basgta Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 hallo hoe moet ik een wheelie maken met een motor op de pc zonder joystick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yvea0 Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 NUM6 Yvea0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 Dit kun je doen met de 'Num 6' toets, die zich aan de rechterkant van je toetsenbord bevindt. In mijn geval kan ik ook de 'S' toets gebruiken, maar dat ligt er dus maar net aan hoe je je controls hebt ingesteld. Om de wheelie succesvol uit te voeren raad ik je aan om (tijdens het drukken op de 'Num 6' toets) ook herhaaldelijk gas te geven, met als gevolg je de wheelie langer volhoudt, waardoor je er zelfs een eigen record mee vast kan leggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
basgta Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 wat bedoelen jullie met num zes ben een beetje dom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 Rechts op je toetsenbord: 6 Op je nummeriek toetsenbord. Gewoon het cijfer 6. Maar met het pijltje naar voor moet het normaal ook lukken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Num6 en dan druk je Num9 in en dan rem je en je zal een wheelie moeten hebben! Edit: In opwinding dacht in dat je een stoppie bedoelde Mvg, GTA Monster Bewerkt: 6 maart 2007 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Met 'num 6' wordt de '6' op het numerieke toetsenbord bedoeld. Ik heb even een plaatje bijgevoegd. Het bauw omlijnde gedeelde wordt het 'numpad' of 'numerieke toetsenbord' genoemd en de rood omlijnde knop is dus 'num 6'. Daarmee ga je achterover hangen op je motor. Doe je dat tijdens het versnellen, dan zal je een wheelie maken. [ Met 'num 9' ga je staan om de motor, als je dat doet tijdens het remmen zal je een stoppie maken. ] Mocht je op een laptop werken zonder nummeriek toetsenbord dan kun je de 'num 6' als volgt berijken. Druk op de Geel omlijnde 'Fn-knop' en daarna op de rood omlijnde 'num 6', in dit geval staat deze op de letter 'o'. Echter is dit niet erg handig tijdens het spelen, dus raad ik je -als je op een laptop werkt- je instellingen aan te passen. Bewerkt: 5 maart 2007 door Bassiej™ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
basgta Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2007 ok thx heb alvast me controls bijgewerkt en nu lukt het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.