mhermanides Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Xboxers die San Andreas op de XBox willen... Ik heb geruchte gehoort dat eind dit jaar, begin volgend jaar SA op de XBox uit komt... (gelezen in een gameblad van een vriend, weet niet meer welke)... Ik heb van een klasgenoot gehoort dat ie waarschijnlijk al 5-12-2004 op de XBox komt... Als jullie meer weten vertellen he!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Klopt hij komt ook op de XBOX (X-DOOS) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 hij komt op de XBoX dat was te verwachte maar R* heeft daar nog niks over vrijgegeve dus t lijkt me sterk dat SA 05-12 er al is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 van mij hoeft SA helemaal niet op de X box (DOOS) te komen ik vindt GTA echt iets voor de PS2 en het moet ook exclusief blijven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Aangezien dat ik een X-Box krijg op 5 dec. heb ik wel zin in een GTA SA voor de X .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mhermanides Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 ik weet het ook nog niet zeker he mensen... Ik heb het ook gehoort, ik had in een gameblad gelezen dat het eind dit jaar begin volgend jaar op de XBox komt (sa he )... En toen hoorde ik s'avonds van een klasgenoot op straat dat ie waarschijnlijk 5-12-2004 uit komt... maarja, zeker weet je et nooit... We gaan het merken, als iemand nieuws heeft zeker zeggen he! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P@BLO ESCOBAR Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 de xbox versie heeft 1 voordeel je kan mods installeren. omdat ze het ook met vice city hebben gedaan B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Hij komt toch eerst voor de pc uit? dat hoop ik in ieder geval ik vind gta een ps2 en een pc spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Maar als hij 5 dec. al komt, hadden ze dat allang bekend gemaakt toch.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 Ik denk dat je eerder kans hebt op December 2005. Voorzover men weet, kwam hij een jaar later dan op de ps2. Ongeveer Oktobert 2005 wordt verwacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.