mart Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik heb alle missies van de storyline uit gespeeld en ben nu bezig om 100% te halen......... ik ben nu bezig om land te verover van de ballas en die gele gang (ben even vertenen hoe ze heten) maar nu heb ik drie vragen. 1.krijg je iets als je alle land groen maakt? 2.als je alle land hebt kunnen andere gans dan nog je land veroveren? 3.als je in las venturas zit of in san ierro kunnen andere gangs je land overnemen... zou wel iritand zijn moet je heel de tijd trug naar LS. alvast bedankt m. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Als alles groens is dan heb je alle buurten Als alles groens is kunnen de gangs (ganzen ) je gebied nog overnemen laatste vraag weet ik niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Ja, andere gangs kunnen je buurt overnemen als je in SanFiero bent of in Las Venturas., Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.