Jump to content

wheelie?


basgta

Recommended Posts

Dit kun je doen met de 'Num 6' toets, die zich aan de rechterkant van je toetsenbord bevindt. In mijn geval kan ik ook de 'S' toets gebruiken, maar dat ligt er dus maar net aan hoe je je controls hebt ingesteld. Om de wheelie succesvol uit te voeren raad ik je aan om (tijdens het drukken op de 'Num 6' toets) ook herhaaldelijk gas te geven, met als gevolg je de wheelie langer volhoudt, waardoor je er zelfs een eigen record mee vast kan leggen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Num6 en dan druk je Num9 in en dan rem je en je zal een wheelie moeten hebben!

Edit: In opwinding dacht in dat je een stoppie bedoelde :bonk:

Mvg, GTA Monster

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Met 'num 6' wordt de '6' op het numerieke toetsenbord bedoeld. Ik heb even een plaatje bijgevoegd. Het bauw omlijnde gedeelde wordt het 'numpad' of 'numerieke toetsenbord' genoemd en de rood omlijnde knop is dus 'num 6'. Daarmee ga je achterover hangen op je motor. Doe je dat tijdens het versnellen, dan zal je een wheelie maken.

[ Met 'num 9' ga je staan om de motor, als je dat doet tijdens het remmen zal je een stoppie maken. ]

Mocht je op een laptop werken zonder nummeriek toetsenbord dan kun je de 'num 6' als volgt berijken. Druk op de Geel omlijnde 'Fn-knop' en daarna op de rood omlijnde 'num 6', in dit geval staat deze op de letter 'o'. Echter is dit niet erg handig tijdens het spelen, dus raad ik je -als je op een laptop werkt- je instellingen aan te passen.

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...