nasdreas Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Zoals jullie (misschien) weten heb ik al een topic gemaakt over het ''het intetnet probleem". Nu doen er meer rare dingen opwaaien zoals: (zie screen) een raar grijs dingetje (komt elke keer bij opstarten). En er veranderen dingen (soms niet zo erg, maar toch), zoals programma's die ineens onder in komen te staan en er worden dingen veranderd. (zie screen): Je kunt zien dat er 2 internet explorer staan, terwijl er een outlook moet staan. Ik weet niet het probleem en het is alleen op mijn account, (ik heb al een nieuw account voor mij gemaakt) Soms weet ik het optelossen maar dat grijze dingetje blijft er. Ik word helemaal gek van deze problemen en ik hoop dat mij iemand kan helpen. Bij voorbaat dank. Nasdreas: >>> Door Preddy: Linkjes verbeterd<<< Bewerkt: 5 maart 2007 door Preddy Reageren
Wrieh Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Heb je al op het grijze ding geklikt? Ook met rechtermuisknop? Komt er dan een menu Zoja als er tussen staat verwijderen probeer dat dan is. Verder kun je proberen een Virusscan te doen. Reageren
nasdreas Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Heb je al op het grijze ding geklikt?Ook met rechtermuisknop? Komt er dan een menu Zoja als er tussen staat verwijderen probeer dat dan is. Verder kun je proberen een Virusscan te doen. Ik heb er al op geklikt gebeurd niks rechter enz, geen menu etc. Toen ik dat grijze irritante ding had, had ik al een keer gescant. Een trojan, het grijze ding ging niet weg, de computer stond aan en de pc gaf weer viru aan weer verwijderd weer dat grijze ding niet weg. Hetding zit er nog steeds. Reageren
Wrieh Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Wat altijd helpt is windows opnieuw te instaleren. WAARSCHUWING! Als je niet weet hoe dit moet doe het dan niet.Dit kan ernstige gevolgen hebben voor je pc en dit is op eigen risico. Het is slim als je 2 hardeschijven hebt om ze dan allebij te formateren doe dit in dos want in windows werkt dit niet. Je kunt je PC formateren door de windows XP cd te gebruiken. Heb je belangrijke bestanden MAAK EEN BACK-UP.Want je raakt alles kwijt(behalve je bios informatie) Doe dan de windows CD erin.als je 95 Of lager hebt dan zul je eerst MS-Dos moeten instaleren. Windows 98 Of Hoger instalatie Als je Windows 98 of hoger hebt komt er vaak een menu waar uit je kunt kiezen bij windows xp zul je eerst op een toets moeten klikken(maakt niet uit welke)Dan start de instalatie van Windows Setup op. Windows 95 Of lager Start je pc op wacht tot je in dos zitheb je de cd driver nog niet geinstaleerd? instaleer die dan.doe de CD/Diskette 1 i het CD Speler/Diskette Station.Typ dan D:/Setup Of E:/setup Of als je Win 3.11 hebt A:/Setup Of B:/Setup Volg nu de Instructies op het scherm. Hopelijk heb je wat aan deze informatie. Vriendelijk Groeten JensBrinkman Reageren
nasdreas Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Oké, bedankt voor je idee. Ik heb nog nooit dat gedaan maar ik vraag het wel aan me oom. Reageren
Wrieh Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Als nog iets onduidelijk is kun je altijd nog vragen stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.