Jump to content

Parachute onto target

Recommended Posts

Geplaatst:

Na lang oefenen heb ik de complete Flying School op goud weten te halen, maar Parachute onto target wil maar niet lukken. Ik heb de tips op WikiGTA gebruikt én heb hier op het Forum door middel van de Zoekfunctie nog tips op proberen te zoeken, maar sneller dan 60 seconden lukt het me nog steeds niet. Heeft iemand de gouden tip waardoor ik nog enkele seconden tijdwinst kan boeken en Parachute onto target op goud kan halen? Ik open de parachute, zoals op WikiGTA staat, na 22 á 23 seconden. Dan houd ik W nog steeds ingedrukt (Helpt dat eigenlijk wel...?) en na een tijdje trek ik de benen op om in het centrum van de aangegeven landingspositie terecht te komen. Maar het resultaat blijft 60 seconden...wie helpt?

Overigens is het mijn eer te na om mijn savegame hier te plaatsen zodat iemand anders hem kan halen, dus die gouden tip hoeft niet genoemd te worden. Ik wil het spel echt voor 100 % zelf uitspelen...

Geplaatst:

Ik heb maar één tip: Schakel bij de advanced display setting de Frame limiter off. Dit heeft bij mij geholpen om van ±54 seconden naar ±40 seconden te gaan.

Geplaatst:

Dit is inderdaad het moeilijkste onderdeel in de vliegschool, althans dat vond ik zelf ook. Ik kan je daarnaast ook helpen. Het is slim om iets langer door de vliegen, zodat je uiteindelijk met een op en neer beweging richting de cirkel kunt vliegen. Je bent immers wat lager en je hoeft niet meer zo'n heel eind te vliegen. Druk dan in een ritme achter elkaar de [^] "of W" en [\/] "of S" in zodat je vaart in een regelmatig tempo maakt. Dit werkt bij mij altijd prima, maar je kunt het ook op een andere manier aanpakken.

Vlieg zoals jij doet heel snel met de W ingedrukt naar voren en open ook wat later. Dan open je de parachute en vlieg je richting de cirkel. Als je merkt dat je te snel bij de grond raakt herhaal je ook dat trucje wat je in het bovenstaande stuk hebt geprobeerd. Je zult merken dat je wel wat meer geluk moet hebben om precies in de cirkel te komen, maar je komt er wel sneller.

Ook kan het liggen aan de computer, maar daar heb ik tot nu toe nog geen zicht op. Je kunt bijvoorbeeld proberen de instellingen lager te zetten, waardoor de computer wellicht sneller draait. Tevens is het vooral aan te raden om de frame limmiter uit te zetten, waardoor jouw beeld sneller kan lopen. Ook denk ik niet dat er een gouden tip is, maar er zullen vast nog wel meer mensen wezen met hun eigen manieren. Ik heb ook even een filmpje opgezocht, deze kun je 'hier' bekijken. Echter moet je wel even doorspoelen, maar hier wordt wel degelijk goud behaald dus daar kun je vast en zeker wat aan hebben. Succes en we horen het wel als het gelukt is. :)

Edit: Super man! Top! :tu:

Geplaatst:
Ik heb maar één tip: Schakel bij de advanced display setting de Frame limiter off. Dit heeft bij mij geholpen om van ±54 seconden naar ±40 seconden te gaan.
Tevens is het vooral aan te raden om de frame limmiter uit te zetten, waardoor jouw beeld sneller kan lopen.
Allebei enorm bedankt, want het leverde me 5 seconden tijdwinst op waardoor ik precies op 55 seconden uitkwam. De vliegschool op goud was toch wel waar ik het meest tegenop zag bij het voltooien van de 100 %, maar het is gelukt.

Nogmaals heel erg bedankt _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...