Jump to content

Assassin's Creed Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Hier me nieuwe Sig die ik vorige week heb gemaakt:

assassinsiglw1.gif

Niet te streng zijn, dit is pas de 4e sig die ik ooit gemaakt hep ;)

Geplaatst:

mooie font en render is er mooi ingezet maar vind het jmmr dat er geen effecten bij je render zitten en de bg is een beetje te saai

cijfer: 7

Geplaatst:

Leuke signature Bronko, het ziet er goed uit voor je vierde signature. Het assasins creed logo is erg mooi uitgerenderd, en goed ingeblend. Die gele outer glow mag wel weg wat mij betreft, deze past er niet goed bij. Je background is leuk gedaan, en die ruitjes mogen wat mij betreft nog iets waziger. Echter, ik vind de background niet echt Assasins Creed stijl. De signature mag over het algemeen iets drukker, behalve de zijkanten. Het font van Bronko Design is redelijk, maar dit komt omdat zo'n soort font vrijwel overal bij past. De gele outer glow kan weer weg als het aan mij ligt, of je kan hem wit maken. De border is goed, en voor je vierde signature vind ik dit resultaat goed. Als je nog even aan deze puntjes werkt wordt het resultaat nog beter. Nu geef ik hem 75%

Geplaatst:

Ik vind het een prachtige sig. Ik heb hier niets op aan- of optemerken!

Blijf door doen met sigs maken! (y) :klap:

Geplaatst:

Bedankt, zal ik zeker doen :Y

Nog veel oefenen en dan komt et wel goed :puh:

Rates & Tips nog altijd welkom ^^,

Geplaatst:

ik ben het eigenlijk wel eens met de bovenste mensen en heb er weinig aan toe tevoegen alleen probeer in het vervolg een minder bekende render te nemen, je character maakt opzich niet uit maar van jouw gozer zijn zowat maar 2 renders en daardoor al gauw wat saaier.

maar mooier sig voor de rest ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Mja ok, daar heb je gelijk in ja.. maar het leek me wel een geschikte render om mee te oefenen :puh:

Bedankt voor de tip en kzal volgende keer dan wel een wat minder bekende render nemen :)

...ben ook nog maar beginner ^^,

Bewerkt: door Bronko

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...