Cosmo Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Hallo, Ik heb net een lekkere oude tv gekocht want ik wou wat groter beeld voor me ps2 Het gaat om een Telefunken M212 Ik zit alleen met een probleem De afstandsbediening werkt niet. Heeft iemand een idee of een tip ? ik heb een universele afstandsbediening maar die werkt er niet op T is ook wel een oudje Maar misschien kan ik nog iets vinden ** De knopjes voor programma en volume op de tv zelf werken wel alleen vanuit bed moek dan steeds naar die tv :$ Hehe Edit: Ik gebruik hem ook voor tv kijken daarom zoek ik een afstandsbediening Bewerkt: 5 maart 2007 door Cosmo Reageren
Preddy Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Misschien dat je bij een officiële dealer nog zo'n afstandsbediening kan kopen, bijvoorbeeld bij deze. Ik heb zelf even gekeken of jouw merktype er tussen staat maar ik kwam alleen uit op de (TV)types 212, MP212, MR212, MR212S en SP212 (Dat is bij de afstandsbediening: Telefunken RC314-HQ). Misschien is dat te verklaren doordat ik via google alleen resultaten voor bandrecorders krijg wanneer ik op de M212 zoek. Die site heeft ook nog een e-maildienst die je misschien verder kan helpen, die is hier te vinden. Je weet trouwens wel zeker dat die infrarood ontvanger op de TV het nog doet? Zou zonde zijn als die kapot is en je een nieuwe afstandsbediener hebt gekocht. Reageren
BigT Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Ik heb zon goedkope afstandsbediening die op bijna elke TV werkt . Reageren
Cosmo Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Preddy Erg bedankt Ik kan er vast wel iets mee Bedankt Het was ook een MP 212 -.-' Maar ik kan er nu wat meer mee Bewerkt: 5 maart 2007 door Cosmo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.