Jump to content

Gangster territory

Recommended Posts

Geplaatst:

Normaal krijg op een gegeven moment een kaart waar staat welke territory's van jou zijn en welke van de paarse enz... . Als je een heel stuk verder komt dan heb weer die oude map(die zonder kleurtjes van de territory's) waar ik mee begonne ben . En ik zie ook geen gang leden meer hoe kan dat en hoe krijg ik ze trug ?

Geplaatst:

Dit klopt, na de missie Doberman zul je voor het eerst 'hoods' kunnen overnemen, dit kun je dan een tijdje doen, jammer genoeg verdwijnd dit na de missie The Green Sabre, dit komt omdat jij uit Los Santos word gezet, Sweet gewond word afgevoerd en je gang veel respect en terretory's verliest. Je zult nu de Badlands missies kunnen doen, daarna ga je naar San Fierro, daarna kom je in de Desert, na een paar missies in de Desert kom je in Las Venturas, en wanneer je Las Venturas hebt gehaald kom je weer terug in Los Santos. Je doet hier een paar missies totdat je bij de missie Home Coming bent gearriveerd, hier zul je weer hoods kunnen overnemen. Je moet dus eerst al die missies halen totdat je bij Home Coming bent, in en na deze missie zal je weer alle territorry's in Los Santos kunnen veroveren.

Succes en hopenlijk begrijp je het! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...