Jump to content

Laptop met Hoog MB van Videokaart

Recommended Posts

Geplaatst:

Zijn er laptops met 256MB Videokaart Geheugen , of zelfs 512? Waar je de spellen van nu, en misschien volgend jaar op kan spelen ?

Argumenten zijn Welkom 0_0

Geplaatst:

Laptop's hebben zelden een groot geheugen.

Laptop's zijn niet echt voor gamen bedoeld, daarom zijn de videokaarten in laptop's altijd wat minder.

Videokaarten met veel MB zijn ook erg groot, daarom passen ze haast niet in laptop's

>>>Hier<<< Heb je een laptop met een 256 MB videokaart voor 1299.

Veel succes met je keuze maar ik zou een desktop nemen omdat je die zelf kan uitbouwen/verbouwen.

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:
Laptop's hebben zelden een groot geheugen.

Laptop's zijn niet echt voor gamen bedoeld, daarom zijn de videokaarten in laptop's altijd wat minder.

Videokaarten met veel MB zijn ook erg groot, daarom passen ze haast niet in laptop's

>>>Hier<<< Heb je een laptop met een 256 MB videokaart voor 1299.

Veel succes met je keuze maar ik zou een desktop nemen omdat je die zelf kan uitbouwen/verbouwen.

Gratz,

Boris H.

Niet helemaal, deze laptop heeft een gedeeld geheugen van maximaal 256mb. Dus hij gebruikt een gedeelte van het intern geheugen. Als ik me niet vergis beschikt deze grafische kaart over een eigen geheugen van 64mb. Niet echt geschikt dus om zware games mee te spelen.

Hoewel ik moet zeggen dat een laptop sowieso niet echt geschikt is om te gamen, daar zijn ze gewoonweg niet voor gemaakt..

Wil je een goede laptop die wél een grafische kaart heeft van 256mb eigen geheugen, moet je eens naar deze kijken: HP Pavilion dv9255ea.

Deze beschikt over de NVIDIA GeForce Go 7600, met 256mb eigen geheugen. Verder heeft hij een goede CPU en 2gb geheugen. De prijs is dan ook wel naar, €1600,-.

Geplaatst:

Deze packard bell raden ze me in verschillende winkels aan om de grafische kaart... deze heeft 512mb turbocache!

Let wel op! Die turbocache neemt ook wel wat ram geheugen in! Maarjah... met 2GB ram

moet dat geen enkel probleem zijn hoor!

En hij heeft een zeer goede processor: Mobile Intel Core™2 Duo T7200 (de nieuwste voor de notebooks!!!)

Daar staat wel bij dat hij 1399 kost maar in de winkels is dat nu tegenwoordig 1199 geworden!

En met niet te vergeten een harde schijf van 160 GB dat voor een notebook opzig ook al heel wat is!!!

En wat daarbij ook mooi is meegenomen is de ingebouwde webcam en geintegreerd keypad!

Nuja als je het gedukd hebt om even te wachten tot eind maart dan kan ik je een uitgebrijder verslag

hiervan geven... aangezien ik die ga kopen...

Veel succes naar je zoektocht!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...