.Antonio Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 LoW had bij onze vorige battle zijn punt niet gemeld en de mods hebben hem vergeten uptedaten enzo, en het is ondertussen 5 maart, dus kan een mod hem sluiten? Ik start ondertussen een andere battle : Onderwerp: Freestyle Design: Signature Size: Max. 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inleveren: Z.S.M. Die van mij komt na die van jou A.U.B. niet te goede GFX'ers aanmelden, ik ben namelijk niet al te goed... .
Pitbull Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Mag ik? Is het goed dat ik mijn post morgenavond edit? EDIT: voila: (Als je goed kijkt zie je ook mijn witte border , ik had ze moeten omwisselen: witte vanbinnen en zwarte vanbuiten..) Bewerkt: 6 maart 2007 door Pitbull
.Antonio Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Mag ik? Is het goed dat ik mijn post morgenavond edit? Oke, is goed . Ik edit deze post dan met mijn signature .
.Antonio Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 *bumb* Pitbull: .Antonio: Stemmen kan beginnen .
BigT Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Pitbull ik denk dat je nu geen kans maakt. Mijn stem gaat naar .Antonio en je weet warom . >>> Door RonaldVC: Maar wij willen ook wel graag weten waarom, net als Pitbull het graag zou willen weten.. Dus als je dat er nog even bij wilt zetten..<<< ok Omdat ik ze had gerate en ik vind het zo saai. Geen effecten aan je text / render. Aleen aan je BG heb je ff een paar kleurtjes doorheen gegooit. darom Bewerkt: 7 maart 2007 door BigT
Koen729 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Ook mijn stem gaat naar .Antonio. Ik vind het geel/rode van Pitbull een beetje fel en lelijk. Ook is het niet echt mijn stijl. Die van .Antonio daarentegen wél. De kleuren zijn goed, leuk plaatje. KUTGW!
Amfetamientje Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 .Antonio krijgt mijn stem omdat zijn sig een veel afwisslendere sig is, die van pitbull is te standaart met te sterke kleuren wat het geheel een stuk minder maakt.
Kakaroth Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Pitbull: Erg leuk "Main Thing" in je sig, om het zo maar eens te zeggen. Nadeel is echter dat de Sig gewoon niet gevarieerd genoeg is. .Antonio: Goed gemaakte Sig, mooie effecten, en voor mij als grootste pluspunt de lichtinval. Goede kleurkeuze, dat donkergroen past goed bij het plaatje. Ik Stem dus voor .Antonio!
Deetje1607 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 @Pitbull: leuk vrouwtje staat erin maar verder is er weinig moois aan...sorry, klinkt misschien hard, maar ik denk dat het wel beter kan. @.Antonio: Het is niet echt mijn stijl, maar ik vind de afwerking mooi en het kleurgebruik gepast. Mijn stem gaat dus naar: .Antonio
tiesto Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 mijn stem is misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar ik stem op .Antonio. want zijn sig is gewoon mooier pitbulls sig is gewoon een backgrount met daar een simpele render opgeplakt zonder effects, de sig van antonio daar in tegen heeft heel veel effects en daarom verdiend hij mijn stem dik
Slimm Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Battle afgelopen, winnaar is .Antonio. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij Pitbull. Closed.
Recommended Posts