gta-pilot Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Type: wallpaper Stijl: san andreas achteg Grootte: 1024 bij 768 Afbeelding: het vliegveld in de bone country met een hydra Tekst: mijn naam 'master gta' Rand: geen Kleuren: kijk omhoog dan weetje welke kleuren maar mijn naam moet rood Render (optioneel): nee Extra (optioneel): nee dat is het wel zon beetje alvast bedankt master gta
Pitbull Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Wat bedoel je met Bone Country? Een plattegrond of een screen van een willekeurige plek in bone country? Ik wil hem wel doen, maar dan zal ik hem wel maar zondagavond posten, Ik heb examens...
gta-pilot Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 ja sorry ik was op vekantie maar weet je op welk vliegveld mijn sig is gemaakt zoja op dat vliegveld zonee waar je eigen vliegveld is met een hydre ruster enz daar en bedankt
White Gold Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) ja sorry ik was op vekantie maar weet je op welk vliegveld mijn sig is gemaakt zoja op dat vliegveld zonee waar je eigen vliegveld is met een hydre ruster enz daar en bedankt Je bedoelt Verdant Meadows. Ik zal m'n photoshop eens opstarten en San Andreas om even een mooie pic daar te maken. Je hebt hem morgen of zondag. Nouw, ik heb m'n best gedaan en ik vind het wel een van mijn betere resultaten ! Als er iets verbeterd moet worden of je de PSD file moet hebben zeg je het maar . http://img69.imageshack.us/img69/8667/wall...astergtayr2.jpg Edit: master gta heeft hem goedgekeurd Dus deze aanvraag is voltooid! Bewerkt: 24 maart 2007 door White Gold
Recommended Posts