Jump to content

Kan mijn systeem GTA IV aan?

dylijn

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

221

• Hanneswasco

130

• TaartJJ~!

104

• Djmaddox

93

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gewoon op 1600x ... zetten dus?

Nou fijn krijg nu fatal error, nooit gehad, ik probeerde dus GTA patch 1.0.4.0 erop zetten Fatal error.

Ideetje, pak de nieuwste patch?

Ik dacht dat GTA er maar vier had uitgebracht? Linkje? Sowieso, ik kan mijn game niet opslaan want als ik inlog op mijn windows live account wil hij zo'n update downloaden druk ik op ok, sluit hij mijn spel af, is hij klaar moet ik opnieuw opstarten als ik GTA dan weer opstart, daarna krijg ik het zelfde? BTW spel draait wel gewoon goed nu, alles op medium / high. Schermresolutie wel maar op 16x maar swa. Of kan ik hem toch beter op 19x zetten met mijn 21'5 inch scherm en dan de graphics lager?

Bewerkt: door ZoutePeper
Delen op andere websites

Als Rockstar (of wat GTA IV ook opstart) zegt dat jouw spel op zijn hoogst is geüpdatet, waarom ga je dan andere update's proberen? O.o Oh wacht, nou snap ik het. Je spel zegt dat je moet updaten doet dat, herstart IV, en dan zegt hij dat je weer moet updaten? Ik zoek nu wel even naar de nieuwste patch voor je. Het is overigens maar net wat je mooier vind. Zelf vind ik het mooier om de resolutie het hoogst te hebben, en de rest maakt me wat minder uit.

Edit; Patch

Bewerkt: door Hayte
Delen op andere websites

Als Rockstar (of wat GTA IV ook opstart) zegt dat jouw spel op zijn hoogst is geüpdatet, waarom ga je dan andere update's proberen? O.o Oh wacht, nou snap ik het. Je spel zegt dat je moet updaten doet dat, herstart IV, en dan zegt hij dat je weer moet updaten? Ik zoek nu wel even naar de nieuwste patch voor je. Het is overigens maar net wat je mooier vind. Zelf vind ik het mooier om de resolutie het hoogst te hebben, en de rest maakt me wat minder uit.

Edit; Patch

Hé, bedankt man het werkt helemaal top nu, nog één vraagje. Hoe werken Car Mods? Vervangen die al bestaande auto's of hoe anders? En waar moet ik ze plaatsen? En als laatste beste site voor Car Mods?

Delen op andere websites

Ja, alledrie. Ik heb geen pal 50 TV en daar doen ze het ook op. ^_^

Heb je geen of wel een PAL 50 TV, want nu snap ik je niet meer. :puh:

laten we het ff zo zeggen, domme vragen bestaan niet, behalve deze.

Waarom zou het niet werken?

Delen op andere websites

:7

Ik heb géén Pal 50 TV, daardoor kunnen een aantal games niet op mijn TV gespeeld worden, maar GTA IV en EFLC horen daar niet bij.

Bewerkt: door jimmiefitz
Delen op andere websites

:7

Ik heb géén Pal 50 TV, daardoor kunnen een aantal games niet op mijn TV gespeeld worden, maar GTA IV en EFLC horen daar niet bij.

Elke TV is PAL50. Je bedoelt waarschijnlijk dat je geen PAL60 hebt, wat wel vaker het geval is bij met name oudere CRT televisies.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...