieuwe pc zal moeten kopen als je GTA 4 wilt spelen.

Geplaatst:

Gaat een Quad Core, 4GB en een HD5450 goed GTAIV spelen? Het is nota-bene de kantoor PC van mijn ouders. crazy.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...