Kryziek Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2010 Met die pc zal het niet lukken. De processor is te langzaam en er zit niet eens een externe videokaart in. m.a.w Met die pc kun je geen GTA 4 spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mellejw Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2010 Met die pc zal het niet lukken. De processor is te langzaam en er zit niet eens een externe videokaart in. m.a.w Met die pc kun je geen GTA 4 spelen. De processor is een 2.5 Ghz terwijl 2.1 Ghz word aanbevolen. Dus ik weet niet hoe je daarbij komt xD De videokaart word inderdaad niet aangegeven maar lijkt me wel dat die erin zit. Ik vraag wel even bij de Vobis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZoutePeper Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2010 Recommended haal je nipt, je moet wel bij de juiste processor familie kijken, Inter namelijk, aanbevolen is 2,4 jij hebt 2,5. Alleen als het een geïntregeerde videokaart is heb je weinig kans van slagen, dat is niet bedoeld om mee te gamen, en zeker niet GTA. De pc heeft ook slechts 2048 Ram, terwijl een beetje fatsoenlijke PC toch al snel 4ram nodig heeft. Ik denk dat als je het mooi wilt laten afspelen dat deze pc dan niet de goede keus is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 21 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2010 Dan is alsnog je processor niet snel genoeg, er spelen nog meer rollen dan alleen de klok snelheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mellejw Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 Dan is alsnog je processor niet snel genoeg, er spelen nog meer rollen dan alleen de klok snelheid. zoals? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 Dan is alsnog je processor niet snel genoeg, er spelen nog meer rollen dan alleen de klok snelheid. zoals? Het model, cache, Kerndesign, etc. etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 23 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2010 (bewerkt) Ik heb géén Pal 50 TV, daardoor kunnen een aantal games niet op mijn TV gespeeld worden, maar GTA IV en EFLC horen daar niet bij. Elke TV is PAL50. Je bedoelt waarschijnlijk dat je geen PAL60 hebt, wat wel vaker het geval is bij met name oudere CRT televisies. PAL is misschien 50FPS , maar de refreshrate is 60Hz. Bewerkt: 23 juni 2010 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D3nnisD Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 Mischien handig maar, http://www.systemrequirementslab.com/cyri Vanaf daar gta selecteren in de lijst, zo kan je zien of je pc het aankan. hoef je helemaal NIKS ZELF OPTEZOEKEN! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 Schaam je diep en verontschuldig je. Systemrequirementslab en al die andere dingen liegen en zeggen het tegenovergestelde van de werkelijkheid. Ik adviseer Flitskikker's InfoTool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D3nnisD Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 Schaam je diep en verontschuldig je. Systemrequirementslab en al die andere dingen liegen en zeggen het tegenovergestelde van de werkelijkheid. Ik adviseer Flitskikker's InfoTool. Voor mij werkt het prima Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 Ik geef een simpel voorbeeldje. Ik ga met mijn 9800GT kijken of ik Red Alert 3 aankan. Hij zegt van niet, vanwege mijn Vista welke geen SP2 heeft. Oké, don't care, verder haalt hij het. Ik kijk bij de specifieke dingen van mijn 512MB kaart, en wat staat er? Er staat dat mijn gaming-rig een videokaart met 1.2GB heeft. Aha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2010 Mischien handig maar, http://www.systemrequirementslab.com/cyri Vanaf daar gta selecteren in de lijst, zo kan je zien of je pc het aankan. hoef je helemaal NIKS ZELF OPTEZOEKEN! Geniaal idee! Dat is echt een geqweldige tool als je het foute antwoord wil weten! Nu ff serieus, die tool slaat nergens op en dat weet jij ook want het is jou al eens eerder gezegt, dat je het niet wil geloven okee maar ga dan niet de anderen onzin aanbevelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic30 Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 (bewerkt) Computer ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: INTEL_ - Computermodel: DQ3510J_ - Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Intel Corporation - Model: DQ35JO - BIOS Fabrikant: Intel Corp. - BIOS Model: Default System BIOS, versie JOQ3510J.86A.0933.2008.0707.2248 - Aansluitingen: PCIE X16 SLOT (Gebruikt), PCIE X1 SLOT 1 (Vrij), PCIE X1 SLOT 2 (Vrij), PCI SLOT 1 (Vrij) - Poorten: PRIMARY (Geen), SECONDARY (Geen), ATX_PWR (Geen) Processor ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: Intel® Core2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz (Dual Core) - Kloksnelheid: 2657 MHz - Socket & Cache(s): J1PR, 4096 KB L2 Cache Geheugen ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Grootte: 3323 MB RAM - Type(s): 1024 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM) Hardeschijf ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:) - Grootte: 465,74 GB (211,28 GB (C:) + 254,46 GB (D:) ) - Vrije ruimte: 321,71 GB (115,01 GB (C:) + 206,70 GB (D:) ) Stations ¯¯¯¯¯¯¯¯ - Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Verwisselbare schijf, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: CD- of DVD-ROM station - Model(len): C: WDC WD5000AAJS-00YFA0 IDE, D: Generic- Compact Flash USB Device USB, E: Onbekend, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend, I: PLEXTOR DVDR PX-755A Geluidskaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: Realtek - Model: Realtek High Definition Audio Videokaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: NVIDIA GeForce 9500 GT - Beeldprocessor: GeForce 9500 GT (0x0640) - Geheugengrootte: 512 MB VRAM - Stuurprogramma: nv4_disp.dll, versie 6.14.11.8618 Beeldscherm ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) - Model: Standaardbeeldscherm - Schermresolutie: 1024x768 (Normaal 4:3 XGA) - Kleurdiepte: 32-bits - Frequentie: 60 Hz Muis ¯¯¯¯ - Fabrikant: Microsoft - Model: HID-compliant muis - Aantal knoppen: 8 - Aansluiting: USB Toetsenbord ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model: USB-HID - Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) - Functietoetsen: 12 DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 9.0c Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft Windows XP Professional - Versie: 5.1.2600 - Service Pack: Service Pack 3 Bewerkt: 4 juli 2010 door NikoBellic30 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2010 Ja, die PC voldoet (nét) aan de minimale eisen van GTA IV. Je kan GTA IV op de aller laagste instellingen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikoBellic30 Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2010 Ja, die PC voldoet (nét) aan de minimale eisen van GTA IV. Je kan GTA IV op de aller laagste instellingen spelen. Dus traag en dat de game blijft hangen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.