Bronko Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Hier me nieuwe Sig die ik vorige week heb gemaakt: Niet te streng zijn, dit is pas de 4e sig die ik ooit gemaakt hep Reageren
BigT Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 VET ! De render past goed bij de bg. Aleen de text (Bronko Design) vind ik wat minder. Darom een 9 Reageren
.Djanick Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 mooie font en render is er mooi ingezet maar vind het jmmr dat er geen effecten bij je render zitten en de bg is een beetje te saai cijfer: 7 Reageren
Bronko Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 k.. thx voor de rates.. Verder nog iemand met rates of tips ? Reageren
M4X Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Leuke signature Bronko, het ziet er goed uit voor je vierde signature. Het assasins creed logo is erg mooi uitgerenderd, en goed ingeblend. Die gele outer glow mag wel weg wat mij betreft, deze past er niet goed bij. Je background is leuk gedaan, en die ruitjes mogen wat mij betreft nog iets waziger. Echter, ik vind de background niet echt Assasins Creed stijl. De signature mag over het algemeen iets drukker, behalve de zijkanten. Het font van Bronko Design is redelijk, maar dit komt omdat zo'n soort font vrijwel overal bij past. De gele outer glow kan weer weg als het aan mij ligt, of je kan hem wit maken. De border is goed, en voor je vierde signature vind ik dit resultaat goed. Als je nog even aan deze puntjes werkt wordt het resultaat nog beter. Nu geef ik hem 75% Reageren
Bronko Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Ok, Ik zal kijken of ik mijn sig kan verbeteren aan de hand van die Tips die je gaf Thx Reageren
kristof01 Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Ik vind het een prachtige sig. Ik heb hier niets op aan- of optemerken! Blijf door doen met sigs maken! (y) Reageren
Bronko Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Bedankt, zal ik zeker doen Nog veel oefenen en dan komt et wel goed Rates & Tips nog altijd welkom ^^, Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 ik ben het eigenlijk wel eens met de bovenste mensen en heb er weinig aan toe tevoegen alleen probeer in het vervolg een minder bekende render te nemen, je character maakt opzich niet uit maar van jouw gozer zijn zowat maar 2 renders en daardoor al gauw wat saaier. maar mooier sig voor de rest Reageren
Bronko Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Mja ok, daar heb je gelijk in ja.. maar het leek me wel een geschikte render om mee te oefenen Bedankt voor de tip en kzal volgende keer dan wel een wat minder bekende render nemen ...ben ook nog maar beginner ^^, Bewerkt: 5 maart 2007 door Bronko Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.